Kogo boi się właściciel kota?

Data: 2017-08-01 19:52:37
Autor: Lord Donate
Kogo boi się właściciel kota?
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jak-chroniony-jest-jaroslaw-kaczynski/xtd3z85

Prezesowi PiS nie przysługuje ochrona BOR-u, dlatego od lat ochrania go firma Grom Group. Koszty? 135 tys. zł miesięcznie, w skali roku to ponad 1,5 mln zł. Prywatną ochronę prezesa PiS opłacają podatnicy."

Niech się chroni sam! Dlaczego mamy robić zrzutę na te fanaberie?!! Pieprzeni komuniści i złodzieje!

CL

Data: 2017-08-01 13:10:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 19:53:14 UTC+2 użytkownik Lord Donate napisał:
[...]

Suwerena się boi. I tak ma być - to władza ma się bać Narodu, a nie Naród władzy.

Data: 2017-08-01 22:18:16
Autor: A. Filip
Kogo boi PO?]
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

Ryszard Cyba 2 to będzie suweren?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_biuro_poselskie_PiS_w_%C5%81odzi
Po trzech miesiącach od zdarzenia Jarosław Kaczyński przedstawił na
konferencji prasowej informację, że Ryszard Cyba przez rok był
członkiem Platformy Obywatelskiej[14]. Informację tę potwierdziła
następnego dnia szefowa częstochowskiej PO Halina Rozpondek,
precyzując, że członkostwo to miało miejsce w okresie od kwietnia 2004
roku do stycznia 2006 roku oraz że mężczyzna ten został wykreślony z
listy członków partii z powodu nieaktywności i nieopłacania składek[6]

--
A. Filip

Data: 2017-08-01 16:39:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
Kogo boi się właściciel kota? [Zabójczych (b yłych) członków PO?]

Wariaci w każdej opcji się zdarzają ;)

Data: 2017-08-02 05:39:55
Autor: A. Filip
Kogo boi PO?]
> [...]

> roku do stycznia 2006 roku oraz że mężczyzna ten został wykreślony z
> listy członków partii z powodu nieaktywności i nieopłacania składek[6]

Krytykujesz wymiar niesprawiedliwości za to że Cyba nie został uznany za
niepoczytalnego?

W Wolnej Polsce już kiedyś jak szczuli i szczuli to
prezydenta Narutowicza Niewiadomskim zaszczuli.

--
A. Filip

Data: 2017-08-02 08:44:34
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
W Wolnej Polsce już kiedyś jak szczuli i szczuli to
prezydenta Narutowicza Niewiadomskim zaszczuli.

Kto "szczuje" na J.Kaczyńskiego? Przed czym się tak "ochrania" własciel
kota? Dlaczego mamy płacić za fanaberie tego pana? Kim on do k..wy nędzy
jest? Prezydentem, premierem, ministrem? A może jenym w trzech osobach?!
Każdego miesiąca urządza na nasz koszt hućpę na Krakowskim Przedmieściu.

Ostatnio kosztowała nas (tak! k..wa nas!) 760 000 zł!

Dociera do twego łba i dalej będziesz bronić tych komunistów i złodziei okradających polskie społeczeństwo? Masz sklerozę? Ile zarabiał pomocnik aptekarza? Jaką kase trzepał Wacuś który spierdolił za ocean i słuch po nim zaginął?  To były nasze pieniądze! Dociera? Nie kumasz? No to filipku nie pierdol!

CL

Data: 2017-08-04 12:41:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 2 sierpnia 2017 05:40:00 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> Wariaci w każdej opcji się zdarzają ;)

Krytykujesz wymiar niesprawiedliwości za to że Cyba nie został uznany za
niepoczytalnego?

IMHO powinien.

Data: 2017-08-04 23:34:01
Autor: A. Filip
Kogo boi PO?]
> [...]
>
> Wariaci w każdej opcji się zdarzają ;)

Krytykujesz wymiar niesprawiedliwości za to że Cyba nie został uznany za

A dlaczego *powinien* ?

--
A. Filip

Data: 2017-08-04 23:58:31
Autor: u2
W dniu 04.08.2017 o 23:34, A. Filip pisze:
Krytykujesz wymiar niesprawiedliwości za to że Cyba nie został uznany za
niepoczytalnego?
IMHO powinien.
A dlaczego*powinien*  ?

no bo tylko niepoczytalny chce strzelać do kaczek, na przykład brąk

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-05 08:37:29
Autor: Lord Donate
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5984ee0c$0$15206$65785112news.neostrada.pl...
no bo tylko niepoczytalny chce strzelać do kaczek, na przykład brąk

A do bażantów w klatkach? ;-)))))))))))))))))))))))))))))

CL

Data: 2017-08-05 01:27:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 4 sierpnia 2017 23:34:05 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> IMHO powinien.

A dlaczego *powinien* ?

Bo zamach zbrojny to jest najgłupsza metoda obrony demokracji w tej sytuacji.
Tylko ktoś mocno niezrównoważony umysłowo mógłby się go w takiej chwili
dopuścić. I jeszcze chodzić do polityków prosząc o rady, kogo sprzątnąć.
Chyba oczywiste, iż tak się normalny człowiek nie zachowuje, jak Cyba się wtedy
zachowywał przed popełnieniem przestępstwa zabójstwa.

Data: 2017-08-05 01:30:32
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 5 sierpnia 2017 10:27:46 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
Chyba oczywiste, iż tak się normalny człowiek nie zachowuje, jak Cyba się wtedy
zachowywał przed popełnieniem przestępstwa zabójstwa.

