Koledzy pomóżcie - czy to może być czujnik temperatury silnika?....

Data: 2009-04-15 10:26:28
Autor: Jakub Witkowski
Koledzy pomóżcie - czy to może być czujnik temperatury silnika?....
Norpheusz pisze:
- gdy samochod pojezdzi na gazie, gasze silnik (na LPG), zaplon na benzynie po ok (1-2 godz) i ...na postoju wszystko ok, ale podczas ruszania istny "kangur", dusi sie, krztusi, pracuje nierowno i tak jakby go zalewalo, gdy

A nie możesz w takiej sytuacji przełączyć na gaz jeszcze zanim ruszysz?
Czasem nie opłaca się "drążyć" problemu, gdy jest prosta metoda uniknięcia go.
Zwłaszcza przy instalacja I generacji, w starym samochodzie, gdzie nikt raczej
nie oczekuje idealnego działania, wiele elementów może być zużytych itd.

Data: 2009-04-15 16:51:53
Autor: Norpheusz
Koledzy pomóżcie - czy to może być czujnik [następne rozwiązanie]?

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:gs45nk$1ci7$1news2.ipartners.pl...
Norpheusz pisze:
[...]

Tak dokładnie robię, ale jednak samo występowanie problemu nieco mnie mierzi ;)

[...]

Rozmawiałem dzisiaj z gazownikiem i pytałem o ten elektrozawór. On raczej to wykluczył, ponieważ po nocnym postoju samochód na benzynie zapala idealnie i tak samo jedzie. A wcześniej gaszony jest na LPG. Kluczowe jest tutaj: praca na LPG, gaszenie i po kilku godzinach zapłon i problematyczna jazda na benzynie, po przełączeniu na LPG jak ręką odjął. Zaproponował mi następujące rozwiązanie "a nóż zadziała": reset komputera przy każdym gaszeniu silnika (jakiś tam wstawiany ficzer). Nigdy o takim czymś nie słyszałem i nie wiem, czy takie coś się normalnie stosuje. Z tego co powiedział lepsze jest to niż rozbieranie całego silnika. Czujnik temperatury, o którym pisałem wcześniej raczej też wykluczył.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-16 10:04:20
Autor: jowar
Koledzy pomóżcie - czy to może być czujnik [następne rozwiązanie]?
nie reset kompa bo spalisz sobie ECU
przynajemniej nie za czesto
i nie rozbieranie silnika
tylko dobre ustawienie instalacji gazowej
skoro dobrze ci pali na benzynie to nie szukaj nic w silniku
tylko w kijowym gazowniku i zlym doborze lub ustawieniu gazu

Koledzy pomóżcie - czy to może być czujnik temperatury silnika?....