Kolastyna - sytuacja techniczna

Data: 2009-08-08 05:48:08
Autor: Daniel Kalinowski
Kolastyna - sytuacja techniczna
Zapraszam do przeczytania świeżej analizy technicznej Kolastyny:
http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/kolastyna_08.html

Data: 2009-08-08 13:48:59
Autor: macieks
On 8 Sie, 14:48, Daniel Kalinowski <d.kalinov...@gmail.com> wrote:
Zapraszam do przeczytania świeżej analizy technicznej Kolastyny:http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/kolastyna_08.html

Jak na AT to dla mnie trochę za mało.
Ale jest to dla mnie pierwsza spółka ( i jedyna jednocześnie), którą
kupiłem po półtorarocznej przerwie z akcjami.
Chyba podszedłem sentymentalnie, lub fundamentalnie, lub
przyszłościowo :)
Nie wiem. Coś takiego potrzebowałem, hurra optymizm, hossa :)

Data: 2009-08-08 23:54:22
Autor: Delfino Delphis
macieks wrote:

Nie wiem. Coś takiego potrzebowałem, hurra optymizm, hossa :)

No panie hossa. Albo jestem geniuszem. Na 10 spółek wybranych ok 2 tyg. temu
9 jest do przodu. Podobno w hossie nawet amator zarabia ;)

Data: 2009-08-09 11:24:35
Autor: skippy
Kolastyna - sytuacja techniczna

Użytkownik "Delfino Delphis"

Podobno w hossie nawet amator zarabia ;)

by później oddać z nawiązką uśredniając jak gruby żeni papiery

Data: 2009-08-09 13:39:47
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Kolastyna - sytuacja techniczna
Dobre! :-)
DJ

Data: 2009-08-08 21:32:20
Autor: games
Daniel Kalinowski pisze:
Zapraszam do przeczytania świeżej analizy technicznej Kolastyny:
http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/kolastyna_08.html

Jak lato sie skonczy to nikt nie bedzie kupowal tych swinstw dla idiotow .

Posmaruj sobie lepetynke kremem z filtrem przeciw skretynieniu moze pomoze.

Data: 2009-08-08 13:07:12
Autor: macieks
On 8 Sie, 21:32, games <ga...@games.home.pl> wrote:
Daniel Kalinowski pisze:

> [...]

Posmaruj sobie lepetynke kremem z filtrem przeciw skretynieniu moze pomoze.

Po chu... się odzywasz w temacie o którym nie masz bladego pojęcia?

Data: 2009-08-08 22:12:57
Autor: games
Daniel Kalinowski pisze:

[...]

Tak  a ten kawalek jest najlepszy :
"
Na wykres nałożyłem wstęgę Bollingera, która wyjaśniła mi trochę przyczynę mizernych wzrostów, a potem zjazdu."

Zalozylem dzis beret i chyba dolar bedzie zwyzkowal.

Tak czytam czasami te grupe i zastanawiam sie czy nie pisuja na niej ludzie z innego wymiaru.

Data: 2009-08-08 13:26:18
Autor: macieks
On 8 Sie, 22:12, games <ga...@games.home.pl> wrote:
macieks pisze:

> [...]

Zalozylem dzis beret i chyba dolar bedzie zwyzkowal.

Tak czytam czasami te grupe i zastanawiam sie czy nie pisuja na niej

Poczytaj grupy inżynierów od mostów, piekarzy od chleba i ogrodników/
sadowników od borówki amerykańskiej. Jak się nie zna tematu, to ci
ludzie też są z innego wymiaru :)

Data: 2009-08-09 15:57:33
Autor: games

Daniel Kalinowski pisze:
[...]

No tak tylko ze wiesz wiekszosc zjawisk mozna w pewnien sposob przewidziec i zdefiniowac w pewien sposob, i oczywiscie pozniej analizowac ale analiza opiera sie na ogolnie znanych zjawiskach popytu i podazy a wybacz co ma np wstega jakiegos tam Bollingera na cene truskawek ? No tak truskawek a mialo byc akcji kolastyny .

Tak sie zastanawiam czy wy jestescie faktycznie taka banda idiotow czy tylko udajecie i wiezycie w te wszystkie analityczne kretynstwa ?

Cena wzrasta nie dlatego ze wskazuje tak wtega Pierdolinskiego tylko dlatego ze popyt wzrasta, a jak popyta maleje to cena spada.

Data: 2009-08-09 21:17:15
Autor: Zbyszek
Dnia 09-08-2009 o 15:57:33 games <games@games.home.pl> napisał(a):

Cena wzrasta nie dlatego ze wskazuje tak wtega Pierdolinskiego tylko  dlatego ze popyt wzrasta, a jak popyta maleje to cena spada.

to teraz mądralo jeszcze napisz jak przewidziec ten popyt/podaż.
Long way przed toba jak mawia Dieter.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-09 23:46:02
Autor: games
Zbyszek pisze:
[...]

A zbysiu i to jest wlasnie problem  bo o ile cene truskawek mozna przewidziec to cen na gieldzie papierkow juz nie poniewaz glownych graczem sa biura maklerskie i sama gielda ktora bierze procent od wszelkich dzialan wiec czy Spada czy rosnie to prowizja jest i tak w kieszeni . I to jest wlasnie jens istnienia gieldy, gielda i biura maklerskie zarabiaja bez roznicy czy cos albo ktos spada czy cos zwyzkuje.
A frajerstwo niech sobie uklada wstegi madoffa cwaniaka wszechgield.

