Koko koko euro spoko, a tymczasem...

Data: 2012-06-14 20:28:29
Autor: abc
Koko koko euro spoko, a tymczasem...
Właśnie Ruch Palikota zapowiedział inicjatywę ustawodawczą, na podstawie
której nie tylko Główny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ale i wszystkie
tajne służby będą mogły kontrolować dokumentację parafialną Kościoła
katolickiego.

Odkąd Związek Radziecki zmienił położenie i zza wschodnich naszych granic
przesunął się za zachodnie, walka z Kościołem katolickim nie ustała, tylko
przyjęła bardziej wyrafinowane formy.

Oto obrońcą obywateli przed Kościołem katolickim ma zostać bezpieka.

Czyż trzeba lepszej poszlaki wskazującej, iż cała ta zachwalana demokracja,
to tylko pozór, kosztowna dekoracja, za którą bezpieczniackie watahy okupują
nasz nieszczęśliwy kraj, za pośrednictwem swoich faworytów próbując wedrzeć
się na coraz to nowe obszary życia społecznego?

No a niezależnie od tego mamy też poszlakę, że biłgorajski filozof uwija się
jak w ukropie, by wykazać komu trzeba swoją przydatność na stanowisku
przywódcy zjednoczonej lewicy i zasłużyć na nominację.

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2528

Data: 2012-06-14 20:46:35
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w czwartek 14 czerwiec 2012 20:28:

[...]

Temu panu się coś pokićkało. Nie chodzi o to, żeby dane osobowe przechowywane w kościelnych archiwach były "przerabiane" przez służby specjalne. Ale o to żeby dane osobowe kościelnych archiwów nie cieszyły się takimi przywilejami  w zakresie kontaktów z GIODO jak dane przechowywane przez służby specjalne. I tu jest cały związek danych kościoła z danymi służb. Taki że teraz kościoły cieszą się takimi samymi przywilejami w zakresie danych osobowych jak służby. :-)

Data: 2012-06-14 21:32:20
Autor: HaMMeR
On 14 Cze, 20:46, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

kościoła z danymi służb. Taki że teraz kościoły cieszą się takimi samymi przywilejami w
zakresie danych osobowych jak służby. :-)

A to jest tak zle? No prosze czlowiek sowiecki wylazl z ciebie w
pelnej krasie!:)

Data: 2012-06-15 08:21:11
Autor: Marek Czaplicki
HaMMeR pisze na pl.soc.polityka w piątek 15 czerwiec 2012 06:32:

> [...]

samymi przywilejami w zakresie danych osobowych jak służby. :-)

A to jest tak zle? No prosze czlowiek sowiecki wylazl z ciebie w

Nie chodzi o to czy złe czy dobre, ale o to czy słowa pana Michalkiewicza odpowiadają rzeczywistości. Tu jest przywołana poprawka do ustawy
http://sejmometr.pl/projekt/509,projekt-ustawy-o-zmianie-ustawy-o-ochronie-danych-
osobowych

Koko koko euro spoko, a tymczasem...