Kola - 32 czy 36 otworow?

Data: 2009-07-06 09:51:16
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Kola - 32 czy 36 otworow?
On 6 Lip, 18:38, raviz <ravizUSU...@vp.pl> wrote:
Witam
Chce kupic kompletne kola. Na Allegro gosc ma takie na obreczach DP20 i
piastach Novateca. Tyle, ze na 36 otworow. Czy jest jakas roznica i
ewentualnie jakies minusy w stos do 32 otworow. Domyslam sie, ze bedzie
nieco ciezsze choc zapewne niewiele, powinno byc chyba jednak
sztywniejsze, czy cos jeszcze?
Bedzie ciezsze:)

Data: 2009-07-06 17:58:02
Autor: raviz
Kola - 32 czy 36 otworow?
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
[...]

To wiem, ale roznica nie bedzie raczej znaczaca :]
waga: 0.007kg/sztuka (dla szprychy o długości 182mm)

Data: 2009-07-06 10:38:53
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Kola - 32 czy 36 otworow?
On 6 Lip, 18:58, raviz <ravizUSU...@vp.pl> wrote:
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
> Bedzie ciezsze:)

To wiem, ale roznica nie bedzie raczej znaczaca :]
waga: 0.007kg/sztuka (dla szprychy o długości 182mm)

A tak to przy tej samej obreczy i tych samych szprychach, 36 bedzie
"mocniejsze".

Data: 2009-07-06 17:59:55
Autor: Jan Srzednicki
Kola - 32 czy 36 otworow?
Michał 'miok' Rzeźnik wrote:
> [...]

waga: 0.007kg/sztuka (dla szprychy o długości 182mm)

A tak to przy tej samej obreczy i tych samych szprychach, 36 bedzie

Z małym wyjątkiem - oczka na piascie będą gęściej upakowane, co za tym
idzie słabsze. Niektóre modele piast miewały słabe oczka.

Data: 2009-07-06 19:28:35
Autor: maksWYTNIJTO
Kola - 32 czy 36 otworow?

  ja bym brał 36...z powodów które sam podajesz.
    Ignac

Data: 2009-07-07 11:32:59
Autor: dobrov
Kola - 32 czy 36 otworow?
raviz pisze:

To wiem, ale roznica nie bedzie raczej znaczaca :]
waga: 0.007kg/sztuka (dla szprychy o długości 182mm)

No i odejdzie dodatkowy materiał z 4-rech otworów w
obręczy i 4-rech w kołnierzu piasty :)

BTW:
85kg + sakwy to juĹź mi podpada po 36 szprych.
Ja jeżdżę na 32 ale mam 70kg i co najwyżej 3kg w plecaku.

Data: 2009-07-07 13:30:10
Autor: Tomasz Konik
Kola - 32 czy 36 otworow?
BTW:
85kg + sakwy to juz mi podpada po 36 szprych.
Ja jezdze na 32 ale mam 70kg i co najwyzej 3kg w plecaku.

Popieram. Tylne koło do terenu pod sakwy i kochanego 85 kg - to 36 szprych
zaplot min. 3x. Przod starczy 32.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-07-07 15:54:35
Autor: Wojtek Paszkowski
Kola - 32 czy 36 otworow?
"dobrov" <dobrov0@interia.pl> wrote in message news:h2v3l4$mq1$1news.interia.pl...

85kg + sakwy to juĹź mi podpada po 36 szprych.

Ja jeżdżę na 32 ale mam 70kg i co najwyżej 3kg w plecaku.

eee, przesadzacie. Ostatnio przejechałem kawałek Karpat z 95kg + 10kg w plecaku i nawet z niechlujnie (biję się w piersi, nie chciało mi się przyłożyć) zaplecionym kołem na 32 szprychy (obręcz < 450g) nie było problemów.

pozdr

Data: 2009-07-07 18:25:34
Autor: dobrov
Kola - 32 czy 36 otworow?
Wojtek Paszkowski wrote:
"dobrov" <dobrov0@interia.pl> wrote in message news:h2v3l4$mq1$1news.interia.pl...

85kg + sakwy to już mi podpada po 36 szprych.

[...]

No ale zakładam, że użytkownik chciałby, by koło służyło znacznie dłużej
niż na kawałek Karpat :)

Kola - 32 czy 36 otworow?