Kołakowski nie żyje...

Data: 2009-07-19 10:52:57
Autor: HaMMeR
Kołakowski nie żyje...
Tzva Adonai wrote:
Tylko Bóg ma prawo być solipsyst± - oto tomistyczny realizm.

No popatzr popatrz.., 'jak oni szybko umieraja'...

A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?

Data: 2009-07-20 00:53:36
Autor: Antenka
Kołakowski nie żyje...
A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?

"Reprezentował" Polaków na pogrzebie morderczyni Wolińskiej...bleee

Antenka

Data: 2009-07-20 13:32:44
Autor:
Kołakowski nie żyje...
On Mon, 20 Jul 2009 00:53:36 -0700 (PDT), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
> Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?

"Reprezentował" Polaków na pogrzebie morderczyni Wolińskiej...bleee

 kolakowski to zatwardzialy komuch wiec dziwi mnie to ach i och
 nad jego potega umyslu jako filozofa. --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-20 11:11:56
Autor: Antenka
Kołakowski nie żyje...

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://miniurl.pl/glosluduhttp://miniurl.pl/glosludu2

No przecież wiem - to była szydera. Stoj±c nad grobem Wolińskiej ,
morderczyni polskiego bohatera ¶p. gen. Augusta Fildorfa "Nila",
Kołakowski się samookre¶lił, pokazal  z kim mu było po drodze.

Antenka

Data: 2009-07-20 13:37:15
Autor: matador
Kołakowski nie żyje...
<he®sk> pisze:

 kolakowski to zatwardzialy komuch wiec dziwi mnie to ach i och
 nad jego potega umyslu jako filozofa.

Bardzo to "liberalne stwierdzenie"...
Słuchaj no zwolenniku różowizny - niedaleko ci do niego, oj niedaleko.

matador.

Data: 2009-07-20 08:35:14
Autor: zbig
Kołakowski nie żyje...

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h3umu3$pr6$1newsread.aster.pl...
Tzva Adonai wrote:
Tylko Bóg ma prawo być solipsyst± - oto tomistyczny realizm.

No popatzr popatrz.., 'jak oni szybko umieraja'...

A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?
Miał odwagę sprzeciwić się władzy, czego o tobie powiedzieć o tobie nie można.

Data: 2009-07-22 12:36:48
Autor: Vic
Kołakowski nie żyje...
HaMMeR wrote:
A co Cwelu jeden, mozesz powiedziec dobrego o tym czlowieku???
Cos dobrego, co zrobil dla Polski..?

Robol tego nie zrozumie.
Czytales cos Kolakowskiego?

--
plazoVic

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Kołakowski nie żyje...