Kodak za złotówkę

Data: 2009-03-30 04:03:36
Autor: Kosma Moczek
Kodak za złotówkę
hermar wrote:
> Zenit i kodaki za 1zł z allegro,
> jest tylko jedna droga fotograficznego wojownika!

No właśnie. Przymierzałem się do kupienia zapasu Kodaków za złotówkę, ale po przejściach z przeterminowaną Koniką VX400 (nieprzewidywalne kolory, przebarwienia w stronę czerwieni) trochę się boję wydawać pieniądze na "niepewny" materiał. Jakie macie doświadczenia z tymi Kodakami?

--
Kosma Moczek
http://www.kosma.pl/

Data: 2009-03-30 07:13:29
Autor: Jakub Jewuła
Kodak za złotówk
[...]

Konica byla badziewna IMO nawt funkiel-nowka ;)

Nie przenosil bym opinni z automatu na inne fir(l)my :)

Data: 2009-03-30 14:23:33
Autor: Kosma Moczek
Kodak za złotówk
Jakub Jewuła wrote:
Konica byla badziewna IMO nawt funkiel-nowka ;)

Dawno temu, jak jeszcze byłem małym gnojkiem i kopałem Druhem Synchro w piaskownicy (ach, te wspomnienia!), rodzice robili zdjęcia Zenitem na Konice VX100 i dzisiaj nie mogę mieć do nich żadnych zastrzeżeń, jeśli chodzi o ziarno czy kolor. Ale to było dobrych kilkanaście lat temu.

Nie przenosil bym opinni z automatu na inne fir(l)my :)

Dlatego nie przenoszę, a pytam :)

--
Kosma Moczek
http://www.kosma.pl/

Data: 2009-04-01 19:25:19
Autor: hermar
Kodak za złotówkę
Kosma Moczek wrote:
po przejściach z przeterminowaną Koniką VX400 (nieprzewidywalne
kolory, przebarwienia w stronę czerwieni) trochę się boję wydawać
pieniądze na "niepewny" materiał.

Jeśli tworze fotografie czyste i ostre - biorę hp5, jeśli tworzę świat jaki kształci mi się w snach - sięgam po 40-letnie Fotopany, a jeśli zapisać chcę swój foto-dziennik na blogu kropkaprzed.blogspot.com [czyste skany z labu bez korekcji], sięgam po kodaki i fuji za złotówkę z allegro, których jakości w porównaniu z tymi samymi filmami w terminie po prostu nie dostrzegam..
a te Koniki, zwłaszcza z kiosku ruchu - rzeczywiście, artystyczny materiał, używam jedynie w smienach czy otworkach : )

Kto-co-lubi.

--
www.marcinhernik.com

Kodak za złotówkę