Koła trekkingowo - miejskie

Data: 2012-06-20 05:04:58
Autor: Praxis
Koła trekkingowo - miejskie
Czołem,
Potrzebuję dwóch kół, głównie jazda miejska, niekiedy jakieś szutry.
Parametry - 28", obręcze jakieś takie, żeby się nie gięły łatwo
(miasto=krawężniki), V-brake, tylne koło z piastą na kasetę. Waga
nieistotna, cena za to dość ważna ;)
Polecicie coś?
__
praxis

Data: 2012-06-20 05:44:02
Autor: rmikke
Koła trekkingowo - miejskie
On Wednesday, June 20, 2012 2:04:58 PM UTC+2, Praxis wrote:
[...]

Pewnie jak określisz budżet, to tak...

Data: 2012-06-20 06:03:35
Autor: Praxis
Koła trekkingowo - miejskie
On 20 Cze, 14:44, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:
Pewnie jak określisz budżet, to tak...

Nie chciałbym wydać więcej jak 250 złotych za oba.
__
praxis

Data: 2012-06-20 23:57:55
Autor: Titus Atomicus
Koła trekkingowo - miejskie
In article <c4e47412-3cac-4991-b987-5c114f881732@5g2000vbf.googlegroups.com>,
 Praxis <jedrzejwojnar@gmail.com> wrote:

On 20 Cze, 14:44, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:
> Pewnie jak określisz budżet, to tak...

Nie chciałbym wydać więcej jak 250 złotych za oba.

Z oponami?
To chyba uzywane?

--
TA

Data: 2012-06-21 08:49:32
Autor: Praxis
Koła trekkingowo - miejskie
On 20 Cze, 23:57, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Nie chciałbym wydać więcej jak 250 złotych za oba.

Z oponami?
To chyba uzywane?

Nigdzie nic nie pisałem o oponach. Bez opon znaczy.
__
praxis

Data: 2012-06-20 14:26:12
Autor: bans
Koła trekkingowo - miejskie
W dniu 2012-06-20 14:04, Praxis pisze:

obręcze jakieś takie, żeby się nie gięły łatwo
(miasto=krawężniki)

Bez różnicy, kup na co cię stać i tyle. Nie róbcie znów z jazdy miejskiej i szutrów jakiegoś enduro :)))

Miałem kiedyś rower Author Reflex, koła sam nie wiem jakie (obręcze Alexrims, tyle pamiętam), po ponad 5000km nie wymagały nawet centrowania, a z racji tego, że był to mój jedyny rower jeździłem nim po dziurach, szutrach, kamieniach i krwiożerczych krawężnikach

Co jakiś czas ktoś sugeruje, że krawężniki są wyjątkowo szkodliwe dla rowerowych kół. I tu mam pytanie - czy wy naprawdę uderzacie w krawężnik, żeby na niego wjechać?! Przecież poderwanie przedniego koła to żaden problem, robi się to odruchowo, a nie powoduje żadnych uszkodzeń.

--
bans

Data: 2012-06-20 05:35:03
Autor: Praxis
Koła trekkingowo - miejskie
Niee, no nikt nie mówi przecież. Ale wiesz, mi się właśnie gną te
koła, chociaż przód podrzucam, tył odciążam i w ogóle się staram. A że
kupię takie, na jakie mnie stać - to raczej pewne by default ;)
__
Praxis

Data: 2012-06-20 15:14:45
Autor: bans
Koła trekkingowo - miejskie
W dniu 2012-06-20 14:35, Praxis pisze:

Niee, no nikt nie mówi przecież. Ale wiesz, mi się właśnie gną te
koła, chociaż przód podrzucam, tył odciążam i w ogóle się staram.

To masz wyjątkowego pecha pecha. Szczerze mówiąc _nigdy_ nie udało mi się skrzywić koła - ani w góralu, ani w trekkingu, a nie w szosówce. Jakieś szprychy pękały, bo patyk wlazł, ale to wszytko.

Wpadłem rachitycznym, szosowym kołem w wyrwę w asfalcie, głęboką na 5cm, przy prędkości ponad 30km/h - i co? Snejka złapałem, a koło - jak nowe.

Jedyny skrzywione koło jakie pamiętam, to koło, które zgięło się wpół po 10m jazdy gdy kolarz z żelazną łydą próbował wieźć na bagażniku gościa o masie ponad 100kg...

A że
kupię takie, na jakie mnie stać - to raczej pewne by default ;)

Chodziło mi o to, żebyś np. nerki nie sprzedawał ;)

--
bans

Koła trekkingowo - miejskie