Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³o¶æ...

Data: 2009-10-23 14:33:12
Autor: Tzva Adonai
Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³o¶æ...
¦wiat zamyka mi siê niczym pude³ko od zapa³ek.. Ka¿dy szelest i ka¿dy
zapach wywo³uj± zwierzêc± rado¶æ...

Data: 2009-10-23 22:01:16
Autor: Hans Kloss
Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³o¶æ...
Czy¿by? Jeszcze nie tak dawno temu by³ ni± onanizm. Niesta³y w uczuciach
jeste¶, m³ody cz³owieku ;)
J-23

Data: 2009-10-23 15:04:19
Autor: Tzva Adonai
On 24 Pa¼, 00:01, "Hans Kloss" <necr0...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Czy¿by? Jeszcze nie tak dawno temu by³ ni± onanizm. Niesta³y w uczuciach
jeste¶, m³ody cz³owieku ;)

Ludzi o twoim genotypie nie sposób obwiniaæ za brak wyobra¼ni:
http://3.bp.blogspot.com/_lJU6HIkArkg/SiazdyiDRaI/AAAAAAAAEhQ/RHTMNUGh5-Y/s400/9128+copy.jpg

Data: 2009-10-23 22:44:25
Autor: Hans Kloss
Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³o¶æ...
Na¶ci: http://www.youtube.com/watch?v=sX7iCIJE-O8
Jakby¶ umia³ tak piêknie graæ na gitarze jak te ch³opaki to mo¿e zwróci³aby na
ciebie uwagê jaka¶ kobitka której imiê nie koñczy siê na jpg albo avi ;). A
tak pozosta³o ci tylko smêtne trzepanie kapucyna albo trollowanie na usenecie
J-23

Data: 2009-10-24 17:05:38
Autor: sofu
Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³o¶æ...

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Ale za to ma dupsko rozruchane i w tym ca³a jego nadzieja.

sofu

Data: 2009-10-23 23:39:45
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi łość...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> pisze:
Świat zamyka mi się niczym pudełko od zapałek.. Każdy szelest i każdy
zapach wywołują zwierzęcą radość...

Czyli ty "pisujesz" na psp pod wpływem?!
Dziękuje za potwierdzenie :-)

Takie jest życie.
  -- PrzysÅ‚owie francuskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-10-23 15:08:27
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³ o¶æ...
On 23 Pa¼, 23:39, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Czyli ty "pisujesz" na psp pod wp³ywem?!

Nierzadko..

Data: 2009-10-24 00:20:29
Autor: boukun
Tzva Adonai: Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi ³o¶æ...

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4506044a-ae2e-43c9-b2cb-6549b94cdc31o13g2000vbl.googlegroups.com...
On 23 Pa¼, 23:39, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Czyli ty "pisujesz" na psp pod wp³ywem?!

Nierzadko..

Czyli æpun jebany..., ¿uczek, jak ja takich nazywam...

boukun

Data: 2009-10-23 15:32:31
Autor: Tzva Adonai
On 24 Pa¼, 00:20, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Czyli æpun jebany..., ¿uczek, jak ja takich nazywam...

Æpun to kto¶, kto musi... Ja jeszcze nie muszê....

Data: 2009-10-24 06:51:13
Autor: awe
Tzva Adonai: Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³o¶æ...

U¿ytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:90f6e050-9b0e-4876-a190-871456618669m20g2000vbp.googlegroups.com...
On 24 Pa¼, 00:20, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Czyli æpun jebany..., ¿uczek, jak ja takich nazywam...

Æpun to kto¶, kto musi... Ja jeszcze nie muszê....
-- -- -- -- --
a kiedy bedziesz musial?
awe

Data: 2009-10-24 01:08:07
Autor: MH
Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³o¶æ...
¦wiat zamyka mi siê niczym pude³ko od zapa³ek.. Ka¿dy szelest i ka¿dy
zapach wywo³uj± zwierzêc± rado¶æ...

A co z ma³oletni± córeczk± kumpla , któr± mia³e¶ na kolanach ??

MH

Data: 2009-10-24 17:07:18
Autor: sofu
Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³o¶æ...

U¿ytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> ¦wiat zamyka mi siê niczym pude³ko od zapa³ek.. Ka¿dy szelest i ka¿dy
> zapach wywo³uj± zwierzêc± rado¶æ...

A co z ma³oletni± córeczk± kumpla , któr± mia³e¶ na kolanach ??

MH

Zsika³a siê i trzeba j± by³o przewin±æ....

sofu

Kokaina, moja jedyna prawdziwa mi³o¶æ...