"Kod od środka przypomina skrzyżowanie bagna z PZPN-em"

Data: 2016-01-12 12:41:56
Autor: jsen
"Kod od środka przypomina skrzyżowanie bagna z PZPN-em"
Data: 2016-01-13 00:10:29
Autor: silvio balconetti
"Kod od środka przypomina skrzyżowanie bagna z PZPN-em"
Am 12.01.2016 um 21:41 schrieb jsen@op.pl:

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/277663-kod-od-srodka-przypomina-skrzyzowanie-bagna-z-pzpn-em-na-dodatek-zarzadzanego-z-drugiego-fotela-dramatyczny-list-bylej-kooordynatorki-kod-u-na-warmie-i-mazury

KOD - takie piękne słowo...

jacek

Wyglada na to, ze boja sie konkurencji? Starym wzorem moga powolac sobie wlasny z oddzialami dzielnicowymi, wiejskimi, miejskimi, centrala, a moze nawet delegaturami zagranicznymi? Np. Zwiazek Bojownikow o Wolnosc i Demokracje /ZBoWiD/. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-01-13 13:54:00
Autor: jsen
W dniu środa, 13 stycznia 2016 00:10:31 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

Wyglada na to, ze boja sie konkurencji? Starym wzorem moga powolac sobie wlasny z oddzialami dzielnicowymi, wiejskimi, miejskimi, centrala, a moze nawet delegaturami zagranicznymi? Np. Zwiazek Bojownikow o Wolnosc i Demokracje /ZBoWiD/. :-)

Ja tam KOD uznaję za coś w rodzaju: Konfederacji Ostrych Dyrdymałów..
A swoją drogą, jak się przeczyta o tym "przykrywaniu" świństw przywódców,
te "bicie na lidera, i robienie wszystkiego żeby był bez skazy",
te "Wy tu kurwa (...) tylko od roboty. Jak się nie podoba to won.",
to raczej w żadną demokrację w wydaniu takich "osobistości" nie jestem
w stanie uwierzyć.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2016-01-13 08:04:02
Autor: MarkVVoydak
Użytkownik <jsen@op.pl> napisał w wiadomości news:48119d4e-cd19-46ab-9b1a-2d6cc338b6d9googlegroups.com...

[...]

To cierń na waszej dupie! Nie dacie go rady usunąć! ;-)))

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-13 00:37:41
Autor: jsen
W dniu środa, 13 stycznia 2016 08:25:26 UTC+1 użytkownik MarkVVoydak napisał:
[...]

no co Ty, Marku?
gdyby to był cierń na plecach
(a właściwie w plecach, bo na plecach, jak i pupie, to wrzód raczej:)
to faktycznie, w niektórych miejscach trudno byłoby bez pomocy
osób trzecich. Tu jednak żadna pomoc Pisowcom nie jest potrzebna,
bo ów wspomniany przez Ciebie cierń, jakby sam zaczyna się usuwać:

http://wiadomosci.onet.pl/beata-szydlo-spierajmy-sie-ale-tu-w-kraju/gppsg jacek

Data: 2016-01-13 03:36:42
Autor: Zenek Kapelinder
"Kod od środka przypomina skrzyżowanie bagna z PZPN-em"
Kolejny cierń.

Data: 2016-01-13 03:36:43
Autor: Zenek Kapelinder