Kodowanie znaków na grupie

Data: 2009-12-15 05:22:20
Autor: badzio
Kodowanie znaków na grupie
On 15 Gru, 10:51, GrzegorzG <grzegorz.go...@gmail.com> wrote:
Cześć,
Temat związany bardziej z samą grupą niż z tematem grupy ;)

Od pewnego czasu (jakiś miesiąc) "zepsuło" się kodowanie znaków:

Tez to zauwazylem, ja przegladem grupe przez www (firefox). Ale
zauwazylem tez cos innego - jesli ktos zacytuje takiego posta 'bez
plliterek' to w tym cytacie czesto widze plliterki :)
I dlatego uwazam ze plliterek nie powinno sie uzywac. Zle
skonfiguroweane czytniki (czyjacego, wysylajacego, cytujacych) moga
popsuc i wyswietlac puste miejsca, krzaki, znaki zapytania etc. Jesli
zrezygnujemy z plliterek, problemu nie ma.

Data: 2009-12-15 05:38:58
Autor: GrzegorzG
Kodowanie znaków na grupie
On 15 Gru, 14:22, badzio <bad...@gmail.com> wrote:
> [...]

popsuc i wyswietlac puste miejsca, krzaki, znaki zapytania etc. Jesli
zrezygnujemy z plliterek, problemu nie ma.

AMEN

Pozdrawiam,
GG

Data: 2009-12-15 14:51:22
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Kodowanie znaków na grupie
badzio pisze:
[...]

Widzisz - tkwisz w mylnym błędzie. Jak najbardziej należy używać
poprawnie polskich znaków diakrytycznych. Jedynie z czym walczyć
należy, to z poprawną konfiguracją czytników.

Data: 2009-12-15 09:29:34
Autor: PJ
Kodowanie znaków na grupie
coś jest na rzeczy

porównaj swoje posty (kodowanie ok)
Grupy dyskusyjne: pl.misc.samochody
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <futr...@polbox.com>
Data: Tue, 15 Dec 2009 13:02:40 +0100
Lokalna: Wt. 15 Gru 2009 13:02
Temat: Re: Ludzie to jednak mają nawalone w głowach.

z tym
(kodowanie zdechło)
Grupy dyskusyjne: pl.misc.samochody
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <futr...@polbox.com>
Data: Tue, 15 Dec 2009 14:51:22 +0100
Lokalna: Wt. 15 Gru 2009 14:51
Temat: Re: Kodowanie znaków na grupie

to jest niezależne od czytnika, jeśli używasz Gmaila, dajcie cross
posta do jakiś fachowców :-)

P.

Data: 2009-12-15 20:13:45
Autor: Artur Maśląg
Kodowanie znaków na grupie

Od: Artur 'futrzak' Maśląg <futr...@polbox.com>
Data: Tue, 15 Dec 2009 13:02:40 +0100
Lokalna: Wt. 15 Gru 2009 13:02

z tym
(kodowanie zdechło)
Grupy dyskusyjne: pl.misc.samochody
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <futr...@polbox.com>
Data: Tue, 15 Dec 2009 14:51:22 +0100
Lokalna: Wt. 15 Gru 2009 14:51

Komu zdechło i co zdechło? W moich postingach jest wszystko w porządku.

to jest niezależne od czytnika,

Znaczy co jest niezależnie?

jeśli używasz Gmaila, dajcie cross posta do jakiś fachowców :-)

Gmaila do usenetu? Jak coś zepsuli, to im zgłoś, ja nie widzę
problemów.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-12-16 00:47:12
Autor: GrzegorzG
Kodowanie znaków na grupie

Data: 2009-12-16 11:32:21
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Kodowanie znaków na grupie

Data: 2009-12-15 23:43:54
Autor: badzio
Kodowanie znaków na grupie
On 15 Gru, 14:51, Artur 'futrzak' Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:
Widzisz - tkwisz w mylnym b dzie. Jak najbardziej nale y u ywa
poprawnie polskich znak w diakrytycznych. Jedynie z czym walczy
nale y, to z poprawn konfiguracj czytnik w.

Twoj post pojawil mi sie bez plliterek :)
Ja swojego nie skonfiguruje, bo to google ;) Duza czesc userow nawet
nie umie skonfigurowac czytnikow. Za to kazdy potrafilby pisac bez
plliterek.
Ale robi sie powoli OT

Kodowanie znaków na grupie