Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne

Data: 2011-05-24 06:55:14
Autor: Piotrpo
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne
Macie jakie¶ do¶wiadczenie z tymi no-flats/tubec, czu innymi
caffelatex?
Na wadze mi szczególnie nie zależy, raczej na bezawaryjno¶ci.
Szczególnie spodobało mi się to ostatnie, ze względu na możliwo¶ć
dokupienia "aktywatora" czyli je¶li już się zdarzy poważna dziura, to
można w ni± wstrzykn±ć jaki¶ magiczny płyn, który reaguje z tym
mleczkiem i tworzy "gluta" w miejscu przebicia.
Powiedzmy, że 50% teren 50% asfalt.

Data: 2011-05-24 20:31:27
Autor: kamil/Endurorider.pl
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne

Użytkownik "Piotrpo" <piotrpo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:a4b42b8c-c650-4321-871a-e4389c9bac6cy12g2000yqh.googlegroups.com...
[...]
====

Macie i jak skończycie testy to umie¶cicie informację u siebie na stronie. To będzie za ok 10 do 14 dni.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-25 00:15:49
Autor: Piotrpo
On 24 Maj, 20:31, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "Piotrpo" <piot...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:a4b42b8c-c650-4321-871a-e4389c9bac6cy12g2000yqh.googlegroups.com...
[...]
===>
Macie i jak skończycie testy to umie¶cicie informację u siebie na stronie.
To będzie za ok 10 do 14 dni.

Fajnie - czekam z niecierpliwo¶ci±.

Data: 2011-05-25 22:01:28
Autor: kamil/Endurorider.pl
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne

Użytkownik "Piotrpo" <piotrpo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4fad7434-2608-45ad-8f19-

Fajnie - czekam z niecierpliwo¶ci±.

Można mieć bezdętki ze zwykłych opon dużo taniej niż z zestawem konwersyjnym. Testuje już kilka dni i jest naprawdę zasadzi¶cie :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-26 01:48:04
Autor: Piotrpo
On 25 Maj, 22:01, "kamil/Endurorider.pl" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
> [...]

Można mieć bezdętki ze zwykłych opon dużo taniej niż z zestawem
konwersyjnym. Testuje już kilka dni i jest naprawdę zasadzi¶cie :)

Cóż - 50zł za kilka metrów pałertejpa, czy 85zł za pół dętki też
wydaje mi się lekkim przegięciem, chociaż, jeżeli jest to faktycznie
działaj±ce, to wychodzi korzystniej niż wymiana czy łatanie dętki w
trasie. Przegl±dałem trochę opinii i z tego co widzę opinie bywaj±
skrajnie różne w stosunku do tych samych produktów.

Data: 2011-05-26 11:25:22
Autor: kamil/Endurorider.pl
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne

Użytkownik "Piotrpo" <piotrpo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:9ee9f035-3e74-48da-8448-

[...]

===

To nie jest do końca tak jak piszesz choć ceny gotowych zestawów s± dziwne. Cierpliwo¶ci i będziesz wszystko wiedział :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-26 17:16:40
Autor: Dominik Mirowski
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne
Piotrpo wyklepał(a) :

[...]

Gotowy zestaw rubeny kosztuje 65 zł :)
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-06-08 10:11:26
Autor: kamil/Endurorider.pl
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne

Użytkownik "Piotrpo" <piotrpo@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4fad7434-2608-45ad-8f19-b565fec4a6ffz19g2000yqz.googlegroups.com...

Fajnie - czekam z niecierpliwo¶ci±.

http://endurorider.pl/2011/06/ghetto-tubeless-wstep/

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-08 16:23:53
Autor: Alfer_z_pracy
kamil/Endurorider.pl napisał:
http://endurorider.pl/2011/06/ghetto-tubeless-wstep/

Co prawda moje zdanie juĹĽ znasz z pociÄ…gu, ale ciekaw jestem opinii innych :-)

Wszystko pięknie, plusy znamy, fajnie się śmiga na domowych UST, ale... i tu zacytuję wady, jakie sam wymieniłeś:
# możliwy kłopotliwy pierwszy montaż – zwłaszcza przy oponach drutowych
# wymaga staranności, dokładności i skupienia w czasie zakładania = nie dla psujów i raptusów!
# wymaga kompresora
# może być kosztowny dla osób bardzo często zmieniających opony (duże zużycie uszczelniacza – dotyczy środków, które szybko wysychają)

