Kodak Edge vs Kodak Endura

Data: 2009-08-31 17:18:18
Autor: Tadeusz
Kodak Edge vs Kodak Endura
W labie mogę zrobić odbitki 10*15 (z cyfry) na papierze błyszczącym
Kodak Endura lub Kodak Edge. Endura jest o 2 gr na sztuce droższa.
Jest jakaś istotna różnica między tymi papierami?
Co wybrać żeby ewentualnie było lepiej?

Tadeusz

Data: 2009-08-31 17:22:43
Autor: Jakub Jewuła
Kodak Edge vs Kodak Endura
Użytkownik "Tadeusz" <t@aster.pl> napisał w wiadomości news:h7gpmh$664$1newsread.aster.pl...
W labie mogę zrobić odbitki 10*15 (z cyfry) na papierze błyszczącym
Kodak Endura lub Kodak Edge. Endura jest o 2 gr na sztuce droższa.
Jest jakaś istotna różnica między tymi papierami?

Ja bym zaszalal i zrobil to samo zdjecie na obu gatunkach papieru
a nastepnie popatrzyl na obie odbitki. Ale ja dziwak jestem ;-)

Co wybrać żeby ewentualnie było lepiej?

Lepiej juz bylo ;)

Data: 2009-08-31 18:08:55
Autor: Tadeusz
Kodak Edge vs Kodak Endura

Użytkownik "Jakub Jewuła" <> napisał w wiadomości ...

[...]

Spoko - truskawki zawsze cukrem :)
problem jest w logistyce: lab jest na drugim końcu PL
zresztą dla jednego nie robiłbym problemu,
mam 650 szt. do zrobienia...

Co wybrać żeby ewentualnie było lepiej?

Lepiej juz bylo ;)

tiaa - za czasów Adama i Ewy :)

Data: 2009-09-02 00:21:31
Autor: dominik
Kodak Edge vs Kodak Endura
Tadeusz wrote:
Spoko - truskawki zawsze cukrem :)
problem jest w logistyce: lab jest na drugim końcu PL
zresztą dla jednego nie robiłbym problemu,
mam 650 szt. do zrobienia...

To tym bardziej zrób coś na próbę.

d.

Data: 2009-09-02 22:08:27
Autor: JA
Kodak Edge vs Kodak Endura
On 2009-08-31 18:08:55 +0200, "Tadeusz" <t@aster.pl> said:

zresztą dla jednego nie robiłbym problemu,
mam 650 szt. do zrobienia...

No całe 13 zł.
A myślałem, że to ja jestem skąpy.

--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-09-05 14:49:32
Autor: Tadeusz
Kodak Edge vs Kodak Endura

On 2009-08-31 18:08:55 +0200, "Tadeusz" <> said:

zresztą dla jednego nie robiłbym problemu,
mam 650 szt. do zrobienia...

No całe 13 zł.
A myślałem, że to ja jestem skąpy.

właśnie dlatego zależało mi żeby wybrać lepszy :)
Ostatecznie wybrałem tą droższą Endurę - po
lekturze pdf-ów firmy Kodak i opiniach znajomych
siedziących w fotografi: Endura jest trochę grubsza
i ma deklarowaną dłuższą trwałość kolorów
niż Edge...

Tadeusz

Kodak Edge vs Kodak Endura