Kodowanie znaków na grupie

Data: 2009-12-15 11:05:36
Autor: Wmak
Kodowanie znaków na grupie
On 15 Gru, 10:51, GrzegorzG <grzegorz.go...@gmail.com> wrote:
Cze¶ć,
Temat zwi±zany bardziej z sam± grup± niż z tematem grupy ;)

Od pewnego czasu (jaki¶ miesi±c) "zepsuło" się kodowanie znaków:
mianowicie co 10 post (główny w±tek, jak i odpowiedzi) nie maj±
polskich znaków, tylko puste pole, np: "No i zima przysz a. Z moj
hondzin 1,7 CTDi w zesz e zimy kilka razy mia em przypadki e zgas . ".

Macie jakis pomysł co z tym zrobić?

Ustawienia opery: kodowanie na autowybór.
W IE8 i Firefox to samo...

Jak napisałem, nie dotyczy to wszystkich postów, a tylko niektórych..
S± takie, które maj± polskie znaki i wy¶wietlane s± dobrze.

Pozdrawiam,

Mnie też to wkurza - zaczęło sie przed kilkoma tygodniami, wcze¶niej
takich jaj nie było.
Czytuję (i czasem odpisuję) kilka grup przez  "Gazeta.pl  >  Usenet  >
pl.misc.* > pl.misc.samochody"  albo  "Google Grupy Dyskusyjne >
pl.misc.samochody "

W IE mam zaznaczone automatyczne kodowanie, gdy przegl±dam przez
Gazetę  to widzę wszystkie polskie znaki, gdy przegl±dam przez Google
w wielu postach s± zamiast PL znaków s± puste dziury.
Zmiana kodowania nie pomaga - tylko można popsuć - pojawiaj± się tylko
różne "robaczki" tam, gdzie przedtem było prawidłowo.

P.S.

Za chwilę odpowiem na swój własny post poprzez Gazetę - może Kto¶
Bardzo M±dry co¶ wywnioskuje.
Pozdrawiam,
Wmak

Data: 2009-12-15 19:18:32
Autor:
Kodowanie znaków na grupie
Wmak <w.mak@gazeta.pl> napisał(a):
On 15 Gru, 10:51, GrzegorzG <grzegorz.go...@gmail.com> wrote:
> Cze=B6=E6,
> Temat zwi=B1zany bardziej z sam=B1 grup=B1 ni=BF z tematem grupy ;)
>
> Od pewnego czasu (jaki=B6 miesi=B1c) "zepsu=B3o" si=EA kodowanie
znak=F3w=
:
> mianowicie co 10 post (g=B3=F3wny w=B1tek, jak i odpowiedzi) nie maj=B1
> polskich znak=F3w, tylko puste pole, np: "No i zima przysz a. Z moj
> hondzin 1,7 CTDi w zesz e zimy kilka razy mia em przypadki e zgas . ".
>
> Macie jakis pomys=B3 co z tym zrobi=E6?
>
> Ustawienia opery: kodowanie na autowyb=F3r.
> W IE8 i Firefox to samo...
>
> Jak napisa=B3em, nie dotyczy to wszystkich post=F3w, a tylko
niekt=F3rych=
..
> S=B1 takie, kt=F3re maj=B1 polskie znaki i wy=B6wietlane s=B1 dobrze.
>
> Pozdrawiam,

Mnie te=BF to wkurza - zacz=EA=B3o sie przed kilkoma tygodniami,
wcze=B6nie=
takich jaj nie by=B3o.
Czytuj=EA (i czasem odpisuj=EA) kilka grup przez  "Gazeta.pl  >  Usenet  >
pl.misc.* > pl.misc.samochody"  albo  "Google Grupy Dyskusyjne >
pl.misc.samochody "

W IE mam zaznaczone automatyczne kodowanie, gdy przegl=B1dam przez
Gazet=EA  to widz=EA wszystkie polskie znaki, gdy przegl=B1dam przez Google
w wielu postach s=B1 zamiast PL znak=F3w s=B1 puste dziury.
Zmiana kodowania nie pomaga - tylko mo=BFna popsu=E6 - pojawiaj=B1 si=EA
ty=
lko
r=F3=BFne "robaczki" tam, gdzie przedtem by=B3o prawid=B3owo.

P.S.

