Data: 2018-04-25 03:20:06 | |
Autor: August | |
Koła szpychowe vs pełne a uszkodzenie opony | |
Czołem Grupa!
Czy jazda motocyklem (turystykiem ~200kg) na kołach nieszprychowych po szutrach bez skoków i agresywnych przelotów jakoś zauważalnie wpływa na samo prawdopodobieństwo złapania gumy? Zakładamy, że te same opony (bezdętkowe w czymś ciężkim,np https://motogumy.pl/images/Opony_motocyklowe/Felga_Supertenere_1200.jpg ). Wiadomo że wpływa na szybsze zużycie elementów, gorsza amortyzację, samo koło szprychowe się ugina, a tamto może pęknać itp., itd.) Ale sama opona w tym łańcuchu prawodopodobieństw narażenia na uszkodzenia będzie jakoś na końcu czy poczatku? Ktoś z was robił takie długie wielodniowe wyprawy szutrami na pełnych kołach tubeless? -- pozdrav, August |
|