Data: 2009-08-10 11:11:55
Autor: kigam
Kolastyna - sytuacja techniczna
A zbysiu i to jest wlasnie problem  bo o ile cene truskawek mozna
przewidziec

Jeśli to potrafisz możesz być bardzo szybko bogaty. Umów sie z plantatorami
i wystaw opcje. Proste?

to cen na gieldzie papierkow juz nie poniewaz glownych
graczem sa biura maklerskie i sama gielda

????????

[...]

Mylisz się mądralo bo zarabiają najwięcej podczas wzrostów, kiedy cały rynek
długo i systematycznie rośnie.

A frajerstwo niech sobie uklada wstegi madoffa cwaniaka wszechgield.

Ja posługuję się linią trendu, możesz kilka mądrych myśli na ten temat.

Data: 2009-08-10 10:01:38
Autor: Daniel Kalinowski
Kolastyna - sytuacja techniczna
Pokrzyczeli pokrzyczeli, a Kolastyna idzie zgodnie z analizą.
Świeża analiza poniżej:
http://analizagieldowa.blogspot.com /2009/08/kolastyn.html

Data: 2009-08-10 20:51:31
Autor: games
Daniel Kalinowski pisze:
Pokrzyczeli pokrzyczeli, a Kolastyna idzie zgodnie z analizą.
Świeża analiza poniżej:
http://analizagieldowa.blogspot.com /2009/08/kolastyn.html

Zycie jak i analiza moze qrewsko zaskoczyc.

Data: 2009-08-08 21:46:39
Autor: Protz
Kolastyna - sytuacja techniczna

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w

Jak lato sie skonczy to nikt nie bedzie kupowal tych swinstw dla idiotow .

On nie pisal o kremach tylko o akcjach.

Protz

Data: 2009-08-08 21:58:02
Autor: games
Protz pisze:

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w

Jak lato sie skonczy to nikt nie bedzie kupowal tych swinstw dla idiotow .

On nie pisal o kremach tylko o akcjach.

Protz

Jak wszystkie babany na swiecie przestana dawac owoce to firma nimi handlujaca bedzie miala wieksza czy mniejsza wartosc?

Data: 2009-08-08 22:37:05
Autor: Protz
Kolastyna - sytuacja techniczna

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał

Jak wszystkie babany na swiecie przestana dawac owoce to firma nimi handlujaca bedzie miala wieksza czy mniejsza wartosc?

No to masz Swiety Graal, kupuj Kolastyne wiosna sprzedawaj latem.

Protz

Data: 2009-08-09 10:15:34
Autor: Zbyszek
Dnia 08-08-2009 o 21:58:02 games <games@games.home.pl> napisał(a):

Jak wszystkie babany na swiecie przestana dawac owoce to firma nimi  handlujaca bedzie miala wieksza czy mniejsza wartosc?

Fundamentow sie trzymamy? Moze jednak lepiej kursu. Co powiecie na 1.50

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-09 21:38:20
Autor: kc
Kolastyna - sytuacja techniczna
Daniel Kalinowski <d.kalinovski@gmail.com> napisał(a):
Zapraszam do przeczytania =B6wie=BFej analizy technicznej Kolastyny:
http://analizagieldowa.blogspot.com/2009/08/kolastyna_08.html

Przeczytałem dwie twoje analizy : kolastyny i silvano. Obyda papiery wyglądają korzystnie. Z mniejszych spółek dorzuciłbym może yawal.

Twoja analiza opiera się na średnich 200 i 75 dniowych oraz wstędze Bolingera. Uważam te metody za  poprawne ale wypalone, ponieważ zbyt popularne, a więc mogące prowadzić do katastrofy.

Ja staram się wypracować własne sposoby wyznaczania cen, próbka tu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c9ff1e8f5af91919.html

Wyres ten nazywam wstęgą drugiego rzędu. Wykresu I rzędu pokazać nie mogę, bo jest zbyt czytelny. Moja analiza polega na proporcjonalności zmian wstęg ( spójrz na wykres), w ten sposób wyznaczam max i min okresu ( minutowego czy rocznego). Zmiana większa niż dozwolona przez wstęgi I okresu, uruchamia wykres II rzędu, następnie III rzędu.

Po wypaleniu się tej metody wstęgi te będą nosić moje imię (mam nadzieję) i będą równie nieprzydatne jak wstęga Bolingera.

Reasumując: mój przekaz jest taki: stosowanie metod powszechnie znanych sprawdza się, ale często prowadzi na manowce.

kc

Data: 2009-08-09 22:20:05
Autor: kc
Kolastyna - sytuacja techniczna
I jeszcze jedn: linia przerywana na wykresie to połowa fali wzrostowej. Co to sugeruje? Down, down down.

kc

Data: 2009-08-10 19:52:49
Autor: kc
Kolastyna - sytuacja techniczna
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Jeśli ktoś wziął na serio moją rekomendacje dla Yawalu, pragnę uspokoić :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ab0764ac0a75787a.html

Ruch spadkowy oczekiwany, wsparcie 16,8 bardzo mocne. Na wykresie: najgorszy scenariusz na jutro - 16 zł.  --

Kolastyna - sytuacja techniczna