Za chwil=EA odpowiem na sw=F3j w=B3asny post poprzez Gazet=EA - mo=BFe Kto=
=B6
Bardzo M=B1dry co=B6 wywnioskuje.
Pozdrawiam,
Wmak

Mój tekst czytany przez Google był poprawny a tutaj dopiero się porobiło....
Żadne zmiany kodowania nie pomagaj±.
Wmak

Data: 2009-12-15 20:43:49
Autor: Artur Ma¶l±g
Kodowanie znaków na grupie
w.mak@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Cóż, nie wiem czym to zepsułe¶, ale posting na który odpowiadasz był
w:
tymczasem w to gdzie¶ po drodze zniknęło i to co zacytowałe¶ jest
aktualnie bez stosownego "zdekodowania". Podziękuj temu, z czego
skorzystałe¶ by odpowiedzieć (Organization: "Portal Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl"?)
Google wszystko "koduje" quoted-printable.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-12-15 20:46:17
Autor: Artur 'futrzak' Maślą
Kodowanie znakĂłw na grupie
Wmak napisał(a):
On 15 Gru, 10:51, GrzegorzG <mailto:grzegorz.go...@gmail.com> wrote:
Cześć,
Temat zwiÄ…zany bardziej z samÄ… grupÄ… niĹĽ z tematem grupy ;)

Od pewnego czasu (jakiś miesiąc) "zepsuło" się kodowanie znaków:
mianowicie co 10 post (główny wątek, jak i odpowiedzi) nie mają
polskich znakĂłw, tylko puste pole, np: "No i zima przysz a. Z moj
hondzin 1,7 CTDi w zesz e zimy kilka razy mia em przypadki e zgas . ".

Macie jakis pomysł co z tym zrobić?

Ustawienia opery: kodowanie na autowybĂłr.
W IE8 i Firefox to samo...

Jak napisałem, nie dotyczy to wszystkich postów, a tylko niektórych..
Są takie, które mają polskie znaki i wyświetlane są dobrze.

Pozdrawiam,
Mnie też to wkurza - zaczęło sie przed kilkoma tygodniami, wcześniej
takich jaj nie było.
CzytujÄ™ (i czasem odpisujÄ™) kilka grup przez  "Gazeta.pl  >  Usenet  >
pl.misc.* > pl.misc.samochody"  albo  "Google Grupy Dyskusyjne >
pl.misc.samochody "
W IE mam zaznaczone automatyczne kodowanie, gdy przeglÄ…dam przez
GazetÄ™  to widzÄ™ wszystkie polskie znaki, gdy przeglÄ…dam przez Google
w wielu postach sÄ… zamiast PL znakĂłw sÄ… puste dziury.
Zmiana kodowania nie pomaga - tylko można popsuć - pojawiają się tylko
różne "robaczki" tam, gdzie przedtem było prawidłowo.
P.S.
Za chwilę odpowiem na swój własny post poprzez Gazetę - może Ktoś
Bardzo MÄ…dry coĹ› wywnioskuje.
Pozdrawiam,
Wmak

Odpowiadam tutaj z prywatnej bramki www->news. Pewnie będzie wszystko w porządku :)
  --
Jutro to dziĹ› tyle, ĹĽe jutro...

Data: 2009-12-15 20:56:56
Autor: 'Tom N'
Kodowanie znakĂłw na grupie
Artur 'futrzak' =?utf-8?Q?Ma=C5=9Bl=C4=85g w

Odpowiadam tutaj z prywatnej bramki www->news. Pewnie będzie wszystko w porz±dku :)

Ale nie jest:

From: zostało skaszanione

;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

From: zostało skaszanione

;P

Mylisz się - Twój User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl (b30d574a.427.94) spieprzył from w utf-8.

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

From: zostało skaszanione
;P

Mylisz się - Twój User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl (b30d574a.427.94) spieprzył from w utf-8.

Zostaw mojego 40Tude i zajmij się rfc2047 z naciskiem na:

 In this case the set of characters that may be used in a "Q"-encoded
    'encoded-word' is restricted to: <upper and lower case ASCII
    letters, decimal digits, "!", "*", "+", "-", "/", "=", and "_"
    (underscore, ASCII 95.)>.  An 'encoded-word' that appears within a
    'phrase' MUST be separated from any adjacent 'word', 'text' or
    'special' by 'linear-white-space'.

