Kody z Liona

Data: 2014-08-21 10:12:11
Autor: Jingiel
Kody z Liona
Jak ktoś chętny na parę kodów z liona to niech się odezwie. Mam kilka do wykorzystania, a termin promocji już powoli się kończy i sam tego nie wykorzystam, bo wykorzystuje tylko jak jestem w terenie.

Jingiel

Data: 2014-08-21 11:57:57
Autor: kowtow
Kody z Liona

Dla mnie proszê kilka mi brakuje
email usun nospam

Data: 2014-08-22 04:19:42
Autor: Jingiel
Kody z Liona
W dniu 2014-08-21 11:57, kowtow pisze:
Dla mnie prosz� kilka mi brakuje
email usun nospam

Dziwne, ale pousuwałem co trzeba, a onet odbił mi maila do ciebie.

Data: 2014-08-21 12:00:02
Autor: daromar
Kody z Liona
Dnia Thu, 21 Aug 2014 10:12:11 +0200, Jingiel napisał(a):

[...]

Ja tez chętnie jakiś kod przygarnę, w adresie zamiast com powinno być pl.

daromar

Kody z Liona