Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym

Data: 2009-08-13 11:11:14
Autor: Tomasz Tarchala
Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym
Ścigant i raper w jednym! MC SpandX dissuje ostrokołowców w swoim
świetnym wideo. Jak śpiewa, tu chodzi o wydolność! Czek dyz out, ziom.

http://www.youtube.com/watch?v=Vn29DvMITu4&feature=player_embedded

//NoOffenc

Data: 2009-08-13 12:32:00
Autor: Paweł Suwiński
Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym
Dnia czw, 13 sie 2009 tako rzecze Tomasz Tarchala:

Ścigant i raper w jednym! MC SpandX dissuje ostrokołowców w swoim
świetnym wideo. Jak śpiewa, tu chodzi o wydolność! Czek dyz out, ziom.

http://www.youtube.com/watch?v=Vn29DvMITu4&feature=player_embedded

Widzę, że  odbiór tego  to kwestia  bardzo subiektywna,  bo ja  np. to
odebrałem jako  pastisz na kolesi w  obcisłych gaciach na wypasie  i z
manią wydajności/ efektywności ;).

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-08-13 12:49:55
Autor: reme.k
> [...]

Widzę, że  odbiór tego  to kwestia  bardzo subiektywna,  bo ja  np. to
odebrałem jako  pastisz na kolesi w  obcisłych gaciach na wypasie  i z

He :)
Też się zastanawiałem co to.
Nie rozumiem tekstu ale obraz skłania mnie do pierwszej wersji czyli jazda po
ostrokołowcach ale przy dużej autoironii autora video :)

Data: 2009-08-13 13:06:55
Autor: Paweł Suwiński
Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym
Dnia czw, 13 sie 2009 tako rzecze reme.k@vp.pl:

Nie rozumiem tekstu ale obraz skłania mnie do pierwszej wersji czyli jazda po
ostrokołowcach ale przy dużej autoironii autora video :)
                             ^^^^^^^^^^^^^
IMHO w dość dużej dawce... a  tekst jest w tylu "dziwicie się dlaczego
kupuję rower za 5 kawałków, dlaczego  golę nogi, (...) itp., bo chodzi
o wydajność, wydajność...".  I jeszcze porównania jak mało wydajny
jest ostrokołowiec z obrazka :).

--
Uzdrawiam
Paweł Suwiński

Data: 2009-08-13 13:20:02
Autor: reme.k
> [...]
kupuję rower za 5 kawałków, dlaczego  golę nogi, (...) itp., bo chodzi
o wydajność, wydajność...".  I jeszcze porównania jak mało wydajny

Trzeba by widzieć kto to zrobił żeby poznać intencję autora.
Próbowałem wygoglować tego "Mc SpandX" ale tylko mi ten teledysk wypluwa.

Obejrzałem tyle razy ten klip że wpadła mi w ucho ta melodyjka tak że zrobię z
tego mp3 i właduję do telefonu - puszczę se dziś jak będę jechał :)

Performance, it's the name of the game! :))))

Data: 2009-08-13 14:50:14
Autor: Tomasz Tarchala
reme.k@vp.pl wrote:

> [...]

Nie rozumiem tekstu ale obraz skłania mnie do pierwszej wersji czyli jazda po
ostrokołowcach ale przy dużej autoironii autora video :)

Tak mi się to wideo podoba, że aż spisałem sobie lyriksy ze słuchu. To
naprawdę piękny wiersz o kolarstwie:

I know you don't understand
How could I spend 5 grand on a bike
You think that's absurd
Well, there's only one answer and there's only one word

It's performance!
I don't think you understand
Riding with finesse is more than trackstand
I got a word of advice for all of you hipsters
Go and get yourself some great set of shifters
I dropped 2 G's on my Dura Ace
I caught one race and now I'm setting the pace
My brakes are tuned up, I can stop on a dime
When I'm in the pack I'm always holding a line
My bike is so light and dialed in just right
I've got my seat raised to just the right height
So I can pedal with efficiency, don't mess with my cadence
I pedal to the beat, how you think I made this?

It's all about performance
That's the name of the game
I pump up my tires and I oil my chain
Performance, that's the name of the game
And I always ride through the pain...

All these hipsters think they're so tricky
With the messenger bags on the back on a fixie
Pedaling quickly down the hill
Don't blow out your knees and take a spill
An anodized chain? Cards in your spokes?
How can you ride? Your pants are a joke.
You can barely get your hands on you handlebars
Looking kind of shaky when you're weaving through cars
You think it makes you look like a courier?
It really just makes you look girlier
Is that a steel frame from 1988?
You might as well use it as an anchor weight

It's all about performance
That's the name of the game
I pump up my tires and I oil my chain
Performance, the name of the game
Carbon fork, carbon stem, an aluminum frame...
(God, I gotta get a carbon frame!)

