Kogo boi się właściciel (czarnego) kota?

Data: 2017-08-01 20:05:35
Autor: A. Filip
Kogo boi się właściciel (czarnego) kota?
"Lord Donate" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jak-chroniony-jest-jaroslaw-kaczynski/xtd3z85

Prezesowi PiS nie przysługuje ochrona BOR-u, dlatego od lat ochrania
go firma Grom Group. Koszty? 135 tys. zł miesięcznie, w skali roku to
ponad 1,5 mln zł. Prywatną ochronę prezesa PiS opłacają podatnicy."

Niech się chroni sam! Dlaczego mamy robić zrzutę na te fanaberie?!!
Pieprzeni komuniści i złodzieje!

CL

Wolałbyś żeby PiS wydawał te pieniądze na propagandę?
Jeszcze bardziej mają PO gnoić?  Miejże ty litość! ;-)

Spytasz się dla równowagi ile pieniędzy podatników poszło na ochronę
przez osiem lat członków rządu PO/Tuska (przez BOR) i kogo się oni aż
tak bali?

Masz święte i niezbywalne prawo się czepiać (nieskutecznie).
Kot prezesa czarny, los totalnej opozycji marny :-)

--
A. Filip

Data: 2017-08-01 12:40:35
Autor: japanizer
On Wednesday, August 2, 2017 at 3:05:38 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Spytasz się dla równowagi ile pieniędzy podatników poszło na ochronę
przez osiem lat członków rządu PO/Tuska (przez BOR) i kogo się oni aż

Na żadnego z nich nie poszła nawet kwota bliska do 1,5 mln zł miesięcznie.

Tu niemiecki Fakt narzeka, że ochrona Tuska na urlopie kosztowała 62 tys. przez 7 dni:

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ile-kosztuje-nas-ochrona-bor-dla-donalda-tuska-w-alpach/8f4lve2

Do kosztów generowanych przez Kaczyńskiego się nie umywa. Miej umiar, mocium panie!

Data: 2017-08-01 21:50:37
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Do kosztów generowanych przez Kaczyńskiego się nie umywa. Miej umiar,

Gówno prawda.  Ja tam widzę policzenie *dodatkowych* kosztów
poniesionych przez BOR podczas ochrony Tuska na narciarskich feriach w
Alpach. To są koszty jak rozumiem ponad koszty ochrony Tuska siedzącego
w Polsce.

--
A. Filip

Data: 2017-08-02 08:31:49
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+b18r8m9xif-h812@buntownik.pl...
japanizer@japanizer.org pisze:
Do kosztów generowanych przez Kaczyńskiego się nie umywa. Miej umiar,
mocium panie!

Gówno prawda.

To twój jedyny argument cieniasie?

Ja tam widzę policzenie *dodatkowych* kosztów  poniesionych przez BOR
podczas ochrony Tuska na narciarskich feriach w Alpach.

Tusk był premierem, a czym jest właściel kota? Dociera do twego łebka? ;-)

To są koszty jak rozumiem ponad koszty ochrony Tuska siedzącego w Polsce.

Wkrótce kolejna miesięcznica.

Czerwiec - prawie 500 000 zł

http://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/koszt-zabezpieczenia-miesiecznic-smolenskich-rekord-w-czerwcu,artykuly,412134,1.html

Lipiec - 760 000 tys.

http://www.newsweek.pl/polska/miesiecznica-10-lipca-rekordowe-koszty,artykuly,413798,1.html

Więc nie pierdol Filipku o nartach Tuska!

Tak przy okazji: Adrian w Etiopii - 150 000 zł za dobę hotelową. Adrian na nartach - sam sobie poszukaj!

Podtrzymuje swoje zdanie na temat PiS: komuniści i złodzieje! (c) J.Kaczyński.

CL

Data: 2017-08-02 08:41:33
Autor: Lord Donate
[...]

Filipku, nie kombinuj! Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON na
drzewo!

CL

Kogo boi się właściciel (czarnego) kota?