Kogut Grodzki

Data: 2020-01-14 19:53:56
Autor: Jerzy
Kogut Grodzki
W dniu 14.01.2020 o 14:10, Yogi pisze:
No proszę! CBA przymknęło senatora Koguta (PiS) z synem and kolesiami.
Towarzystwo jest oskarżone o WIELOMILIONOWE ŁAPÓWKI. Wielomilionowe. Przy
Kogucie marszałek Grodzki to pryszczyk. Musicie teraz połknąć tą żabę!
;-)))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A co to za news. Stara sprawa z czasu kiedy był senatorem i Senat nie wyraził zgody na jego tymczasowe aresztowanie. Nie wiem po co robic taka akcje. Wystarczyło wysłać wezwanie i sam by się zgłosił, gdzie trzeba. No ale nie byłoby newsa z TV.

Data: 2020-01-14 11:23:10
Autor: Bruno Brunowski
Kogut Grodzki
W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 19:54:02 UTC+1 użytkownik Jerzy napisał:
> [...]
A co to za news. Stara sprawa z czasu kiedy był senatorem i Senat nie wyraził zgody na jego tymczasowe aresztowanie. Nie wiem po co robic taka akcje. Wystarczyło wysłać wezwanie i sam by się zgłosił, gdzie trzeba. No ale nie byłoby newsa z TV.

Senator z PiS i PiS go do czasu bronił. Wraz z nim zwinięto jego syna, radną PiS z Małopolski będącą dyrektorem małopolskiego oddziału Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Martę M.

Pisiorki to lubią okradać potrzebujących, nawet ciuchami z kontenerów ciuchami i specjałami z banku żywności nie gardzą. Taki PFRON to dla nich prawdziwa gratka.

--
Bruno

Data: 2020-01-15 08:11:17
Autor: Runt
Kogut Grodzki
W dniu 2020-01-14 o 19:53, Jerzy pisze:
[...]

No właśnie. Teraz przestał być (nie wybrano go) i robią mu koło tyłka za MILIONOWE łapówki. Coś ci nie pasuje?

Nie wiem po co robic taka akcje.

To się dowiedz! ;-)

Wystarczyło wysłać wezwanie i sam by się zgłosił, gdzie trzeba.

Buuhahhhhahhhahhahhahhahahahaaa!

No ale nie byłoby newsa z TV.

Ale jest! Milionowe łapówki KOguta kontra 200 zł "łapówki" T.Grodzkiego. Jarzysz? ;=)

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Kogut Grodzki