Jak dla _mnie_ za dużo zachodu i kombinowania. Zestawy dętkowe obsługuje się niejako automatycznie, wszak mamy lata doświadczeń. Przy Twoich UST potrzeba kompresora, jakichś magicznych płynów, odpowiednio dobranych obręczy (z tej listy choćby sam kompresor jest już dyskwalifikujący). Do tego uszczelniacz prędzej czy później zasycha, są głosy o zaklejejących się wentylach a nawet znasz z osobistej opowieści przygodę Maxa, który Alpy przeleciał na UST, ale w aucie mu taka opona eksplodowała zasypując całe auto białym syfem :-)

Jestem pewien że znajdą się chętni na takie eksperymenty i na dodatkową, nieco niestandardową zabawę. Ale IMO standardem jako takim UST się nie stanie, o ile nie będzie naprawdę dużego lobbingu na UST + ułatwienia obsługi tej technologii.

Dodam, że biorąc pod uwagę że przy zwykłych dętkach łapię tak na oko jedną gumę rocznie (raczej wynikającą z wbitego szkła niż snejki) to "wchodzenie" w takie dzikie węże mnie zupełnie nie przekonuje. Fakt, nie jeździłem na UST, możliwe że te niskie ciśnienia są warte grzechu.

Pzdr
A.

Data: 2011-06-08 16:51:26
Autor: Tomasz Minkiewicz
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne
On Wed, 8 Jun 2011 16:23:53 +0200
"Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

kamil/Endurorider.pl napisał:
> http://endurorider.pl/2011/06/ghetto-tubeless-wstep/

Co prawda moje zdanie juĹĽ znasz z pociÄ…gu, ale ciekaw jestem opinii innych :-)

Jak dla _mnie_ za duĹĽo zachodu i kombinowania.

Same here. Tekścik ciekawy, nie powiem, i sama możliwość takiego
domowego przerobienia teĹĽ ciekawa, ale wymagania techniczne dla
mnie dyskwalifikujące. No i jednak trudno byłoby mi zaufać tak
spreparowanym oponkom. Niby się samouszczelniają, niby od snake’ów
bezpieczne, ale prawa Murphy’ego są bezwzględne i jestem przekonany,
że te cholery by znalazłyby jakiś sposób, żeby wymagać serwisu, gdy
byłbym daleko od domu. No niby można wsadzić dętkę, ale to raczej
taka awaryjno-powrotowa opcja; jakby się coś wydarzyło w pierwszych
dniach dłuższego wyjazdu, to skutek byłby taki, że bym się nakombinował,
namęczył, kupił kompresor i… przejeździł wakacje na normalnej dętce.
To gdzie tu zysk?

PS. „Gryzigramek” mi się podoba. Kupuję. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-06-08 20:16:02
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Tomasz Minkiewicz" <tommink@gmail.com> napisał w wiadomości news:20110608165126.205e099dsultan...

[...]

Bólem jest kompresor i to fakt, którego nie sposób pominąć. Argumentem za jest to, że sprężone powietrze przydaje się w wielu sytuacjach serwisowych więc nie kupuje się urządzenia tylko w jednym celu.

Mój zestaw testowy to opona śmietnik, która naprawdę swoje wyjeździła i póki co nic się nie dzieje. Dętki i tak mam zawsze ze sobą więc gdyby nastapiła mega awaria to po prostu wsadza się nową kichę i jedzie dalej. Osoby z którymi rozmawiałem, a które przerabiały opony, czy to zestawem konwersyjnym czy ghettem nie miały żadnych awarii, które wymagałyby wsadzenia dętki. Bodziek pisał o tym, że guma raz mu się podwinęła i to wszystko http://bodziek.bikestats.pl/274182,Kola-bez-detek-moje-doswiadczenia.html

Jedyna możliwość kiedy system się poddaje to jest długie rozcięcie opony, którego żaden uszczelniacz nie połata. Wtedy tylko dętka i łata na oponie.

PS. „Gryzigramek” mi się podoba. Kupuję. :)

Głupi ja było z tego zrobić TM :D

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-08 20:09:12
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4def8653$0$2453$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Póki co obręcze _wszystkie_ które próbowałem dały rade się uszczelnić :P Poza tym bez płynu opona też trzyma ciśnienie tylko, że krótko :) Jeżeli uszczelniacz wytrzyma 3 miesiące bez zaschnięcia to mi to pasuje - ekstremalne przypadki to podobno miesiąc. Póki co wentyl mi się nie zakleił a nawet jeżeli to w przypadku Schradera to nie jest problem bo wystarczy rdzeń wykręcić i wyczyścić bądź wymienić.

Ta eksplozja była zwiazana z tym, że opona leżała na słońcu za szybą więc to też jest nieco inaczej prawda: > Zastanawiałem się nad tym i zdecydowanie skłaniam się ku temu, że ona była mocno napompowana a wzrost ciśnienia od temperatury dopełnił wszystkich wymogów żeby było białe bum :D

[...]

