Koła trekkingowo - miejskie

Data: 2012-06-20 05:44:02
Autor: rmikke
Koła trekkingowo - miejskie
On Wednesday, June 20, 2012 2:04:58 PM UTC+2, Praxis wrote:
Czołem,
Potrzebuję dwóch kół, głównie jazda miejska, niekiedy jakieś szutry.
Parametry - 28", obręcze jakieś takie, żeby się nie gięły łatwo
(miasto=krawężniki), V-brake, tylne koło z piastą na kasetę. Waga
nieistotna, cena za to dość ważna ;)
Polecicie coś?

Pewnie jak określisz budżet, to tak...

Data: 2012-06-20 06:03:35
Autor: Praxis
Koła trekkingowo - miejskie
On 20 Cze, 14:44, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:
Pewnie jak określisz budżet, to tak...

Nie chciałbym wydać więcej jak 250 złotych za oba.
__
praxis

Data: 2012-06-20 23:57:55
Autor: Titus Atomicus
Koła trekkingowo - miejskie
In article <c4e47412-3cac-4991-b987-5c114f881732@5g2000vbf.googlegroups.com>,
 Praxis <jedrzejwojnar@gmail.com> wrote:

On 20 Cze, 14:44, rmikke <spamca...@mailinator.com> wrote:
> Pewnie jak określisz budżet, to tak...

Nie chciałbym wydać więcej jak 250 złotych za oba.

Z oponami?
To chyba uzywane?

--
TA

Data: 2012-06-21 08:49:32
Autor: Praxis
Koła trekkingowo - miejskie
On 20 Cze, 23:57, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

> Nie chciałbym wydać więcej jak 250 złotych za oba.

Z oponami?
To chyba uzywane?

Nigdzie nic nie pisałem o oponach. Bez opon znaczy.
__
praxis

Koła trekkingowo - miejskie