Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.

Data: 2011-03-05 11:14:12
Autor: Gom
Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.
On 5 Mar, 18:51, "P" <zx040...@gmail.com> wrote:
Planuje zakup opon letnich do Merc C W203 kombi 2004 rok, C220 CDI (dla tych
co sie nie skumaja w tych opisac - tylni naped, wielowahacz, diesel),
rozmyslalem nad takimi:

Jeżdzę na Dunlopach (SP Sport), teraz będzie ich czwarty sezon i złego
słowa na nie nie powiem (przebiegi, styl jazdy podobne do Twoich),
ale.. ja mam W202. Zapytaj na w203.pl :-)

--
Gom

Data: 2011-03-05 22:12:59
Autor: P
[...]

Na w203.pl sami sportowcy i wypasieni goscie i polecaja Bridgestone'y bo niby w nowych AMG sa seryjnie montowane...;)

Pozdr.P.

Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.