Kogo tak naprawdę reprezentuje Edmund Klich?

Data: 2011-01-07 13:30:54
Autor: obserwator
Kogo tak naprawdę reprezentuje Edmund Klich?

Edmund Klich pracuje dla Kremla, a nie dla Polski, Jest on glownym
dezinformatorem w sprawie katastrofy pod Smolenskiem. i przekaznikem na Polske
informacji ktore Kreml wysyla na Polske w sprawie tej katastrofy.

Warto przeczytac te notka o Edmundzie Klichu. Edmund Klich, kiedy usłyszał o smoleńskiej katastrofie poczuł nagły
patriotyczny impuls, wsiadł w samochód i ruszył w try miga do Warszawy, do
ministra Grabarczyka, choć nikt go o to nie prosił.

Podczas tej podróży jakimś dziwnym telepatycznym trafem zadzwonił właśnie do
niego z Moskwy Pan Aleksiej Morozow, szef Komisji Technicznej MAK, jakby
przeczuwając, że on na pewno już z samego rana opuścił bloki startowe. Czy już
wtedy uzgodniono procedowanie w myśl załącznika 13, konwencji chicagowskiej?

Dzieje się to w demokratycznym państwie prawa, kiedy nikt z rządu jeszcze z
Edmundem Klichem nie rozmawiał, nie mówiąc już o delegowaniu go, jako
przedstawiciela Polski do komisji wyjaśniającej przyczyny katastrofy. Pierwsi
kontaktują się z Klichem Rosjanie.

Naczelny prokurator wojskowy płk Krzysztof Parulski, zarzucił Edmundowi
Klichowi “utrudnianie śledztwa i działanie na szkodę kraju”.

Dlaczego? Bo Edmund Klich stanął po stronie Rosjan i uniemożliwiał bezczelnie
udział polskiego specjalisty w przesłuchiwaniu rosyjskiego meteorologa. Oto,
co mówił na konferencji prasowej 27 maja:

– Specjalista z komisji został zaproszony przez prokuratorów polskich do
współpracy w czasie wysłuchiwania meteorologa – Powiedziałem panu
Grochowskiemu – bo ja kierowałem wojskowymi tylko przez pana Grochowskiego,
nie samodzielnie – żeby go odwołał albo, jeśli chce dalej tam pracować, to
zostaje już wśród prokuratorów, a ja powołam z kraju kogoś innego

Dalej wszystko wyglądało tak, jakby Rosjanie za wszelką cenę chcieli Klicha
postawić na czele polskiej komisji.

Obecne tourne Klicha po wszystkich polskich mediach i obarczanie
odpowiedzialnością za tragedię załogi i generała Błasika, to wielki skandal.
Kilka razy dziennie Edmund Klich stopniuje napięcie i wrzuca kolejne
sensacyjne informacje pochodzące ponoć z zapisu „czarnych skrzynek”.
Informacje te dziwnie korespondują z doniesieniami rosyjskiej prasy i ocenami
tamtejszych specjalistów.

Proszę teraz skonfrontować obecne działania Klicha z jego wypowiedzią na
oficjalnej konferencji prasowej z 27 maja.

„Problem jest taki, że tego zapisu rozmów w kabinie generalnie się nie
udostępnia. W społeczeństwie jest takie mniemanie; pilot, pogoda, technika..
prawda.

Nie będzie się wtedy szukać tych błędów systemowych tylko się powie, aha, no,
piloci tam coś, może tak. Wybierze się tylko część tego i będzie to służyć
manipulacji, a nie ujawnieniu przyczyn. Generalnie wiemy, co się stało. Trzeba
odpowiedzieć, dlaczego się stało, a to są analizy, to są obliczenia, tu nie…tu
nie można iść na skróty. Proszę państwa gdybym ja się zgodził na to i komisja
rosyjska to przyjęła, to przecież by nas odsądzono od czci i wiary, bo ten
raport to będzie kilkadziesiąt stron…może nawet więcej jak sto i każde zdanie
będzie analizowane przez specjalistów myślę na świecie, bo takiego wypadku, o
ile pamiętam nie było na świecie w lotnictwie… ani cywilnym, ani wojskowym, o
takich skutkach.

Więc tu na pewno nie można iść na skróty. I teraz, co się wydarzyło, dlaczego
się wydarzyło i trzecie pytanie, co zrobić, aby się nie wydarzyło w
przyszłości? Ale to każdy obszar, to jest… Ja myślę, że po roku na pewno
będzie raport, bo musi być raport, tak zwany pośredni, jeśli nie będzie
zakończone, ale to jest w tych kategoriach czasowych…trzeba brać pod uwagę
proces badawczy…”

Jaką grę i na czyje polecenie prowadzi Edmund Klich?

http://www.bibula.com/?p=22154

Data: 2011-01-07 06:37:06
Autor: zbig
Kogo tak naprawdę reprezentuje Edmund Klich?
Odpowiedź na to pytanie jest prosta. Wtedy , gdy atakuje rząd,
prokuraturę ,ministra Millera jest wybitnym niezależnym ekspertem
reprezentującym zdrowy patriotyczny trzon narodu a wtedy gdy jego
logiczne i oczywiste dla każdego człowieka posługującego się rozumem
wnioski, nie pasują do pisowskich teoryjek jest rusko-tuskim agentem,
który nie wiadomo dlaczego zajął się natychmiast tą katastrofą.
Dla przypomnienia cymbałom - p. Klich od 2006 (rządy PiS) roku jest
przewodniczącym Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych.
Wypadało więc aby przystąpił do wykonywania swoich obowiązków po
katastrofie smoleńskiej.

Data: 2011-01-07 19:23:43
Autor: pluton
[...]

Zdumiewajace. Przerwal sobie grilla z piweczkiem Zimny Lech i pojechal do
Warszawy ??
Przeciez karkowka z grilla jest o niebo wazniejsza niz jakas tam katastrofa
smolenska.

Nullification

Kogo tak naprawdę reprezentuje Edmund Klich?