Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.

Data: 2011-03-07 08:45:04
Autor: Adam Szewczak
Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.

Użytkownik "P" <zx040040@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d72781e$1news.home.net.pl...
...czesc (i od razu sie witam na grupie ;)

Planuje zakup opon letnich do Merc C W203 kombi 2004 rok, C220 CDI (dla tych co sie nie skumaja w tych opisac - tylni naped, wielowahacz, diesel), rozmyslalem nad takimi:

NOKIAN H, NOKIAN ZG2, BRIDGESTONE RE050A, DUNLOP FASTRESPONSE SP SPORT

Mam teraz zimowki Nokiana WRG2 i sa rewelacyjne.

Jezdze raczej spokojnie, czasami dosc szybko, ale nie ze od razu sportowo (skrzynia automat to tez troche wyklucza sportowa jazde). Rocznie robie ok. 10 000 km. Raczej po miescie, moze 20% po trasie. Zawiecha malo zuzyta, raczej auto porzadnie utrzymane.

Zalezy mi na ciszy, w miare komforcie i pewnosci opony (deszcz, zakrety, ostre hamowania itd.) - no wiadomo. Chcialbym tez cos w miare na kilka lat, tzn zalezy mi generalnie tez na trwalosci :))) Co z powyzszych (ew. moze jakies inne) polecacie.

    Z moich doswiadczen.

Falken SN816 (tez mialem w tylnonapedowym automacie) moze troche za szybko sie scieraly, ale cicheeeee i dobrze sie trzymaly. Tyle ze ten model opony byl dedykowany do mojego auta, Ty szukaj czegos kierunkowego.
Marangoni Verso (byly w przednionapedowym budkowozie) zakup z wyboru 3 lata temu, bardzo ciche, bardzo dobrze trzymajace sie drogi.

PZDr
Adam

Koledzy, jakie opony letnie polecacie (lista w poscie)...diesel, wielowahacz, tylni naped, automat.