Odpowiedz, w jakim celu w <hg8p29$l0e$1@cyberdyne-t3.futrzak.net> kodujesz
"<" skoro nie ma takiego znaku na li¶cie powyżej i wygl±da to tak:

"From: Artur 'futrzak' =?utf-8?Q?Ma=C5=9Bl=C4=85g<futrzak@polbox.com>?="                                                 ^^^

O dziwo tu: Message-ID: <hg848k$9i5$1@inews.gazeta.pl> wygl±da to trochę
inaczej...
"From: =?ISO-8859-2?Q?Artur_=27futrzak=27_Ma=B6l=B1g?=
  <futrzak@polbox.com>"
^^^

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-12-16 08:26:11
Autor: Mirek Ptak
Kodowanie znaków na grupie

From: zostało skaszanione
;P

[...]

"From: Artur 'futrzak' =?utf-8?Q?Ma=C5=9Bl=C4=85g<futrzak@polbox.com>?="
                                                 ^^^

O dziwo tu: Message-ID:<hg848k$9i5$1@inews.gazeta.pl>  wygl±da to trochę
inaczej...
"From: =?ISO-8859-2?Q?Artur_=27futrzak=27_Ma=B6l=B1g?=
   <futrzak@polbox.com>"
^^^

Nie zmienia to faktu, że np. Thunderbird sobie z takim polem From: radzi - a na grupie nie raz widać zwalone subject: w UTF8 przez ForteAgenta i 40Tude OIDP :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-12-16 11:07:25
Autor: Artur 'futrzak' M@
Kodowanie znaków na grupie

Data: 2009-12-15 21:13:41
Autor: Artur Maśląg
Kodowanie znakĂłw na grupie
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
(...)
Odpowiadam tutaj z prywatnej bramki www->news. Pewnie będzie wszystko w porządku :)

'Tom N' - zmień sobie ten duny czytnik na coś, co potrafi korzystać
ze standardĂłw....

--
Jutro to dziĹ› - tyle ĹĽe jutro.

Data: 2009-12-16 00:48:22
Autor: GrzegorzG
Kodowanie znaków na grupie

Data: 2009-12-16 13:03:06
Autor: Borys Pogoreło
Kodowanie znaków na grupie

Data: 2009-12-16 05:31:39
Autor: GrzegorzG
Kodowanie znaków na grupie
On 16 Gru, 13:03, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Tue, 15 Dec 2009 11:05:36 -0800 (PST), Wmak napisał(a):

> Mnie też to wkurza - zaczęło sie przed kilkoma tygodniami, wcze¶niej
> takich jaj nie było.

 Google Groups po prostu powoli się rozkłada. Nikomu w Google nie zależy na
tej usłudze - nie licz na szybk± poprawę. Wyszukiwarka nie działa poprawnie
od ponad roku i nie przejmuj± się tym. Przesi±dĽcie się na normalnego
klienta news.

blech.. chyba bedzie trzeba :/

No i poprawka do mojej wczesniejszej wypowiedzi. Na pl.rec.motocykle
mam to samo :/

Pozdrawiam i dzieki za dyskusje.
GG

Data: 2009-12-21 14:32:31
Autor: kan
Kodowanie znaków na grupie
On 2009-12-16 14:31, GrzegorzG wrote:
No i poprawka do mojej wczesniejszej wypowiedzi. Na pl.rec.motocykle
mam to samo :/

Pozdrawiam i dzieki za dyskusje.
GG

Mnie też od strasznie drażni od jakiego¶ czasu. Z tego co zauważyłem to problem jest z wiadomo¶ciami wysłanymi z OE w których nie ma zadeklarowanego w nagłówku pola Content Type.
Czyżby jaka¶ genialna aktualizacja z MS?

--
Pozdrawiam,
kan

Data: 2009-12-21 14:43:51
Autor: Cavallino
Kodowanie znaków na grupie
Użytkownik "kan" <kan@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

[...]

Może zemsta MS za używanie przez coponiektórych QP z którymi OE sobie nie bardzo radzi? ;-)

A na poważnie - skoro tak jest od niedawna, to raczej aktualizacja z googla, bo MS zawsze tak miał domy¶lnie.

Kodowanie znaków na grupie