Kolarze CCC Team w tym sezonie zuzyli 25 tysiecy bidonów

Data: 2019-11-28 19:16:34
Autor: ąćęłńóśźż
Kolarze CCC Team w tym sezonie zuzyli 25 tysiecy bidonów
Data: 2019-11-29 12:46:37
Autor: Jan Cytawa
Kolarze CCC Team w tym sezonie zuzyli 25 tysiecy bidonów
±ćęłń󶼿 pisze:

www.rmf24.pl/sport/news-piotr-wadecki-kolarze-ccc-team-w-tym-sezonie-zuzyli-25-tysie,nId,3359656

Mnie co innego zastanowilo. 25 zawodowych kolarzy potrzebowalo 250 rowerow. Po podobno te ramy pekaja w kraksach. Ale az tak????.

Nic dziwnego, ze paru moich kolegow przestalo sie scigac w Mastersach, gdyz oni tez potrzebuja takich rowerow a nie wytrzymuja finansowo. A jeszcze 40 lat temu rowery wyscigowe wazyly lekko ponad 9 kg i praktycznie kazdy taki mial. I kilka lat mozna nim bylo jezdzic.

Jan Cytawa

Data: 2019-11-30 14:19:17
Autor: PeJot
Kolarze CCC Team w tym sezonie zuzyli 25 tysiecy bi donĂłw
W dniu 2019-11-28 o 19:16, ±ćęłń󶼿 pisze:
www.rmf24.pl/sport/news-piotr-wadecki-kolarze-ccc-team-w-tym-sezonie-zuzyli-25-tysie,nId,3359656
To będzie jakie¶ 20 ton plastiku. Co na to ekolodzy ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2019-11-30 07:45:16
Autor: Olivander
Kolarze CCC Team w tym sezonie zuzyli 25 tysiecy bidonów
wiele wy¶cigów już ma zakazy ¶miecenia poza specjalnymi strefami,
a pozostałe albo się przył±cz±, albo strac±

ale m.in. dlatego coraz więcej ludzi nalega, by nie mylić sportu (cyrku wyczynowego) z TRANsportem

Data: 2019-12-02 00:35:17
Autor: J.F.
Dnia Sat, 30 Nov 2019 14:19:17 +0100, PeJot napisał(a):
W dniu 2019-11-28 o 19:16, ±ćęłń󶼿 pisze:
www.rmf24.pl/sport/news-piotr-wadecki-kolarze-ccc-team-w-tym-sezonie-zuzyli-25-tysie,nId,3359656
To będzie jakie¶ 20 ton plastiku. Co na to ekolodzy ?

2.5t. Nie chcesz chyba powiedziec, ze pusty bidon wazy 1kg.

A ekolodzy ... sie dowiedza, to beda protestowac :-)

Po prawdzie, to:
-jesli wyzbieraja te bidony z drogi,
-jesli trafia do recyklingu

.... to nie powinno byc problemu dla ekologow.

J.

Data: 2019-12-02 08:20:33
Autor: z
W dniu 2019-12-02 o 00:35, J.F. pisze:
-jesli wyzbieraja te bidony z drogi,
-jesli trafia do recyklingu

Dobre ;-)

Data: 2019-12-02 15:43:25
Autor: PeJot
[...]

Faktycznie pomyliłem się, ale z drugiej strony w wy¶cigu bierze udział co najmniej kilka teamów.

Data: 2019-12-03 17:39:14
Autor: radekp@konto.pl
Kolarze CCC Team w tym sezonie zuzyli 25 tysiecy bidonów
Sat, 30 Nov 2019 14:19:17 +0100, w <qrtq89$58r$1@gioia.aioe.org>, PeJot
<PeJot@nigdzie.pl> napisał(-a):

W dniu 2019-11-28 o 19:16, ±ćęłń󶼿 pisze:
> www.rmf24.pl/sport/news-piotr-wadecki-kolarze-ccc-team-w-tym-sezonie-zuzyli-25-tysie,nId,3359656 > To będzie jakie¶ 20 ton plastiku. Co na to ekolodzy ?

Przecież to się zbiera z drogi.
Tak samo po każdym miejskim maratonie -- na końcu jedzie ekipa sprz±taj±ca.

PS. Widziałem ten trolling na jakich¶ prawackich grupach w necie.

Data: 2019-12-03 11:28:31
Autor: Rowerex
W dniu czwartek, 28 listopada 2019 19:16:36 UTC+1 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
www.rmf24.pl/sport/news-piotr-wadecki-kolarze-ccc-team-w-tym-sezonie-zuzyli-25-tysie,nId,3359656

Mnie ciekawi, czy oni pij± ze standardowych, czyli ohydnie ¶mierdz±cych plastikiem bidonów, którego zapach czuć w ustach długo po pierwszym łyku napoju, czy też dostaj± jakie¶ specjalne wersje bez zapachu.

Gdy chodzę po sklepach rowerowych i bidony leż± na wierzchu to często je otwieram i sprawdzam zapach  - od lat tu nic się nie zmieniło...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2019-12-04 03:20:52
Autor: zbrochaty
[...]

W plastikach do zywnosci tez nic sie nie zmienilo. To tylko swiadczy o tym, ze zywnosc nalezy przechowywac w szkle, ceramice lub stali kwasoodpornej (garnek)
Ludzie podgrzewaj± plastikowe foremki z jedzeniem w mikrofali, pija kawę w plastikowo-termosowych kubkach, a wiadomo, ze intensywnosc reakcji wzrasta wraz z temperatura i cisnieniem
[Sorry za lekki offtop]

Data: 2019-12-04 15:24:06
Autor: Jan Cytawa
W dniu 2019-12-04 o 12:20, zbrochaty pisze:
[...]

Alez picie z bidonow to zaden offtop. No moze ta mikrofalowka.

Jan Cytawa

Data: 2019-12-04 17:50:14
Autor: PeJot
[...]

Powiedz to ludziom uczulonym na nikiel :)

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Kolarze CCC Team w tym sezonie zuzyli 25 tysiecy bidonów