"Kod od środka przypomina skrzyżowanie bagna z PZPN-em"

Data: 2016-01-13 00:10:29
Autor: silvio balconetti
"Kod od środka przypomina skrzyżowanie bagna z PZPN-em"
Am 12.01.2016 um 21:41 schrieb jsen@op.pl:

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/277663-kod-od-srodka-przypomina-skrzyzowanie-bagna-z-pzpn-em-na-dodatek-zarzadzanego-z-drugiego-fotela-dramatyczny-list-bylej-kooordynatorki-kod-u-na-warmie-i-mazury

KOD - takie piękne słowo...

jacek

Wyglada na to, ze boja sie konkurencji? Starym wzorem moga powolac sobie wlasny z oddzialami dzielnicowymi, wiejskimi, miejskimi, centrala, a moze nawet delegaturami zagranicznymi? Np. Zwiazek Bojownikow o Wolnosc i Demokracje /ZBoWiD/. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-01-13 13:54:00
Autor: jsen
"Kod od ¶rodka przypomina skrzyżowanie bagna z PZPN-em"
W dniu ¶roda, 13 stycznia 2016 00:10:31 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

Wyglada na to, ze boja sie konkurencji? Starym wzorem moga powolac sobie wlasny z oddzialami dzielnicowymi, wiejskimi, miejskimi, centrala, a moze nawet delegaturami zagranicznymi? Np. Zwiazek Bojownikow o Wolnosc i Demokracje /ZBoWiD/. :-)

Ja tam KOD uznaję za co¶ w rodzaju: Konfederacji Ostrych Dyrdymałów..
A swoj± drog±, jak się przeczyta o tym "przykrywaniu" ¶wiństw przywódców,
te "bicie na lidera, i robienie wszystkiego żeby był bez skazy",
te "Wy tu kurwa (...) tylko od roboty. Jak się nie podoba to won.",
to raczej w żadn± demokrację w wydaniu takich "osobisto¶ci" nie jestem
w stanie uwierzyć.

pozdrawiam,
jacek

"Kod od środka przypomina skrzyżowanie bagna z PZPN-em"