Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym

Data: 2009-08-13 12:53:56
Autor: Wojtas
Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym
Tomasz Tarchala pisze:

¦cigant i raper w jednym! MC SpandX dissuje ostrokołowców w swoim
¶wietnym wideo. Jak ¶piewa, tu chodzi o wydolno¶ć! Czek dyz out, ziom.
http://www.youtube.com/watch?v=Vn29DvMITu4&feature=player_embedded

Heh. Kolo na ostrym żywo przypomina typka jakiego sam ostatnio widziałem w Wawie. Te spodnie hehe...

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-08-13 13:57:46
Autor: Rem
Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym
Remek wymodził:

Tomasz Tarchala pisze:

> [...]

Heh. Kolo na ostrym żywo przypomina typka jakiego sam ostatnio widziałem w Wawie. Te spodnie hehe...

Czyli trynd w modzie OK się zmienia, zamiast dżinsów z podwiniętymi
nogawkami - obcisłe biodrówki :)

Data: 2009-08-13 16:41:56
Autor: Rafał Wawrzycki
Kolarstwo + hiphop naprzeciw ostrym
Dnia 13 sie 2009 w liście [news:h60v3p$uqa$1news.onet.pl] Rem
[reme.k@vp.pl] napisał(a):
Czyli trynd w modzie OK się zmienia, zamiast dżinsów z
podwiniętymi nogawkami - obcisłe biodrówki :)

I wąsy, nie zapominaj o wąsach! ;)

--
Pozdrawiam, Rafał W.
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/waw-gdansk-trip