Kodeks Boziewicza nie ma zastosowania

Data: 2010-02-09 11:59:53
Autor: Slawek SWP
Kodeks Boziewicza nie ma zastosowania
Poseł Urbaniak Jarosław ma słuch wybiórczy :) co doprowadzi go nie na pole honorowe - ponieważ nie jest zdolny dawać satysfakcji - tylko na ławę oskarżonych.
W szkole podstawowej małe dzieci uczą się słuchać ze zrozumieniem, tą trudną sztukę pogłębiają w późniejszych latach już jako osoby starsze a niektórzy to nawet jako dorośli kształcą się i doskonalą w rozumieniu innych.
Niestety Urbaniak Jarosław prawdopodobnie był dzieckiem chorowitym i słabym i często był w szkole nieobecny no bo jak inaczej można wytłumaczyć jego niezdolność do przyswojenia informacji powtórzonej cztery razy. Chciałbym zaznaczyć, że nie chodzi mi o uznanie za prawdę jakichś opisywanych faktów a tylko przyjęcie do wiadomości stanowiska interlokutora.

--
Sławek SWP
Żądam podwyżki dla służb relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-02-09 12:15:46
Autor: Artur Borubar
Kodeks Boziewicza nie ma zastosowania

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał

Poseł Urbaniak Jarosław ma słuch......

Podobne oczucie mam w stosunku do Wassermanna, który nie słyszy po stokroc powtarzanego upomnienia przewodniczącego, by pytac o fakty, a nie o to co myśli świadek.  Mogę zrozumiec prokuratora z trzydziestoletnim stażem, bo straszył, iż świadkowie boją się jego pytań, które póki co nie wnoszą nic nowego, ani nie przybliżają do prawdy. Niesamowite wręcz umiejętności przesłuchiwania przez Wassermanna okazały się zwykłą ściemą, zresztą jak wszystko co powie, lub zrobi pisuarowa miernota.

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-09 13:32:41
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Artur Borubar napisał:
> [...]

Podobne oczucie mam w stosunku do Wassermanna, który nie słyszy po stokroc
powtarzanego upomnienia przewodniczącego

Taka rola przewodniczącego, on tak musi!

Data: 2010-02-09 14:11:27
Autor: cytryna
> [...]

Taka rola przewodniczącego, on tak musi!

-- Sławek SWP
Żądam podwyżki dla służb relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

Należy obiektywnie stwierdzić, że głupszych posłów jak ci wytypowani do komisji hazardowej Platforma Oszustów znaleźć nie mogła. To emanacja tej
aferalnej szajki, kwiat intelektu i możliwości umysłowych. Kto ich wybrał
i kto ich wstawił na listy wyborcze. Upadek wodza z takimi żołnierzami
jest więcej niz oczywisty.

Data: 2010-02-09 15:45:37
Autor: raff
> [...]

aferalnej szajki, kwiat intelektu i możliwości umysłowych. Kto ich wybrał
i kto ich wstawił na listy wyborcze. Upadek wodza z takimi żołnierzami

Mozliwe ze wstawil najglupszych, aby skompromitowac komisje.

R.

Data: 2010-02-10 04:47:34
Autor: zbig
On 9 Lut, 14:11, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> U ytkownik Artur Borubar napisa :

>  > [...]

> Taka rola przewodnicz cego, on tak musi!

> --
> S awek SWP
> dam podwy ki dla s u b relatywizacji z Ministerstwa Prawdy!

> ['] Prawd po oczach, przez ca e ycie!
>http://blog.rp.pl/rybinski/

Nale y obiektywnie stwierdzi , e g upszych pos w jak ci wytypowani do
komisji hazardowej Platforma Oszust w znale nie mog a. To emanacja tej
aferalnej szajki, kwiat intelektu i mo liwo ci umys owych.
Pozwól , ze wskaże na oczywistą sprzeczność w tym co napisałeś. Jeśli
do komisji wygrano najgłupszych posłów z PO to nie mogą być oni
emanacją tej szajki, kwiatu intelektu i możliwości umysłowych tylko
wręcz przeciwnie.

Data: 2010-02-10 23:29:59
Autor: Slawek SWP
Użytkownik zbig napisał:
> [...]

do komisji wygrano najgłupszych posłów z PO to nie mogą być oni
emanacją tej szajki, kwiatu intelektu i możliwości umysłowych tylko

Sprzeczność jest tylko pozorna... Inteligentni przestępcy nie dają się złapać!

--
Sławek SWP
Skąd wiadomo, że PiS wpadł na trop - w komisji(?) Bo przewodniczący wyłączył mikrofony!

Data: 2010-02-09 14:13:42
Autor: Artur Borubar
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hkrkq9$nhh$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

powtarzanego upomnienia przewodniczącego
> [...]

Taka rola przewodniczącego, on tak musi!

Wassermann też?

Przemek

Data: 2010-02-10 00:51:31
Autor: Slawek SWP
[...]

Bo ja wiem... Urbaniak Jarosław coś próbuje stanowczym głosem... tylko co...? Wassermann też próbuje. Różnica między nimi jest taka, że Urbaniak Jarosław za sukces ma w miarę poprawne wygłoszenie pytania a Wassermann dokończenie serii bez udziału przewodniczącego.

"Skąd wiadomo, że PiSowcy z komisji wpadli na właściwy trop(?) Bo przewodniczący wyłączył im mikrofony."

Data: 2010-02-09 16:51:19
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:hkrfsk$cr9$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie zła akustyka jak u Kępy. ;)