Kod tytułu ubezpieczenia po przej¶ciu na zawieszenie

Data: 2011-04-26 03:45:47
Autor: Paweł Szostek
Kod tytułu ubezpieczenia po przej¶ciu na zawieszenie
Normalnie mam kod tytułu ubezpieczenia "05 70 0 0". Czy po przej¶ciu
na zawieszenie działalno¶ci, nadal będę miał taki sam kod?

Data: 2011-04-26 13:38:23
Autor: elephanto
Kod tytułu ubezpieczenia po przejściu na zawieszenie
W dniu 26-04-2011 12:45, Paweł Szostek pisze:
Normalnie mam kod tytułu ubezpieczenia "05 70 0 0". Czy po przejściu
na zawieszenie działalności, nadal będę miał taki sam kod?

A po co kod w czasie zawieszenia?

P.S.
Pamietaj, ze okres 2 lat malego zusu biegnie dalej mimo zaiweszenia.

--
Adam

Data: 2011-04-26 05:30:42
Autor: Paweł Szostek
On 26 Kwi, 13:38, elephanto <elepha...@cut.it.gmail.com> wrote:
> [...]

A po co kod w czasie zawieszenia?

P.S.
Pamietaj, ze okres 2 lat malego zusu biegnie dalej mimo zaiweszenia.

Powiedzmy, że przedsiębiorca zawiesił działalno¶ć.
Kiedy okres zawieszenie zbliżał się ku końcowi, postanowił
że już jej nie wznowi, tylko ostatecznie zlikwiduje.
Aby to zrobić złożył m.in. ZWUA i (być może) ZWPA do ZUS,
a na tych drukach wła¶nie trzeba podać kod tytułu ubezpieczenia.

Data: 2011-04-26 14:34:41
Autor: Maddy
W dniu 26-04-2011 14:30, Paweł Szostek pisze:
[...]

Powiedzmy, że przedsiębiorca zawiesił działalność.
Kiedy okres zawieszenie zbliżał się ku końcowi, postanowił
ĹĽe juĹĽ jej nie wznowi, tylko ostatecznie zlikwiduje.
Aby to zrobić złożył m.in. ZWUA i (być może) ZWPA do ZUS,
a na tych drukach właśnie trzeba podać kod tytułu ubezpieczenia.

Podaje się zawsze taki, pod jakim ostatnio płatnik/ubezpieczony figurował.
Nie możne zarejestrować się z jednym a wyrejestrować z innym.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-04-26 14:36:40
Autor: elephanto
[...]

ZWPA pojdzie z automatu, kiedy zostaniesz wykreslony z ewidencji.
Kody zostaja takie, jakie byly na ostatnim skladanym ZUA.

--
Adam

Kod tytułu ubezpieczenia po przej¶ciu na zawieszenie