Kogo wychowa Ryszard C?

Data: 2011-10-02 10:00:19
Autor: zdumiony
Kogo wychowa Ryszard C?
http://karlin.salon24.pl/348041,kogo-wychowa-ryszard-c
"Chciałem zabić Jarosława Kaczyńskiego" mówi Ryszard C, natomiast
Niesiołowski: "Pierwszym politykiem na liście łódzkiej byłem ja"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8569309,Niesiolowski___Pierwszym_politykiem_na_liscie_lodzkiej.html

Konia kują żaba nogę podstawia

Data: 2011-10-02 10:08:36
Autor: Leprechaun
Kogo wychowa Ryszard C?

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j695mi$5lm$2news.onet.pl...
[...]

8 października dowiemy się, że Ryszard C. chciał wytłuc cały PiS! ;))))

BomBel

Data: 2011-10-02 10:16:18
Autor: oyster
Kogo wychowa Ryszard C?
U¿ytkownik - Leprechaun napisa³:

U¿ytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
http://karlin.salon24.pl/348041,kogo-wychowa-ryszard-c
"Chcia³em zabiæ Jaros³awa Kaczyñskiego" mówi Ryszard C, natomiast
Niesio³owski: "Pierwszym politykiem na li¶cie ³ódzkiej by³em ja"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,8569309,Niesiolowski___Pierwszym_politykiem_na_liscie_lodzkiej.html

Konia kuj± ¿aba nogê podstawia

8 pa¼dziernika dowiemy siê, ¿e Ryszard C. chcia³ wyt³uc ca³y PiS! ;))))

BomBel

Ale zacz±æ mia³ od Stefana "Pierdo³y" Niesio³oskiego! :-D

Data: 2011-10-02 11:26:45
Autor: mkarwan
Kogo wychowa Ryszard C?
Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e881c23$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
8 października dowiemy się, że Ryszard C. chciał wytłuc cały PiS! ;))))

BomBel
"Bombel siedzi na przystanku i gada.
Jest to dla niego miejsce bezpieczne (pasażerowie z owego przystanku nie korzystają), oswojone - świat wokół, choć znany - jest mu obcy. Bombel lubi jego pierwotne objawy: przyrodę, stosunki damsko-męskie (choć te ostatnie działają tylko w jego wyobraźni).
Gada sam ze sobą, wspomina .bo wtedy palić mu się mniej chce, nie pamięta o swędzących jelitach, zimnie, pragnieniu.
Jego monologi to mieszanina wulgarnych opowieści kolesi od winka, strzępków informacji ze śmietnikowych gazet, stereotypów o pedałach, polityce i kobietach. Jest wulgarny, głupawy, brudny, skacowany - ale nie budzi odrazy.
Jest postacią, którą (w tej czy innej formie) spotykamy codziennie, przyzwyczailiśmy się do niego - widujemy go na przystankach, w bramach, parkach ale i w sklepie, prac;, czasem to nasz sąsiad albo wuj.
Bombel wierzy, ze wszystkim nieszczęściom tego świata winni są ONI - wszyscy inni.
Trzeba na nich uważać i "cwaniaczyć", by jakoś sobie radzić.
Jest ofiarą i wytworem starych czasów, które w jego wspomnieniach były lepsze.
Marzy o zielonym mydełku ze zniszczonego plakatu ale nigdy się nie myje.
To jest ostatni przystanek Bombla a równocześnie jego dom, świat

Kogo wychowa Ryszard C?