Kogo obchodzi jakaś pojebana debata?

Data: 2010-06-27 15:51:07
Autor: u2
Kogo obchodzi jakaś pojebana debata?
W dniu 2010-06-27 15:47, boukun pisze:
Ja tam oglądam cały czas filmy i mecze, a jak widzę tych durni z tej
śmiesznej polskiej "polityki", tpo zaraz przełączam na inne kanały.

Skoro piszesz to o tym to najwyraźniej to jednak ciebie obchodzi :)

Data: 2010-06-27 15:59:55
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c27574e$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co mnie kurwa obchodzi? Gdzie się nie obrócę, to się pchają ze swoją prymitywną
propagandą. Tfu!

Będzie widać po twoich wieczornych komentarzach, czy też należysz do największego sortu prymitywów...

boukun

Data: 2010-06-27 16:08:03
Autor: u2
W dniu 2010-06-27 15:59, boukun pisze:
Będzie widać po twoich wieczornych komentarzach, czy też należysz do
największego sortu prymitywów.

Nie martw się, już przełączyłem na coś ciekawszego :)

Kogo obchodzi jakaś pojebana debata?