Kogo wale w leb bejsbolem ?

Data: 2010-06-26 08:30:10
Autor: 'he®sk'
Kogo wale w leb bejsbolem ?

siedza u mnie w worze zwanym kf i sa obijani bejsbolem
takie cherlawe kanalie jak:

- raff - wyjatkowa gnida
- u2 - zdziecinnialy dupek - tomy m - wyjatkowa kanalia
- awe - bydlak i kanalia z kompleksemm malego czlonka
- neko - oszolom
- antenka - cham
- razor - wyjatkowa kanalia, oberwal ostatnio po lapach od isp
- cytryna - jakas gnida
- hans kloss - wyjatkowa kanalia
- hammer - jakis oszolom
- konserwator - oszolom oraz folklor:

- muto2100
- pistacjusz
- dj mc donald tusk
- pistacjusz
- pikolo
- wekon
- tzava
- boukun
- matsun
- i inni ktorzy zasmiecali psp swoimi durnotami

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-06-26 11:50:43
Autor: rAzor
Kogo wale w leb bejsbolem ?
Darz bór! Użytkownik... he he - __'he®sk'__ raczył napisać:

[...]

O czym ty znowu pierdolisz, biedny staruszku? :-)
ps. masz szczęście, ze nie podpisuję się z imienia i nazwiska, bo bym ci przewietrzył mózgownicę, pajacu.

Data: 2010-06-26 03:16:56
Autor: Hans Kloss
Kogo wale w leb bejsbolem ?
On 26 Cze, 11:50, rAzor <pisz.pan.na.ko...@na.kowno!com> wrote:

O czym ty znowu pierdolisz, biedny staruszku? :-)
Chenio to grupowicz specjalnej troski, ponoæ najstarszy z
aktywnych.Wiêc nie dziwota ze mu siê ca³kiem pozosta³o¶æ po mózgu
zlasowa³a po tylu latach czytania wypisywanych tu bredni.....Przypadek
beznadziejny, zatem nale¿y go sobie odpu¶ciæ, ot najwy¿ej od czasu do
czasu dla wprawy zasun±æ kopa albo wymierzyæ plaskacza w debilny
pysk.
J-23

Data: 2010-06-26 12:30:15
Autor: rAzor
Kogo wale w leb bejsbolem ?
U¿ytkownik Hans Kloss napisa³:
[...]

Na staro¶æ chyba psychicznie siê pochorowa³. Biedny paranoik urojeniowy.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-26 15:27:15
Autor: raff
Kogo wale w leb bejsbolem ?
W dniu 2010-06-26 12:16, Hans Kloss pisze:
On 26 Cze, 11:50, rAzor<pisz.pan.na.ko...@na.kowno!com>  wrote:

O czym ty znowu pierdolisz, biedny staruszku? :-)
Chenio to grupowicz specjalnej troski, ponoć najstarszy z
aktywnych.Więc nie dziwota ze mu się całkiem pozostałość po mózgu
zlasowała po tylu latach czytania wypisywanych tu bredni.....Przypadek
beznadziejny, zatem należy go sobie odpuścić, ot najwyżej od czasu do
czasu dla wprawy zasunąć kopa albo wymierzyć plaskacza w debilny
pysk.
J-23

Zeby bylo zabawniej, jak czytam Skalimowski wspak, to wychodzi mi "Kopnij mnie w dupÄ™"

R.

Data: 2010-06-26 12:21:48
Autor: Grzegorz Z.
Kogo wale w leb bejsbolem ?
Dnia Sat, 26 Jun 2010 08:30:10 +0200, __'he®sk'__ napisał(a):

siedza u mnie w worze zwanym kf i sa obijani bejsbolem
takie cherlawe kanalie jak:

To teraz sobie wyobraź że te kanalie codziennie podobnie jak ty specjalnie
zmieniają nick i adres email, żeby ci wyłazić z KFa

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-26 12:31:41
Autor: rAzor
Kogo wale w leb bejsbolem ?
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
[...]

Tak jak Skalimowski. Jemu wolno?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-26 13:30:04
Autor: 'he®sk'
Kogo wale w leb bejsbolem ?
On Sat, 26 Jun 2010 12:21:48 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

To teraz sobie wyobraź że te kanalie codziennie podobnie jak ty specjalnie
zmieniają nick i adres email, żeby ci wyłazić z KFa

 ja nicka i adresu email nie zmieniam ;o)

 co tam u ciebie, dzwony wciaz przeszkadzaja ? ;o)

--

 HeSk

Data: 2010-06-26 14:18:09
Autor: rAzor
Kogo wale w leb bejsbolem ?
<blogfiles@gazeta.pl>  wrote:

[...]

Nie łżyj, chamie.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-26 14:45:20
Autor: Grzegorz Z.
Kogo wale w leb bejsbolem ?

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Kłamiesz jak Kłamczyński i w dodatku próbujesz wekslować!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-27 12:13:10
Autor: 'he®sk'
Kogo wale w leb bejsbolem ?
On Sat, 26 Jun 2010 14:45:20 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  ja nicka i adresu email nie zmieniam ;o)
>  co tam u ciebie, dzwony wciaz przeszkadzaja ? ;o)
K³amiesz jak K³amczyñski i w dodatku próbujesz wekslowaæ!

gdzie mi do mistrza obludy i szarlatanerii ;o))