Kogoś jeszcze TPSA zbanowała?

Data: 2010-07-02 12:54:11
Autor: Tomy M.
Kogoś jeszcze TPSA zbanowała?
Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej
wiadomości.  ........................ Serwer: 'news.neostrada.pl',
Protokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '440 Posting Not Allowed.', Port:
119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 440, Numer błędu:
0x800CCCA9

....czy tylko ja dostałem bana w NEO? Mimo że nic ostatnio nie mam
czasu pisać.

Tomy M.

Data: 2010-07-02 21:58:14
Autor: u2
Kogoś jeszcze TPSA zbanowała?
W dniu 2010-07-02 21:54, Tomy M. pisze:
Program Outlook Express

Wyrzuć OE i będzie dobrze :)

Data: 2010-07-02 13:04:25
Autor: Tomy M.
On 2 Lip, 21:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-02 21:54, Tomy M. pisze:

> Program Outlook Express

Wyrzu OE i b dzie dobrze :)

Próbowałem ... bo nie cierpię produkcji Gatesa. Używam Opery i FF,
Open Office itp. Ale przy przesiadce z całym moim majdanem (kilka
tysięcy listów, książka adresowa licząca grubo ponad tysiąc adresów e-
mail, kilkanaście folderów wiadomości, kilkanaście skrzynek e-mail,
reguły i filtry, KF itp.) jakoś do tej pory nie udało mi się tego
przenieść :-/  OE w przeciwieństwie do pełnego Outlooka jest dosyć
dobrze zabezpieczony przed przesiadką :-(

Ale problem nie w OE tylko w serwerze neostrady, a neostrady nie
zmienię bo nie mam na co, nie ma w pobliżu żadnego innego dostawcy
netu.

Tomy M.

Data: 2010-07-02 22:06:36
Autor: raff
W dniu 2010-07-02 22:04, Tomy M. pisze:
On 2 Lip, 21:58, u2<u...@o2.pl>  wrote:
[...]

No to do poczty uzywaj sobie OE, a do newsow TB. Albo na odwrot.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-02 22:05:15
Autor: emcza
Tomy M. napisał na pl.soc.polityka:

[...]

polecam thunderbirda

Data: 2010-07-03 06:26:08
Autor: Marsjasz
[...]

dokladam swoje TB 3.1...
nic madrzejszego do newsow nie wymyslono...
Mars

Data: 2010-07-03 12:07:57
Autor: Grzegorz Z.
Kogoś jeszcze TPSA zbanowała?
dokladam swoje TB 3.1...
nic madrzejszego do newsow nie wymyslono...

Ja tam wolę 40tude Dialog.

Ściągnij do TB archiwum grupy z milionem wiadomości :)

W przypadku Dialoga w takiej sytuacji problemem jest tylko szybkość.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Kogoś jeszcze TPSA zbanowała?