Kogo wybrać do PE by

Data: 2019-05-20 19:14:52
Autor: A. Filip
Kogo wybrać do PE by
Kto da odpór _zbyt kosztownym_ zapędom unijki europejskawej?!

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-20 12:07:27
Autor: Zenek Kapelinder
Kogo wybrać do PE by dać odpór wzrostom cen prąd u przez euro-oszołomów?!
Musialbys sie dogadac z wszystkimi wyborcami w chujni. Niewykonalne. Ale wykonalny jest inny ruch. Nalezy glosowac w wyborach do chujni na ludzi spoza ukladu. Nie glosowac na pis, placforme i spolke, psl, czerwona bande. Glosowac na Kukiza, Narodowcow, Wiosne. W wyborach do chujni nie wygrywaja lokalne partie a ludzie ktorzy przez dlugi czas beda za damski chuj dostawali duzo kasy. Jesli czesc z nich sie nie dostanie do chujni bo dostanie malo glosow to powinni sie starac zeby w jesiennych wyborach nie zostali wyjebani przez wyborcow na zbity pysk. Najsdzczesliwsza sytuacja to po i pis wprowadzaja do chujnijnego parlamentu po dwoch a reszte biora Kukiz, Wiosna i Konfederacja. W takiej sytuacji pis i po zeby wejsc do jesiennego sejmu musieli by sie bardzo postarac.

Data: 2019-05-21 01:25:00
Autor: Jacek Bialy
Kogo wybrać do PE by dać odpór wzrostom cen prąd u przez euro-oszołomów?!
   -- - Najsdzczesliwsza sytuacja to po i pis wprowadzaja do chujnijnego parlamentu po dwoch a reszte biora Kukiz, Wiosna i Konfederacja.
-- --

A po chuj Konfederacja?  Mało to Putin swoich ludzi tam wprowadził?

Data: 2019-05-21 10:38:12
Autor: A. Filip
Tylko przyjaźń z Putinem zapewni Polsce "gaz tani jak dla Niemiec"! :-)
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

Po co Putinowi jakaś Konfederacja jak tak świetnie mu się tańczy z
Merkel na dwóch rurach?  To już tylko mała wisienka na wielkim torcie.

<ironia> Niemcy potrzebują trzeciej rury i tańszego gazu niż ma Polska
a tobie niemieckie przywództwo Europy się śmie nie podobać?! </ironia>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-21 03:46:02
Autor: Jacek Bialy
Tylko przyjaźń z Putinem zapewni Polsce "gaz tani jak dla Niemiec"! :-)
   -- - Po co Putinowi jakaś Konfederacja -- -

Dokładnie po to, żeby Polska nie miała czym się bronić. Dobiega końca Pax Americana, znany nam porządek świata zaczyna się rozpadać - NATO zaczyna być fikcją (Niemcy, Turcja), Unia Europejska zamienia się w IV Reich. Nadchodzi czas, w którym tylko silni przetrwają.   Kampanię Wrześniową przegraliśmy w powietrzu - strzelali do nas jak do jeleni kryjących się pod drzewami. Bez amerykańskich rakiet, samolotów i amerykańskiego sojusznika czeka nas powtórka.

  -- - jak tak świetnie mu się tańczy z Merkel na dwóch rurach? -- -

A nie wpadło ci do swej głowy, że ich rura będzie się krzyżować z naszą norweską? Wypłyniesz na Bałtyk kajakiem, żeby pilnować dostaw gazu do Polski?

-- - To już tylko mała wisienka na wielkim torcie.

Wisienką na wielkim torcie są żydowskie roszczenia. Przez osiem lat platfusy nakradły więcej, niż Żydzi od nas chcą.

JB

Data: 2019-05-21 07:50:54
Autor: Pajdak
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+gs0u3wkwif-j5k1@wp.eu...
Kto da odpór _zbyt kosztownym_ zapędom unijki europejskawej?!

Proponuję zagłosować na całą listę ucieczkową PiS! Pozbędziemy się trutni!

--
Pajdak

Data: 2019-05-21 14:05:52
Autor: Pisiorowy Escobar
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Kto da odpór _zbyt kosztownym_ zapędom unijki europejskawej?!

to unia podnosi ceny prądu ?

filipek, ogarnij się w końcu !

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-05-21 14:24:02
Autor: A. Filip
Kogo wybrać do PE by dać odp
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Kto da odpór _zbyt kosztownym_ zapędom unijki europejskawej?!

to unia podnosi ceny prądu ?

filipek, ogarnij się w końcu !

Pierdolona unia ma _za dużego_ fioła na punkcie redukcji emisji CO2 z
ignorowaniem kosztów. Zapłacisz za to co miesiąc w cenie pra?u.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2019-05-21 23:45:16
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

Pierdolona unia ma _za dużego_ fioła na punkcie redukcji emisji CO2 z
ignorowaniem kosztów. Zapłacisz za to co miesiąc w cenie pra?u.

fioła filipku to oni mają za małego

Data: 2019-05-21 23:51:56
Autor: A. Filip
Kogo wybrać do PE by dać odp
> [...]

Pierdolona unia ma _za dużego_ fioła na punkcie redukcji emisji CO2 z
ignorowaniem kosztów. Zapłacisz za to co miesiąc w cenie pra?u.

Z punktu widzenia tych co na tym zarobią czy tych co na tym stracą bo za
to zapłacą?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-21 15:01:34
Autor: Zenek Kapelinder
Kogo wybrać do PE by dać odpór wzrostom cen p rądu przez euro-oszołomów?!
Pieniadze z oplaty za CO trafiaja do budzetu, naszego a nie chujnijnego.

Data: 2019-05-22 00:37:41
Autor: Pisiorowy Escobar
> [...]

> fioła filipku to oni mają za małego

Z punktu widzenia tych co na tym zarobią czy tych co na tym stracą bo za

nikt na tym nie zarobi filipku gdy trzeba będzie w końcu ratować własne dupska
niemcy z oze zaspokoiliby 150% naszego zapotrzebowania na prąd
myśl filipku

Data: 2019-05-22 09:20:36
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+9mubqzcxvf-j5l2@wp.eu...
[...]

Nie bluzgaj pajacu!

ma _za dużego_ fioła na punkcie redukcji emisji CO2 z
ignorowaniem kosztów. Zapłacisz za to co miesiąc w cenie pra?u.

Czyli winna UE i Tusk, tak? ;-)))

--
Pajdak

Kogo wybrać do PE by