Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.

Data: 2011-03-05 21:28:32
Autor: to
Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.
begin P
Zalezy mi na ciszy, w miare komforcie i pewnosci opony (deszcz, zakrety,
ostre hamowania itd.) - no wiadomo. Chcialbym tez cos w miare na kilka
lat, tzn zalezy mi generalnie tez na trwalosci :))) Co z powyzszych (ew.
moze jakies inne) polecacie.

Do takiej jazdy to wszystko jedno, kup dowolny nowy model dobrej marki.

Data: 2011-03-05 22:53:20
Autor: P
Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.
Do takiej jazdy to wszystko jedno, kup dowolny nowy model dobrej marki.

Haha, moze to jak dotad najrozsadniejsza odpowiedz ;))

Pozdr.P.

Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.