Kolce w asfalcie

Data: 2017-09-13 11:22:10
Autor: Marek
Kolce w asfalcie
Data: 2017-09-13 12:58:07
Autor: J.F.
Kolce w asfalcie
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.7516940991104090338@news.neostrada.pl...
http://www.tvn24.pl/poznan,43/ostry-przedmiot-wwiercony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759.html
Ciekawe czy ktoś zgadnie z czego to pochodzi.

No i jak sie w asfalcie znalazlo, bo taka ladna dziurka ... albo cos to musialo dlugo wciskac w upalne lato w pionowej pozycji, albo faktycznie ktos dziurke wywiercil i wsadzil.

J.

Data: 2017-09-13 14:11:16
Autor: RadoslawF
Kolce w asfalcie
W dniu 2017-09-13 o 11:22, Marek pisze:

http://www.tvn24.pl/poznan,43/ostry-przedmiot-wwiercony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759.html Ciekawe czy ktoś zgadnie z czego to pochodzi.

Z twórczego rozwinięcia pomysłu podanego w serialu zmiennicy.
Tam oponiarza majątek kosztowała eksperymentalna nawierzchnia.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-20 15:00:43
Autor: Pszemol
Kolce w asfalcie
Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
http://www.tvn24.pl/poznan,43/ostry-przedmiot-wwiercony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759.html

Ciekawe czy ktoś zgadnie z czego to pochodzi.

Czy znamy już rozwiązanie zagadki?

Data: 2017-09-21 04:57:37
Autor: sczygiel
Kolce w asfalcie
W dniu środa, 20 września 2017 17:00:47 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
> http://www.tvn24.pl/poznan,43/ostry-przedmiot-wwiercony-w-asfalt-przebil-juz-opony-w-kilku-autach,771759.html
> Czy znamy już rozwiązanie zagadki?

Ja tam widze po prostu wytoczony pręt sześciokatny i pomalowany na czarno.

Data: 2017-09-21 14:08:31
Autor: Robert Wańkowski
Kolce w asfalcie
W dniu 2017-09-21 o 13:57, sczygiel@gmail.com pisze:
[...]

Tylko po co tyle zachodu z toczeniem? Może to jakieś gotowce? :-)

Robert

Data: 2017-09-21 14:34:28
Autor: J.F.
Kolce w asfalcie
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59c3abbb$0$648$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Mnie to wyglada jak jakies narzedzie - np pilnik z trzonkiem.
Ale szesciokatny pilnik ?
I taki krotki ? Ok, moze byc zlamany.

Jakas koncowka do mlotowiertarki ?

Tak czy inaczej - w asfacie nie powinna sie znalezc.
A sposob zamocowania jeszcze dziwniejszy - ktos by dziure wywiercil i wbil ?

Czy wciskal ... co raczej wiele godzin by trwalo.

J.

Data: 2017-09-21 14:49:24
Autor: Robert Wańkowski
Kolce w asfalcie
W dniu 2017-09-21 o 14:34, J.F. pisze:
[...]

Chyba wiercone. Widać smugę pyłu, a może woda wypłukała z otworu. Ale na jedno wychodzi.
Ładnie pomalowane. Nawet cześć robocza. Lekko farba wytarta. Albo od dziesiątek opon nieuszkodzony, albo to jest element od jakiegoś urządzenia.

Robert

Data: 2017-09-21 14:56:23
Autor: J.F.
Kolce w asfalcie
Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:59c3b551$0$5144$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Element by mi ogolnosci pasowal, ale
-od czego ? Zab od koparki ? Ząb od gąsienicy ? Raczej nie wyglada.

-kąt wcisniecia taki dziwny, ze mi do niczego nie pasuje.

J.

Data: 2017-09-21 06:16:08
Autor: sczygiel
Kolce w asfalcie
W dniu czwartek, 21 września 2017 14:56:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

-od czego ? Zab od koparki ? Ząb od gąsienicy ? Raczej nie wyglada.

-kąt wcisniecia taki dziwny, ze mi do niczego nie pasuje.

Jaki dziwny?
prostopadle do powierzchni asfaltu.
Po prostu ucięte na skos.

Może to element wiertła ale mysle ze to po prostu uczciwie wytoczony pręt.

Data: 2017-09-21 15:29:10
Autor: Michal Jankowski
Kolce w asfalcie
W dniu 2017-09-21 o 15:16, sczygiel@gmail.com pisze:

prostopadle do powierzchni asfaltu.
Po prostu ucięte na skos.

Może to element wiertła ale mysle ze to po prostu uczciwie wytoczony pręt.

Ciekawe, że toto było pomalowane na czarno już po ucięciu na ukos.

Chyba, że specjalnie ktoś pomazał na czarno dla kamuflażu na tle asfaltu...

   MJ

Data: 2017-09-21 06:51:53
Autor: sczygiel
Kolce w asfalcie
W dniu czwartek, 21 września 2017 15:29:17 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
> [...]

> Ciekawe, że toto było pomalowane na czarno już po ucięciu na ukos.

Chyba, że specjalnie ktoś pomazał na czarno dla kamuflażu na tle asfaltu...

No wlasnie całośc pokazuje ze to dosyć skrzetnie zrobiona akcja.
I pręt niebylejaki i wiercenie zrobione i wytoczone i pomalowane...

Data: 2017-09-21 16:38:48
Autor: viktorius
Kolce w asfalcie

No wlasnie całośc pokazuje ze to dosyć skrzetnie zrobiona akcja.
I pręt niebylejaki i wiercenie zrobione i wytoczone i pomalowane...

W zestawie z każdą młotowiertarką, do kupienia też osobno:

http://www.narzedzia.pl/szpicak-sds-plus-170-x-250-mm-makita-d-08713,8932.html

Ucinasz część sds, zostawiasz troche przewężenia, ucinasz pod kątem, pędzel, farba i już.
Potem jakaś wkrętarka akumulatorowa z udarem, otworek w asfalcie i voila, można z krzaków oglądać dzieło zniszczenia ;)

--
viktorius

Data: 2017-10-25 15:51:44
Autor: J.F.
Kolce w asfalcie
[...]

No i w koncu wiadomo z czego pochodzi, czy nie wiadomo ?

J.

Data: 2017-10-25 17:47:10
Autor: Robert Wańkowski
Kolce w asfalcie
W dniu 2017-10-25 o 15:51, J.F. pisze:
[...]

Tak jak ze wszystkimi niusami. Głośno, głośno i cisza na zawsze.

Robert