Kolarska opalenizna...

Data: 2011-06-05 13:24:04
Autor: Rowerex
Kolarska opalenizna...
Macie już? Bo moja jest już całkiem pokaźna ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2011-06-05 21:28:11
Autor: 2late
Kolarska opalenizna...
On 05/06/2011 9:24 PM, Rowerex wrote:
Macie już? Bo moja jest już całkiem pokaźna ;-)

Masz okragle plamy na zewnetrznych stronach dloni?

2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

Data: 2011-06-06 08:16:07
Autor: ikov
Kolarska opalenizna...
W dniu 2011-06-05 22:28, 2late pisze:
On 05/06/2011 9:24 PM, Rowerex wrote:
Macie już? Bo moja jest już całkiem pokaźna ;-)

Masz okragle plamy na zewnetrznych stronach dloni?

Ja mam już całkiem mocną opaleniznę i chociaż była redukcja różnicy na bałtyckiej plaży, to po wczorajszym dniu pojawiły się nawet te plamy od rękawiczek. Póki nie widać pasków od kasku na kościach policzkowych to nie jest źle :)

Data: 2011-06-05 22:31:08
Autor: zly
Kolarska opalenizna...
Dnia Sun, 5 Jun 2011 13:24:04 -0700 (PDT), Rowerex napisał(a):

Macie już? Bo moja jest już całkiem pokaźna ;-)

Miałem, ale w weekend wyrównałem (chyba, bo póki co cały czerwony jestem
:>)
 Żeby zminimalizować głupi wygląd jeżdżę w koszulce bez rękawków i
podciągam nogawki spodenek aż op same jajka ;)
--
marcin

Data: 2011-06-05 21:40:17
Autor: 2late
Kolarska opalenizna...
On 05/06/2011 9:31 PM, zly wrote:
[...]

To poki co, wcale glupio nie wygladasz. ;)

Pozdrawiam, blady. ;)

Data: 2011-06-06 08:41:09
Autor: zly
Kolarska opalenizna...
Dnia Sun, 05 Jun 2011 21:40:17 +0100, 2late napisał(a):

To poki co, wcale glupio nie wygladasz. ;)

Trochę, jak z knajpy "błękitna ostryga", ale co tam, mamy Europę XXIw ,i na
dodatek większość widzi mnie tylko przez parę sekund ;)

--
marcin

Data: 2011-06-06 18:43:52
Autor: 2late
Kolarska opalenizna...
On 06/06/2011 7:41 AM, zly wrote:
[...]

Spoko. Wiele lat temu bylem znany ze swoich kolarskich skarpetek.
;)