Kołakowski nie żyje...

Data: 2009-07-17 10:56:44
Autor: Tzva Adonai
Kołakowski nie żyje...
Tylko Bóg ma prawo być solipsystą - oto tomistyczny realizm.

Data: 2009-07-17 19:59:17
Autor: Panslavista
Kołakowski nie żyje...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
Tylko Bóg ma prawo być solipsystą - oto tomistyczny realizm.

Kolejnego perwersora mniej.

Data: 2009-07-17 11:45:20
Autor: Antenka
Kołakowski nie żyje...

Kolejnego perwersora mniej.

:-)

Pan Slavista zuważył, jak jeden po drugim odchodzą? Kto następny? Ja
stawiam na Michnika - przepalone płuca ma, więc długo nie
pociągnie. ;-)

Antenka

Data: 2009-07-17 12:23:49
Autor: Antenka
Kołakowski nie żyje...
On 17 Lip, 20:50, "Panslavista" <panslavi...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9b6b7c51-ddcf-4316-9e44-5b1dd72e12c132g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]

Pan Slavista zuważył, jak jeden po drugim odchodzą? Kto następny? Ja
stawiam na Michnika - przepalone płuca ma, więc długo nie

A wie Pan Slavista,dlaczego zmarł prof. Kołakowski? Bo był "ukąszony
marksizmem" ha ha ha ha :DDD Dobre! Tylko ciekawe, dlaczego każdy Żyd
dobrowolnie dawał się pokąsać...hihi

Antenka

Data: 2009-07-17 21:42:05
Autor: awe
Kołakowski nie żyje...

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3qho2$394$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
a syfilisu nie mial?
awe

Data: 2009-07-17 21:53:01
Autor: Adam
Kołakowski nie żyje...

[...]

Do tego rak płuc i trzustki.

AC

Data: 2009-07-17 21:45:48
Autor: Jerzy Tabortowski
Kołakowski nie żyje...
Tzva Adonai pisze:
Tylko Bóg ma prawo być solipsystą - oto tomistyczny realizm.

Razem z Fajgą Mindlą Danielak są w piekle. Ufff :)
I z Morelem i z Szechterem i z Izakiem Fleischfarbem.
Uffff ...

Data: 2009-07-19 10:52:57
Autor: HaMMeR
Kołakowski nie żyje...
Tzva Adonai wrote:
Tylko Bóg ma prawo być solipsystą - oto tomistyczny realizm.

No popatzr popatrz.., 'jak oni szybko umieraja'...

A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?

Data: 2009-07-20 00:53:36
Autor: Antenka
Kołakowski nie żyje...
A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?

"Reprezentował" Polaków na pogrzebie morderczyni Wolińskiej...bleee

Antenka

Data: 2009-07-20 13:32:44
Autor:
Kołakowski nie żyje...
On Mon, 20 Jul 2009 00:53:36 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
> Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?

"Reprezentował" Polaków na pogrzebie morderczyni Wolińskiej...bleee

 kolakowski to zatwardzialy komuch wiec dziwi mnie to ach i och
 nad jego potega umyslu jako filozofa. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-20 11:11:56
Autor: Antenka
Kołakowski nie żyje...

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://miniurl.pl/glosluduhttp://miniurl.pl/glosludu2

No przecież wiem - to była szydera. Stojąc nad grobem Wolińskiej ,
morderczyni polskiego bohatera śp. gen. Augusta Fildorfa "Nila",
Kołakowski się samookreślił, pokazal  z kim mu było po drodze.

Antenka

Data: 2009-07-20 13:37:15
Autor: matador
Kołakowski nie żyje...
<heÂŽsk> pisze:

 kolakowski to zatwardzialy komuch wiec dziwi mnie to ach i och
 nad jego potega umyslu jako filozofa.

Bardzo to "liberalne stwierdzenie"...
Słuchaj no zwolenniku różowizny - niedaleko ci do niego, oj niedaleko.

matador.

Data: 2009-07-20 08:35:14
Autor: zbig
Kołakowski nie żyje...

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:h3umu3$pr6$1newsread.aster.pl...
Tzva Adonai wrote:
Tylko Bóg ma prawo być solipsystą - oto tomistyczny realizm.

No popatzr popatrz.., 'jak oni szybko umieraja'...

A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?
Miał odwagę sprzeciwić się władzy, czego o tobie powiedzieć o tobie nie można.

Data: 2009-07-22 12:36:48
Autor: Vic
Kołakowski nie żyje...
HaMMeR wrote:
A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?

Robol tego nie zrozumie.
Czytales cos Kolakowskiego?

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Kołakowski nie żyje...