Moim zdaniem UST to jest przyszłość a jedyny lobbing jest taki, żeby kompresor był nieco tańszy :)

[...]

A jesteś w stanie jeździć z dętką na ciśnieniu 1,6 bara? Bo jak tak jeździłem kilka dni i nic sie nie stało łącznie z tym, że nawet opona mi nie spadła z obręczy a wedle wszystkich sceptyków powinna była ;)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-09 09:35:39
Autor: Alfer_z_pracy
[...]

Tak czy siak strzeliła właśnie bezdętkowa, nie robiłbym z tego reguły ale może jest to jakiś kamyczek do dyskusji. Chyba że jestem nieuświadomiony i zaraz padną głosy, że ludziom zwykłe opony też eksplodują jedna za drugą :-)

Moim zdaniem UST to jest przyszłość a jedyny lobbing jest taki, żeby kompresor był nieco tańszy :)

U zawodników - pewnie tak. Ale dla codziennego "zwykłego" rowerzysty raczej się nie przyjmie, znam sporo osób (+ ja sam :-), dla których kupowanie kompresora aby móc korzystać z innego systemu dętek byłoby nieporozumieniem. Powiedzmy coś na zasadzie kupna maszyny pompującej dętki helem żeby koła były lżejsze - armata na komary, zyski niewspółmiernie małe do chrzanienia się z całym systemem.

A jesteś w stanie jeździć z dętką na ciśnieniu 1,6 bara? Bo jak tak jeździłem kilka dni i nic sie nie stało łącznie z tym, że nawet opona mi nie
spadła z obręczy a wedle wszystkich sceptyków powinna była ;)

Nie mam zielonego pojęcia ile barów siedzi w mojej oponie, średnio dużo (nie kamień ale i nie flak), ale zdecydowanie mi to wystarcza. Snejków od ok. 10 lat nie łapię. A podejrzewam że _znaczne_ obniżenie ciśnienia dzięki UST spowodowałoby jedynie, że w zakrętach by mnie woziło. Choć to tylko teoretyczne rozważania. Suma sumarum najbardziej podoba mi się zaleta zmniejszenia ciężaru kół (słynna masa rotowana) ale to jest coś koło 2x100 g, dla niezawodnika kwestia pomijalna.

A dętkę rezerwowo wozić i tak trzeba, a perspektywa zakładania jej w środku puszczy w razie ew. awarii i paćkania dłoni tymi uszczelniaczami zupełnie do mnie nie przemawia :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-06-09 10:02:11
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4df07828$0$2498$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Aby  powiedzieć coĹ› miarodajnego na ten temat to najpierw musiaĹ‚bym dokĹ‚adnie znać konfiguracjÄ™ obrÄ™cz/opona/ciĹ›nienie przed tym jak koĹ‚o trafiĹ‚o do bagaĹĽnika. OsobiĹ›cie nie doĹ›wiadczyĹ‚em strzaĹ‚u z opony tak spektakularnego, ale za to kilka dÄ™tek puĹ›ciĹ‚o mi na zgrzewie (pozdrawiam wypusty z decathlonu) i efekt byĹ‚ taki sam.

[...]

Jak dla mnie konwersja na ghetto nie jest bardziej skomplikowana od założenia dętki. Kompresor jest zgrzytem, ale dostęp do sprężonego powietrza rekompensuje cenę zakupu chociażby ze względu na to, że można przerobić drutową oponę za 30 PLN na bezdętkową zamiast kupować zwijaną/dedykowaną.

Każda osoba, która serwisowała swój rower mając do dyspozycji kompresor wie o czym mówie ;) To się naprawdę przydaje.

[...]

Dla mnie GT to przede wszystkim wyeliminowanie snake bite'a (bo dętka nie jest nośnikiem powietrza) oraz świadomość tego, że uszczelniacz połata całkiem konkretne przebicie (spradzone) Nie szukałem oszczędności w masie kół (choć ta wystąpiła) tylko sposobu na to, żeby wszystko było jeszcze bardziej bezobsługowe.

