Kogo Kościół "straszy"

Data: 2010-11-09 16:48:53
Autor: abc
Kogo Kościół "straszy"
Niemniej to, co media nazwały "straszeniem", to po prostu świadomość
sytuacji społeczeństwa, do którego zwraca się papież, i to nie tylko
hiszpańskiego.

A sytuację współczesnej Hiszpanii można by nazwać tak krańcową, że jej obraz
odbijający się w słowach prawdy jest obrazem "strasznym". Co oczywiście nie
wszystkim się podoba.

Myślę, że dość trudno jest znaleźć odpowiedni przymiotnik, aby opisać
sytuację, w której miliony ludzi codziennie brodzą w rytmie niekończącej się
fiesty we krwi mordowanych własnych dzieci.

W takim momencie zadaniem majstrów informacji jest zakłamanie obrazu i
oczywiście zadaniem artystów postępu zadbanie o to, aby fiesta trwała.

Więcej http://fronda.pl/news/czytaj/papiez_nie_pojechal_straszyc_hiszpanow

Data: 2010-11-09 16:51:50
Autor: Grzegorz Z.
prasówka jak na "wychowaniu obywatelskim" w PRL
Mam Frondelki w RSS-ie, po jakiego czorta robisz mi tu prasówkę?

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 18:26:24
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Grzegorzu Z - po jaką cholerę ?
Mam Frondelki w RSS-ie, po jakiego czorta robisz mi tu prasówkê?

Grzegrzu Z:
Po jaką cholerę zasrywasz grupę swoimi wpisami?
Dowcipu w nich nie ma (chyba że dla głupków), sensu też trudno się dopatrzyć.
Zamieszczasz zawracające głowę linki pod którymi nic ciekawefo ani sensownego też nie ma - i w dodatku nadajesz swoim wątkom insynuacyjne, jątrzące tytuły.
No po jaką cholerę????

Odpuść sobie na miesiąc - może oprzytomniejesz.

Albo - najlepiej - załóż z Cycem własną grupę dyskusyjną,

Data: 2010-11-09 18:58:07
Autor: Grzegorz Z.

Mam Frondelki w RSS-ie, po jakiego czorta robisz mi tu prasówkê?

Grzegrzu Z:
Po jaką cholerę zasrywasz grupę swoimi wpisami?

Pytasz o to bardziej jako polak czy bardziej jako katolik?

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-09 19:23:19
Autor: kochamspamWYTNIJTO

> Po jak± cholerê zasrywasz grupê swoimi wpisami?

Pytasz o to bardziej jako polak czy bardziej jako katolik?

-- "Z³a wiadomo¶æ: bóg nie istnieje. Dobra wiadomo¶æ: nie potrzebujemy go."

Jako człowiek który chce przeczytać coś interesującego lub sensownego.
Niestety, nie jestem 'Bacą nowocesnym' i diabelnie nudzi mnie np twoja wymiana zdań z Cycem w innym wątku. Dlatego mówię - jeśli masz zamiar dalej tak wypisywać, to lepiej załóż Bacówkę.

Data: 2010-11-09 19:30:52
Autor: Grzegorz Z.

[...]

To nie czytaj. Wrzuć mnie do KF-a.

Dlatego mówię - jeśli masz zamiar dalej tak wypisywać, to lepiej załóż Bacówkę.

Ja też już ci kiedyś radziłem byś sobie zrobił "wolne", pamiętasz?

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."