Kogo musza przeprosić Żydzi?!

Data: 2009-03-09 13:00:30
Autor: Vic
Kogo musza przeprosić Żydzi?!
sofu wrote:
Jest to książka Jerzego Roberta Nowaka
....szefa sojuszniczego Stronnictwa Demokratycznego :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-09 14:24:10
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gp30te$bh9$1mx1.internetia.pl...
sofu wrote:
Jest to książka Jerzego Roberta Nowaka
...szefa sojuszniczego Stronnictwa Demokratycznego :)

iiiiii ????

PS cos p/ko demokracji ryncomi machasz?

Kol

Data: 2009-03-09 13:27:33
Autor: Vic
ColgatesBilly wrote:
Jest to książka Jerzego Roberta Nowaka
...szefa sojuszniczego Stronnictwa Demokratycznego :)

iiiiii ????

PS cos p/ko demokracji ryncomi machasz?

To taka raczej dziwaczna demokracja była, gdy J.R. Nowak szefował SD - stronnictwu sojuszniczemu PZPR...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-09 14:35:37
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gp32g4$6l9$1mx1.internetia.pl...
ColgatesBilly wrote:
[...]

Na cala Polske, czy gdzies tam w malej, uniwersyteckiej spolecznosci?

PS czas rozliczyc SD za zbrodnie komunizmu !!  ;)

PS2... mozeby tez dokladnie sprawdzic CO tam robil,
bo ponoc swa aktywnosc pozytkowal raczej dobrze (?)

PS3... a Kolega gdzie wtedy (i przedtem) byl, jak Walesa
     obalal komunizm ?
( zaloze sie ze w.... Katowicach, albo innym... Olsztynie!)

Kol

Data: 2009-03-09 13:45:01
Autor: Vic
ColgatesBilly wrote:
PS2... mozeby tez dokladnie sprawdzic CO tam robil,
bo ponoc swa aktywnosc pozytkowal raczej dobrze (?)

Nie wiem. Może i robił coś dobrego.
Jedno jest pewne - uczestniczył w strukturach władzy. Władzy z nadania PZPR.

PS3... a Kolega gdzie wtedy (i przedtem) byl, jak Walesa
    obalal komunizm ?
( zaloze sie ze w.... Katowicach, albo innym... Olsztynie!)

W latach 80-tych miałem zdecydowanie ciekawsze zajęcia niż obalanie komunizmu czy współpracowanie z władzą :D
Część lat 70-tych (ale niedużą część) również spędziłem na o wiele ciekawszych zajęciach. Natomiast w latach 60-tych i 50-tych właściwie niczym się nie zajmowałem
;)))

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-09 21:51:52
Autor: ColgatesBilly

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gp33gt$ksm$1mx1.internetia.pl...
ColgatesBilly wrote:
PS2... mozeby tez dokladnie sprawdzic CO tam robil,
bo ponoc swa aktywnosc pozytkowal raczej dobrze (?)

Nie wiem. Może i robił coś dobrego.
Jedno jest pewne - uczestniczył w strukturach władzy. Władzy z nadania PZPR.

Raczej... KPZR i KGB   ;)

[...]

;)
No tak!
Czego Jas sie....