Kody SMS w BGŻ

Data: 2012-05-15 22:32:35
Autor: gral
Kody SMS w BGŻ
"Uprzejmie informujemy, że z dniem 14 maja 2012 r. wprowadzone zostały kody SMS jako nowe narzędzie autoryzacji w serwisie eBGZ.
Autoryzacyjny kod SMS jest generowany dla konkretnej operacji, którą użytkownik wykonuje w danej chwili. Kod może być wykorzystany do potwierdzenia tylko jednej operacji, dla której został wygenerowany. Ponadto treść wiadomości SMS zawiera szczegóły wykonywanej operacji. Kody SMS są wysyłane tylko na jeden zdefiniowany przez użytkownika numer telefonu komórkowego.

Aby dokonywać autoryzacji kodami sms, należy złożyć wniosek o zmianę sposobu autoryzacji." (i tu jest link)

PS. Wiśni z Rajfka nie dostałem :(

Data: 2012-05-16 08:49:40
Autor: lolekanabolek
Kody SMS w BGŻ
W dniu 2012-05-15 22:32, gral pisze:
[...]

aktywowane

PS. Wiśni z Rajfka nie dostałem :(

przykro mi, ja już swoje zjadłem ;-)

Marcin

Data: 2012-05-16 22:56:20
Autor: Marcin Mokrzycki
Kody SMS w BGŻ
On Wed, 16 May 2012 08:49:40 +0200, lolekanabolek wrote:

Aby dokonywać autoryzacji kodami sms, należy złożyć wniosek o zmianę
sposobu autoryzacji." (i tu jest link)

aktywowane

U mnie faktyczna zmiana nastąpiła 37 godzin po wypełnieniu wniosku.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2012-05-16 21:29:01
Autor: disnej
Kody SMS w BGŻ
"Dziękujemy za złożenie wniosku o zmianę sposobu uwierzytelnienia dostępu do konta osobistego. W celu zdefiniowania numeru telefonu do kodów SMS zapraszamy do naszego oddziału. "

oszaleli?

Data: 2012-05-17 08:15:25
Autor: Greg
Kody SMS w BGŻ
disnej <disnej2@gmail.com> napisał(a):
"Dzi=EAkujemy za z=B3o=BFenie wniosku o zmian=EA sposobu uwierzytelnienia d=
ost=EApu do konta osobistego.=20
W celu zdefiniowania numeru telefonu do kod=F3w SMS zapraszamy do naszego o=
ddzia=B3u. "

oszaleli?

Po zalogowaniu sprawdź czy w zakładce dane użytkownika masz zdefiniowany nr
telefonu (dosyć nisko trzeba rzucić okiem).
Greg

Data: 2012-05-17 16:11:53
Autor: maruda
Kody SMS w BGŻ
W dniu 2012-05-17 10:15, Greg pisze:
[...]

A może ktoś spróbowałby mnie przekonać, że hasła SMS są lepsze od papierowych jednorazowych?

Moje argumenty:
Hasła jednorazowe papierowe szyfruję sobie openofficem w sobie znany sposób, taki, że rozkodowuje się banalnie w pamięci (typu "odejmij datę urodzenia najlepszej kochanki"), drukuję na mini-świstkach, fotografuję telefonem, zapisuję tekstem w tymże, wysyłam mejlem do siebie, zamieszczam na stronie www itd.

A telefon - ktoś może go "zrobić", można zapomnieć w domu, zgubić albo dać sobie ukraść (i qpa, ręka w nocniku).

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-05-17 07:33:52
Autor: disnej
Kody SMS w BGŻ
A może ktoś spróbowałby mnie przekonać, że hasła SMS są lepsze od papierowych jednorazowych?

Szansa że ktoś posiądzie login+hasło+telefon jest na tyle mała że przepisywanie 50 haseł moim zdaniem nie jest warte zachodu.

Data: 2012-05-17 17:11:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Kody SMS w BGŻ

"disnej" 19320847.467.1337265232220.JavaMail.geo-discussion-forums@ynss14

[...]

Można pstryknąć fotkę i zOCeRować.

  http://www.free-ocr.com/

DVB-T pokazuje początki TV analogowej -- też były trudności z anteną...

Jeszcze żeby tak Rajfi zajął się poprawianiem swoich błędów...

Data: 2012-05-18 00:54:19
Autor: disnej
Kody SMS w BGŻ
Po zalogowaniu sprawdź czy w zakładce dane użytkownika masz zdefiniowany nr
telefonu (dosyć nisko trzeba rzucić okiem).
Greg

Ustawilem ale to nie wystarcza, dzwonili do mnie i mowili ze musze przyjsc do oddzialu sie podpisac bo taka maja procedure.

Data: 2012-05-18 10:07:14
Autor: lolekanabolek
Kody SMS w BGŻ
W dniu 2012-05-18 09:54, disnej pisze:
[...]

do mnie też dzwonili, aby potwierdzić, czy numer telefonu do sms ma być taki sam jak do kontaktu, nigdzie nie musiałem chodzić

Marcin

Kody SMS w BGŻ