Kogo zainspirowa³y s³owa Janiny Paradowskiej?

Data: 2012-10-18 08:56:20
Autor: matador
Kogo zainspirowa³y s³owa Janiny Paradowskiej?
Trzy tygodnie temu rzeczniczka sekty antysmoleñskiej, Janina
Paradowska w poranku TOK FM zaproponowa³a opublikowanie zdjêæ
szcz±tków ofiar katastrofy:

#
    Adam Szostkiewicz: Czy to jest tak trudno zrozumieæ, ¿e w tak
wyj±tkowej sytuacji, jaka by³a po 10 kwietnia mog³o doj¶æ do takich
czy innych pomy³ek?

    Janina Paradowska: Ja to rozumiem, ale rozmawiam z lud¼mi, którzy
nie rozumiej± albo udaj±, ¿e nie rozumiej±. My¶lê, ¿e wielu po prostu
udaje, ¿e nie rozumie i prowadzi cyniczn± grê polityczn±. Prawda?

    Rados³aw Markowski: Janusz Palikot zaproponowa³ taki jêzyk i
zwróci³ siê do pani Kopacz, ¿eby go u¿y³a. ¯eby wyj¶æ z brutalnym
jêzykiem, dla opisania tego co ona tam widzia³a. Mój polski jest zbyt
ubogi, ¿eby to opisywaæ, to znaczy jak wygl±daj± szcz±tki...

    Janina Paradowska: Ja bym wywiesi³a w sali sejmowej ekran,
urz±dzi³a projekcjê i pokazywa³abym zdjêcia.

    Rados³aw Markowski: Ale wie pani, jest jeszcze zmys³ wêchu,
jeszcze parê innych zmys³ów...

    Janina Paradowska: My¶lê, ¿e same zdjêcia te¿ by³yby dobre. Jak
chc±, to proszê bardzo.
#

http://wpolityce.pl/artykuly/38727-apel-janiny-paradowskiej-wysluchany-zdjecia-szczatkow-upublicznione-czy-pani-redaktor-jest-teraz-zadowolona

matador.

Data: 2012-10-18 18:03:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Kogo zainspirowa³y s³owa Janiny Paradowskiej?

U¿ytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:48ca87df-2c4b-4199-96bd-0aa9d89ebd86h16g2000vby.googlegroups.com...
[...]

==============================

I mia³a ca³kowit± racjê. Mo¿e na widok stanu ofiar katastrofy wielu pos³ó zamknê³oby jadaczki? Choæ w±tpiê. Pacz na stopkê.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-18 18:17:30
Autor: Przemys³aw M.
Kogo zainspirowa³y s³owa Janiny Paradowskiej?
Dnia Thu, 18 Oct 2012 08:56:20 -0700 (PDT), matador napisa³(a):

Trzy tygodnie temu rzeczniczka sekty antysmoleñskiej, Janina
Paradowska w poranku TOK FM zaproponowa³a opublikowanie zdjêæ
szcz±tków ofiar katastrofy:

Chcieli¶cie to macie. Jaka jest kolejna wersja waszej teorii spiskowej? --
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-10-18 19:01:01
Autor: Marek Czaplicki
matador pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 18 pa¼dziernik 2012 17:56:

[...]

Jestem przeciwny publikacji zdjêæ. Tak samo jak jestem przeciwny aby wykorzystywaæ pamiêæ ofiar w bie¿±cej walce politycznej. Nic nie jest wymówk±. Zmar³ym nale¿y siê spokój. Wszystkim. Na grupie pojawi³ siê link do zdjêæ. W³a¶ciwie nie wiem czemu ma s³u¿yæ ogl±danie. Chcia³bym ofiary zapamiêtaæ takimi jakimi ¿yli. Martwe cia³a nie s± nimi w pe³ni.

Data: 2012-10-18 19:15:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Kogo zainspirowa³y s³owa Janiny Paradowskiej?

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k5pckj$qbq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie ogl±daj. Nikt ciê do tego nie zmusza. Ja obejrza³em. I ¿yjê. Dziwne, co?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-18 19:22:29
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 18 pa¼dziernik 2012 19:15:

[...]

Nie ogl±da³em. Epatowanie zostawiam filmom sensacyjnym.

Data: 2012-10-18 19:28:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Kogo zainspirowa³y s³owa Janiny Paradowskiej?

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k5pdsl$rk2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Sprawdzi³em ile jest prawdy w opowie¶ciach o mielonce i stwierdzi³em, ¿e to faktycznie prawda i te 200 kg kawa³ków to nie wymys³.
Pisiaczkom lubuj±cym siê w ekshumacjach pod rozwagê.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-18 19:43:26
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 18 pa¼dziernik 2012 19:28:

[...]

Nie wnikam, dlaczego chcia³e¶ co¶ sprawdziæ? Mi wystarcza wyobra¼ni do tego, aby wiedzieæ co z ludzi zostaje przy walniêciu o ziemiê z prêdko¶ci± jak± mia³ samolot. Ja media bêd± na wy¶cigi chcia³y zaspokoiæ popyt na krew i masakrê, to nied³ugo nie bêdzie mo¿na w³±czyæ tv.

Data: 2012-10-18 20:41:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Kogo zainspirowa³y s³owa Janiny Paradowskiej?

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k5pf3u$ugq$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tobie i innym wystarcza. Pisiaczkom nie. To trzeba im pokazaæ!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-18 20:52:43
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka  w dniu czwartek 18 pa¼dziernik 2012 20:41:

[...]

Wiêc jak dobrze rozumiem przyznajesz siê do bycia pisiaczkeim, kimkolwiek to zwierze jest, skoro ogl±dasz?

Data: 2012-10-18 21:00:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Kogo zainspirowa³y s³owa Janiny Paradowskiej?

U¿ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k5pj5r$1l6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie jestem i nie wywo³ujê awantury o zamach, mg³ê, hel, bombê i nie chcê wykopywaæ szcz±tków pochowanyxh ponad dwa lata temu.
Nie widzê powodu dalszego roztrz±sania tej kwestii. S±dzê, ¿e wszystko jest ju¿ powiedziane.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-18 21:40:38
Autor: matusm
[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace
gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a
takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie
opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te
organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich
polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
pozdrowienia
matusm

Kogo zainspirowa³y s³owa Janiny Paradowskiej?