A dętkę rezerwowo wozić i tak trzeba, a perspektywa zakładania jej w środku puszczy w razie ew. awarii i paćkania dłoni tymi uszczelniaczami zupełnie do mnie nie przemawia :-)

Nie bĂłj nic, w 60 ml siÄ™ nie utopisz :)

Uważam, że UST to jest przyszłość podobnie jak piasty planetarne/g-boxxy i jestem gotów wrócić do tego wątku za parę lat ;) Mało tego gdybyś dzisiaj zrobił sobie GT u siebie to uważam, że prędzej byś zajeździł oponę niż musiał tam coś robić :P

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-09 13:14:22
Autor: Coaster
On 6/9/11 9:35 AM, Alfer_z_pracy wrote:
Tak czy siak strzeliła właśnie bezdętkowa, nie robiłbym z tego reguły
ale moĹĽe jest to jakiĹ› kamyczek do dyskusji. Chyba ĹĽe jestem
nieuświadomiony i zaraz padną głosy, że ludziom zwykłe opony też
eksplodujÄ… jedna za drugÄ… :-)

O zwyklej-strzelajacej nie slyszalem ;-)
Ciekawe, ze w ogole eksplodowala - mogla przeciez eksplodowac w czasie jazdy... Zwykla opna moglo by chyba tylko 'wysadzic' z felgi.

W autach opony bezdetkowe wygraly z detkowymi wiekszym bezpieczenstwem przy przebiciu - w bezdetkowej powietrze schodzi wtedy wolniej niz w przypadku opony z detka - tu detka gwaltownie eksploduje, kapec jest natychmiastowy i mozna stracic panowanie nad pojazdem.
Minusem samochodowych opon bezdetkowych jest przypisanie do warsztatu - o ile kiedys bez problemu mozna bylo bylo wlasnorecznie wymienic w kole auta deteke i opone za pomoca lyze do opon (dawniej byly w zestawach fabrycznych narzedzi) teraz trzeba zaiwestowac w cos takiego: http://www.nomartirechanger.com
;-)

IMHO potrzeba uzycia kompresora jest duzym 'uzaleznieniem'  w przypadku rowerowych 'bezdetkowcow'. No i to packanie sie z uszczelniaczem...

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-06-09 15:11:22
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisał w wiadomości news:isq913$1bj$1news.supermedia.pl...

IMHO potrzeba uzycia kompresora jest duzym 'uzaleznieniem'  w przypadku rowerowych 'bezdetkowcow'. No i to packanie sie z uszczelniaczem...

Zwróć uwagę, że ja "robię" zwykłe opony a nie dedykowane a podobne te drugie są na tyle ścisło spasowane, że dają się nabić pompką podłogową.

Poza tym NIE MA ĹĽadnego packania uszczeniaczem. Odwijasz rant opony i wlewasz do Ĺ›rodka -  to wszystko :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-09 16:02:37
Autor: Coaster
On 6/9/11 3:11 PM, kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

Czyli tylko Twoje potrzebuja 'strzalu'?

że dają się nabić pompką podłogową.

Ruzumiem, ze reczna tez?

Poza tym NIE MA ĹĽadnego packania uszczeniaczem. Odwijasz rant opony i
wlewasz do środka - to wszystko :)

Nie tyle chodzilo mi o 'samoupackanie' a o to, ze kolo ma 'napackane' w srodku ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-06-09 17:09:31
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisał w wiadomości news:isqise$5rg$1news.supermedia.pl...

Zwróć uwagę, że ja "robię" zwykłe opony a nie dedykowane a podobne te
drugie są na tyle ścisło spasowane,

Czyli tylko Twoje potrzebuja 'strzalu'?

Wygląda na to, że tak. Tanie opony drutowe są naprawdę sztywne i stąd potrzeba sprężonego powietrza. Opony UST są zasadziście ciasne i tutaj dopatrywałbym się sedna sprawy. Eksperymentując z oponami zwijanymi na stacji benzynowej było wyraźnie czuć, że ten gówniany "kompresor" co tam stał radził sobie dużo lepiej niż w przypadku drutówki.

[...]

E tam :) Geax Pitstop TNT wysycha bardzo ładnie tworząc równą przeźroczystą powłokę, którą można "zerwać" - sprawdzałem osobiście ;) Upaćkana jest tylko opona i nic poza tym.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-09 20:07:57
Autor: piotrpo
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne
kamil/Endurorider.pl <flySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):
Ta eksplozja byĹ‚a zwiazana z tym, ĹĽe opona leĹĽaĹ‚a na sĹ‚oĹ„cu za szybÄ… wiÄ
™c to teĹĽ jest nieco inaczej prawda: > ZastanawiaĹ‚em siÄ™ nad tym i zdecydowanie skĹ‚aniam siÄ™ ku temu, ĹĽe ona byĹ‚a mocno napompowana a wzrost ciĹ›nienia od temperatury dopeĹ‚niĹ‚ wszystkich wymogĂłw ĹĽeby byĹ‚o biaĹ‚e bum :D
Mało prawdopodobne, żeby wzrost ci¶nienia ze względu na zmianę temperatury był w stanie rozwalić zdrow± oponę.

