Kodowanie znaków na grupie

Data: 2009-12-15 11:25:52
Autor: Mirek Ptak
Kodowanie znaków na grupie
Dnia 2009-12-15 10:51,  *GrzegorzG* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Cześć,
Temat związany bardziej z samą grupą niż z tematem grupy ;)

Od pewnego czasu (jakiś miesiąc) "zepsuło" się kodowanie znaków:
mianowicie co 10 post (główny wątek, jak i odpowiedzi) nie mają
polskich znaków, tylko puste pole, np: "No i zima przysz a. Z moj
hondzin 1,7 CTDi w zesz e zimy kilka razy mia em przypadki e zgas . ".

Macie jakis pomysł co z tym zrobić?

Ustawienia opery: kodowanie na autowybór.
W IE8 i Firefox to samo...

Jak napisałem, nie dotyczy to wszystkich postów, a tylko niektórych.
Są takie, które mają polskie znaki i wyświetlane są dobrze.

Jedna radę mam na ten moment dla Ciebie :) - zmień kodowanie Quoted Printable na 8 bit.
To, że nie widzisz to najczęściej wynik tego co wysyłał/zepsuł kodowanie w odpowiedzi. Czasem też oczywiście czytnik - może podaj jakieś przykłady takich postów.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-15 02:32:01
Autor: GrzegorzG
Kodowanie znaków na grupie
On 15 Gru, 11:25, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:
> [...]

To, że nie widzisz to najczęściej wynik tego co wysyłał/zepsuł kodowanie
w odpowiedzi. Czasem też oczywiście czytnik - może podaj jakieś

Przyklad podalem, wycinek postu "Jaki preparat wiążący wodę w paliwie
do diesla " Agenta.

Wygląda tak:

"No i zima przysz a. Z moj hondzin 1,7 CTDi w zesz e zimy kilka razy
mia em przypadki e zgas . Za kazdym razem paliwo zablokowa o przewody
i to nieraz nawet przy oko o -5 do -10. Przypuszczam, e przyczyn mo e
by woda w paliwie. Pewnie si wykrapla woda z cieplejszego paliwa kt re
powraca z..."

Kolejny post tak samo ("Ile płynu" Przemqa):

"Thalce strzeli o 5 lat , ile p ynu ch odniczego wchodzi to silnika
1.5 dci ? Robie teraz rozrz d i przy okazji wymienie p yn, a nie chce
p ynu z beczki co poleca mechanuik. Czy Prestone, Dynagel 2000 moga by
i czy faktycznie r nica po mi dzy r nymi p ynami jest kolosalna tu i
tu (...)".

Natomiast "ABS trochę nie działa ? ", "Dwa akumulatory równolegle " i
Wasze odpowiedzi są ok.

GG

Data: 2009-12-15 12:00:30
Autor: Mirek Ptak
Kodowanie znaków na grupie
Dnia 2009-12-15 11:32,  *GrzegorzG* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Oryginał Agenta ma 100% poprawne kodowanie i deklaracje w nagłówku - coś jest NOK u Ciebie.

[...]

Tu z kolei nie ma deklaracji w nagłówku, ale Thunderbird poprawnie ją wyświetlił.

Natomiast "ABS trochę nie działa ? ", "Dwa akumulatory równolegle " i
Wasze odpowiedzi są ok.

Mają deklaracje podobnie jak w poście Agenta, no może z wyjątkiem tego: reply-type=original
Nie wiem, czy to może mieć jakieś znaczenie - u mnie wszystkie te posty są OK.

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Czytnik nie wycina Ci sygnatur? Zmień go czym prędzej :)

Data: 2009-12-15 03:56:26
Autor: GrzegorzG
Kodowanie znaków na grupie
On 15 Gru, 12:00, Mirek Ptak <nieprawdz...@nieprawdziwy.pl> wrote:
> [...]

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Czytnik nie wycina Ci sygnatur? Zmień go czym prędzej :)

nie wycina :> Czytnik to opera ;) korzystam z niego bo dziala na korp.
sieci.

No nic. Samo się zepsuło, to może samo się naprawi ;)

Dzięki i pozdrawiam,
GG

Data: 2009-12-15 18:31:40
Autor: Piter
Kodowanie znaków na grupie
na  ** p.m.s **  GrzegorzG pisze tak:

nie wycina :> Czytnik to opera ;) korzystam z niego bo dziala na
korp. sieci.

No nic. Samo się zepsuło, to może samo się naprawi ;)

samo się raczej nie naprawi :)

masz teraz

zmien na

i nie pozwalaj na odpowiedz w kodowaniu poprzednika.

--
    Piter
    vw golf mk2

Data: 2009-12-15 18:46:38
Autor: 'Tom N'
Kodowanie znaków na grupie
Piter w <news:Xns9CE2BC79CAFDCvikolocalhost.net>:

na  ** p.m.s **  GrzegorzG pisze tak:

nie wycina :> Czytnik to opera ;) korzystam z niego bo dziala na
korp. sieci.
No nic. Samo się zepsuło, to może samo się naprawi ;)

samo się raczej nie naprawi :)

Pewnie nie.

masz teraz

Ma.

zmien na

Nie zmieni,  bo nie może.

i nie pozwalaj na odpowiedz w kodowaniu poprzednika.

O LOLku wieczorny ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]