Kogo z numerem 1 w drafcie 2001

Data: 2009-07-29 00:08:58
Autor: sooobi
Kogo z numerem 1 w drafcie 2001
Na espn jest fajna sonda.
Pytanie brzmi kogo wybralbys z 1 numerem w drafcie 2001.
a) Chandler
b) Gasol
c) T.Parker

ja oddalem glos na Parkera, jak wiekszosc glosujacych Parker (54%)
Gasol (42%).

Kogo wy byscie wzieli?

Data: 2009-07-29 01:48:56
Autor: L'e-szczur
On 29 Lip, 09:08, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
[...]

Patrzac z obecnej perspektywy? Gasola. Bez dwoch zdan.
Mimo wszystko latwiej kupic PG bez rzutu za 3 niz podajacego
centra ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-29 09:38:04
Autor: s
sooobi pisze:
[...]

Naturalnie ze d) Curry, a potem oddalbym go do Thomasa :-)

A tak swoja droga, nie wiem, dlaczego akurat Chandlera uwzglednili na liscie, a nie np. Okura. Ba, moze nawet Arenasa, jezeli ktos sobie zyczy :-)

Pozdr

Data: 2009-07-29 00:36:57
Autor: sooobi
Kogo z numerem 1 w drafcie 2001
A tak swoja droga, nie wiem, dlaczego akurat Chandlera uwzglednili

Bo Chandlera akurat handluja Hornets wiec o nim glosno. Tak odnosnie
tego Gasola to poza kalifornia praktycznie wszedzie przegral z
Parkerem.

Data: 2009-07-29 02:03:13
Autor: L'e-szczur
On 29 Lip, 09:36, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> A tak swoja droga, nie wiem, dlaczego akurat Chandlera uwzglednili

Bo Chandlera akurat handluja Hornets wiec o nim glosno.

IMO Chandler bylby pod koniec Top10 tamtego draftu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-29 02:53:20
Autor: sooobi
On 29 Lip, 11:03, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Bo Chandlera akurat handluja Hornets wiec o nim glosno.

IMO Chandler bylby pod koniec Top10 tamtego draftu.

IMO bylo 10 lepszych graczy.

Chociazby Zachariasz:)

Data: 2009-07-29 03:02:23
Autor: L'e-szczur
On 29 Lip, 11:53, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> IMO Chandler bylby pod koniec Top10 tamtego draftu.

IMO bylo 10 lepszych graczy.

Chociazby Zachariasz:)

Emmmm. Nope. :)

Data: 2009-07-29 03:04:49
Autor: sooobi
On 29 Lip, 12:02, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> IMO bylo 10 lepszych graczy.

> Chociazby Zachariasz:)

Emmmm. Nope. :)

To wypisz tych lepszych of Chandlera zrobimy malego flame'a przed
urlopem w piatek:)

Data: 2009-07-29 03:12:43
Autor: L'e-szczur
On 29 Lip, 12:04, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Emmmm. Nope. :)

To wypisz tych lepszych of Chandlera zrobimy malego flame'a przed
urlopem w piatek:)

Flame: ON ;-)
JJ, JRich, Arenas, Parker, GWall, Gasol, Jefferson, Okur, Chandler,
Dalembert, Battier, Troy, ..., Loren Woods, Zach. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Kogo z numerem 1 w drafcie 2001