Data: 2011-06-09 23:16:04
Autor: kamil/Endurorider.pl
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne

Użytkownik "piotrpo " <piotrpo-groups@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci

Mało prawdopodobne, żeby wzrost ci¶nienia ze względu na zmianę temperatury był w
stanie rozwalić zdrow± oponę.

Wytarczy żeby j± _zdj±ć_ z obręczy - tak ja zapamiętałem tę historię :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-06-10 09:16:48
Autor: piotrpo
> [...]

> stanie rozwalić zdrow± oponę.

Wytarczy żeby j± _zdj±ć_ z obręczy - tak ja zapamiętałem tę historię :)
Też raczej nie - w każdym razie je¶li patrzyć na ci¶nienie. Koło napompowane do powiedzmy 3atm. przy wzro¶cie temperatury o 30 stopni (20 -> 50) - wzrost ci¶nienia o jakie¶ 10% przy założeniu niezmienionej objęto¶ci opony, a tak nie jest. Stawiał bym raczej na jakie¶ zmiany w samej oponie - wzrost elastyczno¶ci, rozszerzenie drutu itp. W sumie mało istotne, chociaż gdyby była tam dętka, to efekt nie był by aż tak spektakularny, ale nie było by też okazji do opowiadania historii i tym jak "spadła mi guma i cały samochód był w białym płynie - normalnie niemieckie porno".

Data: 2011-06-10 12:04:25
Autor: kamil/Endurorider.pl
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne

Użytkownik "piotrpo " <piotrpo-groups@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:issne0$ltg$1inews.gazeta.pl...

[...]

No tak, historia z każdym postem jest coraz ciekawsza: najpierw były pobrudzone jakie¶ ubrania a teraz to cały samochód ;)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-05-25 07:13:53
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 24 May 2011 20:31:27 +0200, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

Macie i jak skończycie testy to umie¶cicie informację u siebie na
stronie. To będzie za ok 10 do 14 dni.

A z dętkami Fossa jak tam? U mnie 2 znajomych kupiło i obydwoje mieli problem z trzymaniem powietrza. Co kilka dni musz± dopompowywać.

Po ostatnich 5 dziurach w przeci±gu 1,5tygodnia zastanawiałem się nad nimi. Ale fakt schodzenia powietrza mnie jako¶ nie zadowala.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-05-25 10:06:19
Autor: Dominik Mirowski
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne
Użytkownik "piecia aka dracorp" napisał w wiadomo¶ci

A z dętkami Fossa jak tam? U mnie 2 znajomych kupiło i obydwoje mieli
problem z trzymaniem powietrza. Co kilka dni musz± dopompowywać.

Omijać szerokim łukiem - moje 4 wyl±dowały w koszu, podobnie kilku znajomych - nie chciało nam się tego nawet reklamować, bo najwyżej można by je było sprzedać na allegro pod warunkiem uznania reklamacji.
--
Dominik

Data: 2011-05-25 10:28:14
Autor: Alfer_z_pracy
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne
Dominik Mirowski napisał:
A z dętkami Fossa jak tam?

Omijać szerokim łukiem - moje 4 wyl±dowały w koszu, podobnie kilku znajomych - nie chciało nam się tego nawet reklamować, bo najwyżej można by je było sprzedać na allegro pod warunkiem uznania reklamacji.

Możesz napisać cokolwiek więcej? Chodzi o schodz±ce powietrze? Zachęcony tym artykułem http://www.mtbnews.pl/content/view/2272/39/ założyłem parkę FOSSów do MTB. Na razie po 150 km walki w terenie nie zauważyłem wad, ale to w sumie 2 dni, więc pewnie za wcze¶nie żeby co¶ zeszło. A teraz Wasze opinie s± wręcz druzgocz±ce... zwłaszcza bior±c pod uwagę spor± cenę za ten produkt. Czyli co, bubel nad bublami, czy mieli¶cie pecha?

Pzdr
A.

Data: 2011-05-25 11:07:34
Autor: Dominik Mirowski
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomo¶ci

[...]

Schodz±ce powietrze, problemy przy łataniu (robi się balon zanim znajdziesz dziure), same się nie uszczelniaj±... - problemy wieku dziecięcego w produktach.
--
Dominik

Data: 2011-05-25 12:59:44
Autor: piecia aka dracorp
Koła bezdętkowe - zestawy konwersyjne
Ja jeszcze nie mam. Ale u znajomych schodziło powietrze, i w jednym miejscu zrobił się ładny balon.

Więc widzę że jednak nie za różowo.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-05-25 16:57:21

[...]