24/7 I'm in nothing but spandex
Cutting through the wind 'cause I'm aerodynamic
And when I slam it, it makes you look inert
Now I'm beating uphills like my name was Eddy Merckx
With my endurance, you don't stand a chance
My cardiovascular fitness level is right up there with Lance
Doing what I can to shave off a second
I shave my legs, my girl, she doesn't get it
I'm embalming my skin, but I'm never doping
Electrolyte smoothies every morning for my focus
I smoke my opponents anyhow, anywhere
Try to hang with me - I'll have you pedaling square

It's all about performance
That's the name of the game
I pump up my tires and I oil my chain
Performance, that's the name of the game
And I never feel the pain

Data: 2009-08-13 14:55:58
Autor: Tony
Tomasz Tarchala pisze:
reme.k@vp.pl wrote:

[...]

some breakes and some shifters

Data: 2009-08-13 15:07:21
Autor: Tony
Tony pisze:
Tomasz Tarchala pisze:
reme.k@vp.pl wrote:

[...]

oczywiście brakes, God damn it ;)

Data: 2009-08-13 20:12:59
Autor: kosik

Użytkownik "Tony" <hakabayashi@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6136i$dom$1inews.gazeta.pl...
oczywiście brakes, God damn it ;)

ooooh ooooh allah damn it :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-08-13 12:53:56
Autor: Wojtas
Tomasz Tarchala pisze:

Ścigant i raper w jednym! MC SpandX dissuje ostrokołowców w swoim
świetnym wideo. Jak śpiewa, tu chodzi o wydolność! Czek dyz out, ziom.
http://www.youtube.com/watch?v=Vn29DvMITu4&feature=player_embedded

Heh. Kolo na ostrym żywo przypomina typka jakiego sam ostatnio widziałem w Wawie. Te spodnie hehe...

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-08-13 13:57:46
Autor: Rem
Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym
Remek wymodził:

Tomasz Tarchala pisze:

> [...]

Heh. Kolo na ostrym żywo przypomina typka jakiego sam ostatnio widziałem w Wawie. Te spodnie hehe...

Czyli trynd w modzie OK się zmienia, zamiast dżinsów z podwiniętymi
nogawkami - obcisłe biodrówki :)

Data: 2009-08-13 16:41:56
Autor: Rafał Wawrzycki
Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym
Dnia 13 sie 2009 w liœcie [news:h60v3p$uqa$1news.onet.pl] Rem
[reme.k@vp.pl] napisał(a):
Czyli trynd w modzie OK się zmienia, zamiast dżinsów z
podwiniętymi nogawkami - obcisłe biodrówki :)

I wšsy, nie zapominaj o wšsach! ;)

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip

Data: 2009-08-13 13:46:13
Autor: Tony
Tomasz Tarchala pisze:
[...]

No dla mnie jest oczywistym, że gość nabija się zarówno z fixies jak i (a może nawet bardziej) z  "performance bikerów". Ciężko wyinterpretować coś innego po obrazach troche-emo-pr0-bikera, którego nikt nie rozumie - ani ludzie kiwający głową na to, że amator kupił sobie rower za 5 patyków USD, ani jego dziewczyna, bo goli sobie nogi. Kawałek o tym, że ma tylko aluminiową ramę, kuca i popłakuje bo najwyższy czas na carbon i to, że wspina się jakby się nazywał Eddie Merckx a jego "cardiovascular fitness levels" są jak u Armstronga też jest mocny, plując przy tym niemal w twarz odbiorcy, tak się chłopina podniecił swoimi skills ;) No i to wypinanie tyłka jak pokazuje, że ma siodełko na odpiedniej wysokości :D W żadnym razie nie jest to diss ostrokołowców, z równoczesnym wielbieniem "pr0 Road Racerzzz" :)

PS. A o autorze klipu:

"This video has been making the rounds on the web...and it's one of the funniest spoofs we've seen in a long time. It was made by filmmaker Robin Moore, also known as "MC SpandX."

Robin gave us permission to re-post his work on CycleTo, with one request. He said, "If you write anything, mention that I'm making fun of performance bikers as much as hipster bikers."

Data: 2009-08-13 14:07:14
Autor: Martti Väätäinen
Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym
09-08-13, 11:11:14, Tomasz Tarchala
<Tomasz_at_Tarchala_dot_com@spam-me-not.com>:

Ścigant i raper w jednym! MC SpandX dissuje ostrokołowców w swoim
świetnym wideo. Jak śpiewa, tu chodzi o wydolność! Czek dyz out, ziom.

Ale wsłuchałeś się w tekst czy tylko domyślasz się z filmu?

--
Shalom kitty.

Data: 2009-08-15 14:57:19
Autor: schliesky