Kogo poprze Stanisław Żółtek?

Data: 2020-06-29 07:16:42
Autor: boukun
Kogo poprze Stanisław Żółtek?
"Z panem Dudą chętnie bym wódkę wypił"

Według sondażu exit poll Stanisław Żółtek w I turze wyborów prezydenckich otrzymał jedynie 0,3 proc. głosów. - To nie byłaby żadna rewelacja, ale dla mnie ważniejsze jest to, co stało się w internecie. Tam zdobyłem dużą popularność - powiedział polityk, komentując swój wynik.

Stanisław Żółtek odniósł się do sondażowych wyników wyborów na prezydenta RP. Kandydat Kongresu Nowej Prawicy stwierdził, że otrzymana przez niego liczba głosów jest "bardzo mała".

- Niespecjalnie mi się to podoba. Mam nadzieję, że oficjalny wynik będzie inny - powiedział Żółtek na wiecu po ogłoszeniu wstepnych wyników. Dodał jednak, że cieszy się ze wzrostu popularności jego osoby w mediach społecznościowych. - Mimo tego, że w internecie zabłysnęliśmy, zdajemy sobie sprawę, że to internet, a większość tych ludzi nie chodzi na wybory - zaznaczył polityk.
Wyniki wyborów 2020. Stanisław Żółtek poprze Andrzeja Dudę?

Kandydat Kongresu Nowej Prawicy odpowiedział także na pytanie ws. drugiej tury wyborów. Żółtek podkreślił, że wciąż waha się, czy odda głos na któregoś z dwójki kandydatów. - Andrzeja Dudę najbardziej lubię ze wszystkich kandydatów, bo jest sympatyczny i reprezentacyjny. Ale pan Duda tak naprawdę w tych wyborach nie startuje, więc go nie poprę - powiedział w rozmowie z onet.pl.

Stwierdził, że głos oddany na urzędującego prezydenta "to głos na prezesa Kaczyńskiego i jego otoczenie", dodając, że "chce głosować na prezydenta". - Z panem Dudą chętnie bym wódkę wypił, ale głosować na niego na pewno nie będę - zapowiedział polityk.

Skomentował też ewentualne przekazanie poparcia Rafałowi Trzaskowskiemu. - Jego mogę poprzeć, jeśli on wyrazi poparcie dla moich postulatów. Jeśli oświadczy, że jest za likwidacją podatków i zmieni swoje podejście do Unii Europejskiej, to wtedy go poprę. Ale raczej tego nie zrobi - mówił Stanisław Żółtek.

https://wiadomosci.wp.pl/wyniki-wyborow-2020-kogo-poprze-stanislaw-zoltek-z-panem-duda-chetnie-bym-wodke-wypil-6526499938494593a

real
4 godziny temu

I pomyśleć, że tacy jak Żółtek reprezentują Polskę w UE... To co tu się w ogóle dziwić, że Polską rządzi PiS.

POLAK
5 godzin temu

Ostatnia Czwórka programy dobre tylko ludzie głosują na Partie a partie są 2 PO. I PIS albo będziemy silna Polska albo POKO Sprzeda nas Niemca za Niewolników a wodza na Kapo

MS
3 godziny temu

"Polityk" :) Dobre! Drobny ... i tyle

Kogo poprze Stanisław Żółtek?