Kodeks pracy - dziecko do lat 4 i nadgodziny w czasie urlopu innego pracownika

Data: 2017-07-24 04:07:56
Autor: pawelprzemyslaww
Kodeks pracy - dziecko do lat 4 i nadgodziny w czasie urlopu innego pracownika
Dzień dobry Szanowni Grupowicze,

czy pracodawca ma prawo zmusić mnie do pracy w godzinach nadliczbowych jeśli jestem ojcem dwulatka? Powodem takiego stanu rzeczy stał się urlop drugiego pracownika. Nie ma go kto zastąpić.

W umowie mam 1 etat czyli 160 godzin. Praca jest od poniedziałku do soboty.
Czeka mnie cały miesiąc pracy tylko z niedzielami wolnymi. Pn-Pt 8godzin, sobota 4 godziny. Na jaką ustawę mogę się powołać?

Pozdrawiam

Kodeks pracy - dziecko do lat 4 i nadgodziny w czasie urlopu innego pracownika