Kolarzówka z opuszczoną głową

Data: 2010-06-09 18:34:25
Autor: keramp z Pyrlandii
Kolarzówka z opuszczoną głową
Użytkownik "stefandora" <stefandora@gmail.com> napisał w wiadomości news:f4324241-abad-49a0-8118-ecace1745313x27g2000yqb.googlegroups.com...
http://www.zw.com.pl/artykul/484013_Rower_pod_smieciarka_na_Broniewskiego.
html
Generalnie uczulcie swoje kolarzówki, aby jeździły z podniesioną
głową... ale zaraz jakiś dywersant powie, że to chodzi o głowę
rowerzystki i będzie zakaz jazdy kolarzówkami.

Witam
Śmieszne to nie jest. Mam kolegę który się tak załatwił do końca życia. Teraz bryka  na kółkach, ale na 4 z pomoca, bo jest spararliżowany. Odcinek szyjny kroili mu dosłownie na żywca bo i tak juz nie czuł. A na nastepny dzień po kraksie miał jechac na egzaminy wstepne na  awf :(
Zdrówka

Data: 2010-06-09 23:34:06
Autor: 666
Kolarzówka z opuszczoną głową
To akurat nie Broniewskiego (która dużą ruchliwą ulicą jest), lecz spółdzielcza uliczka osiedlowa o tym adresie.

Co nie zmienia faktu, że można boleśnie się zagapić - przedwczoraj skosiłem wielki metalowy kosz na śmieci z ozdobnym banerem
pizzerii, wystawiony dość bezmyśnie przed lokal na wąski chodnik w miejscu, gdzie "nigdy go nie było" :-/

Data: 2010-06-09 23:37:01
Autor: 666
Kolarzówka z opuszczoną głową
No niestety, mój kolega z liceum nie przeżył rowerowego wypadku z samochodem, pomiędzy maturą a studiami, na które był przyjęty bez
egzaminów jako olimpijczyk z przedmiotu...
Okolice dworca W-wa Zachodnia (wiele lat temu, ale niewiele się zmieniło).

-- -- -

Data: 2010-06-09 23:51:07
Autor: Konrad Kosmowski
**  666 <666@gazeta.pl> wrote:

Okolice dworca W-wa Zachodnia (wiele lat temu, ale niewiele się zmieniło).

Trochę się jednak zmieniło - od kilku lat są tam drogi rowerowe w każdą stronę
(również tunel pod torami)...

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-06-10 07:45:12
Autor: zly
Dnia Wed, 9 Jun 2010 23:37:01 +0200, 666 napisał(a):

No niestety, mój kolega z liceum nie przeżył rowerowego wypadku z samochodem, pomiędzy maturą a studiami, na które był przyjęty bez
egzaminów jako olimpijczyk z przedmiotu...

Smutne, ale co to ma do wątku? Wypadek samochodowy to nie wjechanie w
nieruchomy obiekt.

--
marcin

Data: 2010-06-10 08:22:11
Autor: bans
W dniu 2010-06-10 07:45, zly pisze:

[...]

"- Panie Rozenbaum, pan słucha, miałem znajomego Złotówkę, który pojechał do Złotowa i zgubił tam złotówkę, co za zbieg okoliczności!

- Panie Aprikozenkranc, to ma być zbieg okoliczności?! Ja miałem znajomego Kona, który pojechał do Krakowa i tam zgubił STO ZŁOTYCH!"

--
bans

Kolarzówka z opuszczoną głową