PS. Czyli przynajmniej mocno ograniczona poczytalność niedługo przed i
w chwili popełnienia czynu. Zawiniona raczej złą konsystencją umysłową niż czynnikami zewnętrznymi.

Data: 2017-08-01 13:13:17
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Męczywór
Kogo boi się właściciel kota?
użytkownik Lord Donate napisał:

Niech się chroni sam! Dlaczego mamy robić zrzutę na te fanaberie?!! Pieprzeni komuniści i złodzieje!

CL

Po co ochrona?
To proste, żeby nie skończył ja Falzmann albo Jaroszewicze:)
Ew. 16 trupów około Pro Civili, albo około 20 trupów około smoleńskich.

To są proste sprawy, a ty się głupio pytasz.

Data: 2017-08-02 08:35:06
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Męczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:f20b0f14-38a9-4837-afb0-e7d9d2a4f0c4googlegroups.com...
[...]

Właściel kota jest jakimś premierem? A może ministrem? Czy Stechyna albo Petru mają całodobową ochronę?

Chcesz cos o kosztach związanych z fanaberiami własciela kota?

Miesięcznia w czerwcu - prawie 500 tys, miesięcznica w lipcu - prawie 800 tys zł.

Z NASZYCH PODATKOW!

PiS to komuniści i złodzieje okradający społeczeństwo !!!

CL

Data: 2017-08-02 05:04:50
Autor: Zenek Kapelinder
Kogo boi się właściciel kota?
Bedac pizdziak pacjentem psychiatryka tez zyjesz z cudzych podatkow. Moze cos napisz o ukradzeniu przez pewnego Bula, jak zdawal urzad, wszystkiego co wiecej warte niz wesz. Nalezal mu sie telefon i fax. A zginela wazaca kilkast kilogramow  niszczarka do dokumentow. O drobnicy typu tablety, telewizory, mikser i czajnik ekektryczny z litosci nie wspomne.

Data: 2017-08-02 14:12:48
Autor: Lord Donate
Kogo boi się właściciel kota?
WON !!!

Data: 2017-08-01 20:05:35
Autor: A. Filip
Kogo boi się właściciel (czarnego) kota?
"Lord Donate" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

Wolałbyś żeby PiS wydawał te pieniądze na propagandę?
Jeszcze bardziej mają PO gnoić?  Miejże ty litość! ;-)

Spytasz się dla równowagi ile pieniędzy podatników poszło na ochronę
przez osiem lat członków rządu PO/Tuska (przez BOR) i kogo się oni aż
tak bali?

Masz święte i niezbywalne prawo się czepiać (nieskutecznie).
Kot prezesa czarny, los totalnej opozycji marny :-)

--
A. Filip

Data: 2017-08-01 12:40:35
Autor: japanizer
On Wednesday, August 2, 2017 at 3:05:38 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Spytasz się dla równowagi ile pieniędzy podatników poszło na ochronę
przez osiem lat członków rządu PO/Tuska (przez BOR) i kogo się oni aż

Na żadnego z nich nie poszła nawet kwota bliska do 1,5 mln zł miesięcznie.

Tu niemiecki Fakt narzeka, że ochrona Tuska na urlopie kosztowała 62 tys. przez 7 dni:

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/ile-kosztuje-nas-ochrona-bor-dla-donalda-tuska-w-alpach/8f4lve2

Do kosztów generowanych przez Kaczyńskiego się nie umywa. Miej umiar, mocium panie!

Data: 2017-08-01 21:50:37
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Do kosztów generowanych przez Kaczyńskiego się nie umywa. Miej umiar,

Gówno prawda.  Ja tam widzę policzenie *dodatkowych* kosztów
poniesionych przez BOR podczas ochrony Tuska na narciarskich feriach w
Alpach. To są koszty jak rozumiem ponad koszty ochrony Tuska siedzącego
w Polsce.

--
A. Filip

Data: 2017-08-02 08:31:49
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+b18r8m9xif-h812@buntownik.pl...
japanizer@japanizer.org pisze:
Do kosztów generowanych przez Kaczyńskiego się nie umywa. Miej umiar,
mocium panie!

Gówno prawda.

To twój jedyny argument cieniasie?

Ja tam widzę policzenie *dodatkowych* kosztów  poniesionych przez BOR
podczas ochrony Tuska na narciarskich feriach w Alpach.

Tusk był premierem, a czym jest właściel kota? Dociera do twego łebka? ;-)

To są koszty jak rozumiem ponad koszty ochrony Tuska siedzącego w Polsce.

Wkrótce kolejna miesięcznica.

Czerwiec - prawie 500 000 zł

http://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/koszt-zabezpieczenia-miesiecznic-smolenskich-rekord-w-czerwcu,artykuly,412134,1.html

Lipiec - 760 000 tys.

http://www.newsweek.pl/polska/miesiecznica-10-lipca-rekordowe-koszty,artykuly,413798,1.html

Więc nie pierdol Filipku o nartach Tuska!

Tak przy okazji: Adrian w Etiopii - 150 000 zł za dobę hotelową. Adrian na nartach - sam sobie poszukaj!

Podtrzymuje swoje zdanie na temat PiS: komuniści i złodzieje! (c) J.Kaczyński.

CL

Data: 2017-08-02 08:41:33
Autor: Lord Donate
[...]

Filipku, nie kombinuj! Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON na
drzewo!

CL

Kogo boi się właściciel kota?