Koła

Data: 2009-04-10 15:09:35
Autor: Strielok
Koła
Witam

    Od jakiegoś czasu zastnawiam się nad kołami mavica, interesują mnie modele Crosstrail disc, i ewentualnie Crossmax ST disc, tylko czy warto dopłacać prawie tysiąc więcej do crossmax'ów. Moja waga to 66-68 kg bez plecaka, jazda XC, agresywna jazda, kilkudniowe wypady w góry, taki wszędołaz, natomiast zero chopek, skoków no ewentualnie jadąc w górach zeskoczyć z małego progu góra 30 cm. Czy duża jest różnica jeżeli chodzi o wytrzymałość, midzy tymi dwoma modelami, wagowo wiadomo- jest to też dla mnie ważne, ale tutaj raczej priorytetem będzie niezawodność i wytrzymałość.

Pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-04-10 18:59:09
Autor: Wojtek
Koła
Strielok pisze:
[...]

Pewnie nikt Tobie nie powie jak wygląda porówanie wytrzymałości... nie sądzę, by ktoś miał to i to.
Z mojej strony - ST to super koła. Doprawdy polecam. Sztywne i lekkie. Aczkolwiek moje mają tylko jakieś 1k km ale za to tylko w beskidach... no i ważę 80kg.
Z Twoją wagą - zastanów się nad SLami

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-04-10 19:51:05
Autor: Strielok
Koła

Z Twoją wagą - zastanów się nad SLami

-- Pozdrawiam,
Wojtek

 ale SL są białe i cholernie mi się nie podobają :(

ale dzięki bardzo za odp.

Pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-04-10 17:51:59
Autor: Jan Srzednicki
Koła
On 2009-04-10, Strielok <maciej.trlik@wp.pl> wrote:

Z Twoją wagą - zastanów się nad SLami

 ale SL są białe i cholernie mi się nie podobają :(

ale dzięki bardzo za odp.

Puszka różowego sprayu i po problemie! :)))))))

Data: 2009-04-11 07:38:12
Autor: kml
Koła

On 2009-04-10, Strielok <maciej.trlik@wp.pl> wrote:

Z Twoją wagą - zastanów się nad SLami

 ale SL są białe i cholernie mi się nie podobają :(

ale dzięki bardzo za odp.

Puszka różowego sprayu i po problemie! :)))))))

z gwarancją po problemie.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Data: 2009-04-14 10:35:12
Autor: dziki
Koła

Użytkownik "Strielok" <maciej.trlik@wp.pl> napisał w wiadomości news:gro12d$51l$1atlantis.news.neostrada.pl...

ale SL są białe i cholernie mi się nie podobają :(

SLR sa czarne i to jest praktycznie to samo co SL.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-04-14 10:48:28
Autor: Wojtek
Koła
Strielok pisze:

ale SL są białe i cholernie mi się nie podobają :(

ale dzięki bardzo za odp.

e tam... czarne znajdziesz

jeszcze jedna sprawa - serwis bębenka to po prostu 10min roboty, poezja;

kolesie na mtbr piszą, że w STkach wypadały szprychy... kurde, nie wiem co trzeba było z tymi kołami robić i ile ważyć, doprawdy nie wiem - ale na pewno nie jeździć AM