Kogo mi żal czyli subiektywnie po pierwszej rundzie

Data: 2010-06-26 00:06:42
Autor: Citizen Cain
Kogo mi żal czyli subiektywnie po pierwszej rundzie

Użytkownik "Marcin Kasperski"

Kto awansował, ten awansował... A mi żal:

- Serbii i Australii, które uraczyły mnie najbardziej pasjonującym
 meczem, grały ciekawie i miały mnóstwo pecha (ręka Serba z Ghaną,
 kartka Kewella) przez który ustąpiły miejsca najnudniejszej
 z afrykańskich drużyn

Z drugiej strony, Serbia miała mnóstwo szczęścia w meczu z Niemcami. A mecz z Ghaną Serbowie przespali.

- Wybrzeża Kościi Słoniowej, z piękną dynamiką gry (kto widział Brazylię
 z takimi problemami w środku pola jak przeciw WKŚ w pierwszej
 połowie?).  Nie dość że źle wylosowało, to jeszcze dostało zły
 terminarz, gdyby grało z Brazylią po Portugalii albo (najlepiej)
 kończyło grupę meczem z Ronaldo, mogło to wyglądać zupełnie inaczej.

Prawda.

Ja dodaję Nigerię - IMO najciekawszą (choć nie najlepszą) z drużyn afrykańskich. Wszystkie trzy mecze (nawet z Argentyną) zagrali otwarte i pełne dynamiki, we wszystkich trzech byli blisko sukcesu (z Grecją im przeszkodziła kartka Keity, z Koreą pudła Yakubu i Martinsa będą się im pewnie długo śnić po nocach).

CC

Data: 2010-06-26 08:19:11
Autor: Marcin Kasperski
Kogo mi Ĺźal czyli subiektywnie po pierwszej rundzie

Z drugiej strony, Serbia miała mnóstwo szczęścia w meczu z Niemcami. A
mecz z Ghaną Serbowie przespali.

Nie przesadzajmy z tym spaniem, parę świetnych okazji mieli, celności
zabrakło.

Data: 2010-06-26 02:10:17
Autor: Rowerex
Kogo mi żal czyli subiektywnie po pierwszej rundzie
On 26 Cze, 07:19, Marcin Kasperski <Marcin.Kasper...@mekk.waw.pl>
wrote:
> Z drugiej strony, Serbia miała mnóstwo szczęścia w meczu z Niemcami. A
> mecz z Ghaną Serbowie przespali.

Nie przesadzajmy z tym spaniem, parę świetnych okazji mieli, celności
zabrakło.

Wina trenera. W ataku powinni zagrać Dobran Trafić i Bramko Zdobyć ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Kogo mi żal czyli subiektywnie po pierwszej rundzie