Kolarska opalenizna...

Data: 2011-06-05 22:31:08
Autor: zly
Kolarska opalenizna...
Dnia Sun, 5 Jun 2011 13:24:04 -0700 (PDT), Rowerex napisał(a):

Macie już? Bo moja jest już całkiem pokaźna ;-)

Miałem, ale w weekend wyrównałem (chyba, bo póki co cały czerwony jestem
:>)
 Żeby zminimalizować głupi wygląd jeżdżę w koszulce bez rękawków i
podciągam nogawki spodenek aż op same jajka ;)
--
marcin

Data: 2011-06-05 21:40:17
Autor: 2late
Kolarska opalenizna...
On 05/06/2011 9:31 PM, zly wrote:
[...]

To poki co, wcale glupio nie wygladasz. ;)

Pozdrawiam, blady. ;)
--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org

Data: 2011-06-06 08:41:09
Autor: zly
Kolarska opalenizna...
Dnia Sun, 05 Jun 2011 21:40:17 +0100, 2late napisał(a):

To poki co, wcale glupio nie wygladasz. ;)

Trochę, jak z knajpy "błękitna ostryga", ale co tam, mamy Europę XXIw ,i na
dodatek większość widzi mnie tylko przez parę sekund ;)

--
marcin

Data: 2011-06-06 18:43:52
Autor: 2late
Kolarska opalenizna...
On 06/06/2011 7:41 AM, zly wrote:
[...]

Spoko. Wiele lat temu bylem znany ze swoich kolarskich skarpetek.
;)