Kod na bete GOW3 do oddania

Data: 2011-05-10 01:17:31
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Kod na bete GOW3 do oddania
Witam,
Właśnie dostałem mail'a z kodem dostępu do bety, jako że moja dziewczyna już gra to jest mi zbędny. Kto pierwszy ten lepszy.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2011-05-10 09:37:59
Autor: ted21
Kod na bete GOW3 do oddania
W dniu 2011-05-10 01:17, Barteq (s.z.t.o.) pisze:
[...]

to jak mozesz to sypnij a bedę wdzieczny.Pozdrawiam

Data: 2011-05-10 09:40:35
Autor: ted21
Kod na bete GOW3 do oddania

Przeslij na skrzynke mailowa ted@autocom.pl

[...]